AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #1 Del Skrevet 9. februar 2024 Har "hull" under øyene som irriterer veldig. Sjenerende for bilder,film og for meg selv generelt. Føler jeg ser mye eldre og sleten ut, noe jeg ikke er. Har gått ned en del i vekt så mulig det hjelper på st det er så gale siste 2 årene. Hva er tryggest? Kan folk se det? Vondt? Redd for å skade øyne eller andre ting. Kan man fylle inn eget fett der? Hvor lenge varer det? Noen dere anbefaler i Bergen? Kan man være allergisk? Når merker man det?Tester de på forhånd? Anonymkode: 6e460...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #2 Del Skrevet 9. februar 2024 Botox er jo nervegift og lammer muskelen. Det fyller ikke opp «hull». Anonymkode: 27376...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #3 Del Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Botox er jo nervegift og lammer muskelen. Det fyller ikke opp «hull». Anonymkode: 27376...783 Må ha fillers da? restylane? Anonymkode: 6e460...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #4 Del Skrevet 9. februar 2024 Ring å spør de som driver med Botox i Bergen? Hull under øynene var en rar beskrivelse, jeg skjønner ikke hva du mener. Botox i ansiktet kan ødelegge naturlig mimikk.. men hvis du føler du ser gammel ut, så googler du: Botox, Bergen og ringer å spør om alt du lurer på. Anonymkode: d4900...dff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #5 Del Skrevet 9. februar 2024 Innsunket under øyene/hul inder øynene. Innsøkk. Vet ikke hva det heter. Spør her da jeg gjerne vil ha svsr fra andre som har prøvd.. Anonymkode: 6e460...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #6 Del Skrevet 9. februar 2024 Har samme problemet... Ser ut som jeg har de giga posene under øynene, men er egentlig bare konturene av øyehulen liksom... Lurer på det samme som deg! Anonymkode: e5336...7a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #7 Del Skrevet 9. februar 2024 Ville ikke søkt helseråd fra KG, men snakket med noen profesjonelle som også da kan se deg og gi konkrete tips. Anonymkode: ed1f8...655 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SoleilNeige Skrevet 9. februar 2024 #8 Del Skrevet 9. februar 2024 Botox kan ikke fylle ut, kun fillers som kan det. Men under øynene er et veldig vanskelig område, så her er det viktig å ikke la noen uten lang erfaring på dette området få prøve seg. Fillers trekker til seg vann, så man kan ende opp med poser eller bulkete hud ved øynene. Huden er tynn, så legges filleren for øverflødig vises det fort som hvite streker eller klumper. Jeg ville startet med å tatt litt og litt, med 3-4 mnd pause, Man må også være obs på at det er mange små blodårer i der, fillers kan vandre opp til øyet og skade synet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #9 Del Skrevet 9. februar 2024 SoleilNeige skrev (4 timer siden): Botox kan ikke fylle ut, kun fillers som kan det. Men under øynene er et veldig vanskelig område, så her er det viktig å ikke la noen uten lang erfaring på dette området få prøve seg. Fillers trekker til seg vann, så man kan ende opp med poser eller bulkete hud ved øynene. Huden er tynn, så legges filleren for øverflødig vises det fort som hvite streker eller klumper. Jeg ville startet med å tatt litt og litt, med 3-4 mnd pause, Man må også være obs på at det er mange små blodårer i der, fillers kan vandre opp til øyet og skade synet. Takk for svar. Er sånne ting jeg lurer på. Og det er vanskelig å vite hvem som er flink go hvor man bør gå. Anonymkode: 6e460...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #10 Del Skrevet 9. februar 2024 Angående fillers: det sies at fillers forsvinner av seg selv etter et års tid, men det er så absolutt ikke sant. Det kan flytte på seg, klumpe seg og bli der lenge. Jeg tok fillers på 29års dagen min. Ble nylig 36år gammel og filleren er fortsatt ikke borte. Virker som det forsvinner litt og litt, men det går veldig sakte. Deler dette slik at du er klar over det og kan ta et informert valg. For dette ble iallfall ikke jeg informert om da jeg tok. Anonymkode: c3829...f20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #11 Del Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Angående fillers: det sies at fillers forsvinner av seg selv etter et års tid, men det er så absolutt ikke sant. Det kan flytte på seg, klumpe seg og bli der lenge. Jeg tok fillers på 29års dagen min. Ble nylig 36år gammel og filleren er fortsatt ikke borte. Virker som det forsvinner litt og litt, men det går veldig sakte. Deler dette slik at du er klar over det og kan ta et informert valg. For dette ble iallfall ikke jeg informert om da jeg tok. Anonymkode: c3829...f20 Takk for informasjon Vil vite alt, negativt som positivt. Anonymkode: 6e460...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #12 Del Skrevet 9. februar 2024 Hva tenker du at botox skal gjøre? Det lammer musklene, men ikke noe mer. Det er fantastisk mot rynker, men det endrer ikke utseende, annet enn mimikken. Filler under øynene er vanskelig. Du kan ta tear-through behandling hos en anerkjent behandler. Det koster litt, men jeg vet at mange får gode resultater. Her kan du se litt før og etter-resultater (hentet fra Google bare): https://www.google.com/search?sca_esv=8b0f0bb61a9c22c4&sca_upv=1&sxsrf=ACQVn09m3harHPBOKVVoPP3lggf7-gIONg:1707491023519&q=tear-trough+filler&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=2ahUKEwiEz6ffw56EAxUfQlUIHdh9Ag4Q0pQJegQIDRAB&biw=1440&bih=779&dpr=2 Anonymkode: ca86e...7bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #13 Del Skrevet 9. februar 2024 Dermapen Anonymkode: 9caaf...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #14 Del Skrevet 9. februar 2024 Gå til en salong og hør hva de anbefaler. Det finnes flere behandlinger som kan hjelpe. Anonymkode: f7587...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå