Gå til innhold

Hvor mange av dere bruker bestemortruser?


sigrid106

Anbefalte innlegg

Bruker vanlige, sorte, heldekkende truser i 100% bomull. String bare hvis trusekanten ikke skal synes. Bruker bomull fordi jeg da alltid lukter/smaker fresht, i motsetning til når jeg bruker syntetiske stoffer..

Anonymkode: a4c26...98a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eier ingen "bestemortruser". Eier kun string og g-string truser. Syns de er så mye mer behagelige å ha på, og mye finere både når man ikke har på klær og når man er påkledd. Brukte "bestemortruser" når jeg var veldig ung og ikke hadde stringtruser enda, og husker godt hvordan jeg hatet de trusene. Ubehagelige var de og følte jeg måtte gå og rette på de fordi kanten la seg rart over rumpeballene, og ikke for å snakke om hvor stygge de var når man så de gjennom buksa. Ræva så jo helt rar ut når man fikk den stygge kanten på siden... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det ingen som bryr seg om gnisten i forholdet her? Å være sexy for mannen sin? Ikke rart menn er utro…

Anonymkode: 57850...aad

Bahaha! Menn er utro på grunn av trusene våre, dere. Så da var det vår feil også.

Menn får som en selvfølge gå i behagelige boxere, kvinner har som sin eneste oppgave å være sexy. Mulig innlegget kun er for å provosere, men dessverre, holdningen lever i beste velgående.

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror alle trusene mine er bestemortruser, men jeg kaller dem 50-tallstruser, jeg da. Og jeg er faktisk så spinnvill at jeg synes de er ganske fine, og jeg føler meg vel med dem på. For den som var bekymret for hva menn sier, så er det ingen annen enn jeg som har sett trusene mine på en 10 års tid. Med mulig unntak av gynekologen når jeg tar celleprøve, men jeg tror liksom ikke hun bryr seg så veldig om hva slags truse jeg bruker. 

Anonymkode: 24635...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Min bestemor er nudist og bruker aldri truser.

Anonymkode: 75578...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.2.2024 den 15.36):

Er det ingen som bryr seg om gnisten i forholdet her? Å være sexy for mannen sin? Ikke rart menn er utro…

Anonymkode: 57850...aad

Hæ?

Mannen min synes stringtruser er tacky og ulekkert, og jeg er helt enig med ham. Jeg synes også at truser på menn ser teit ut, og der er han enig med meg.

Så jeg bruker bomullstruser og han boksershorts, begge er fornøyde og synes den andre ser bra ut. Å være sexy for mannen er ikke noe som opptar meg veldig, vi har det bra sammen og er glade i hverandre. Jeg tenker at det definivt er ekte kjærlighet når vi ser hverandre med bustete hår og pysj, og likevel tenker at vedkommende er det vakreste mennesket i verden. Og gjett hva, vi har sex også.

Anonymkode: fef82...636

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker stort sett store bomullsboxere. 

Anonymkode: 7f154...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...