AnonymBruker Skrevet 8. februar #1 Del Skrevet 8. februar Hva legges i dette begrepet? Hører det "du får det du tenker på", "Om du tenker du ikke får det til eller får det til, begge er rett" Sånne ting. Ser det mange plasser. Er det sant, er det noe i tankens kraft? Og hvordan påvirker det våre relasjoner. Ser ikke helt den jeg, at fordi jeg tenker ulike tanker om meg så påvirker det hvem jeg har i livet mitt. Anonymkode: 9e60d...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 8. februar #2 Del Skrevet 8. februar Hvordan man tenker legger jo opp til hvordan man oppfører seg. F.eks. dersom man tenker at man er en taper som ikke får til noe uansett, vil man neppe prøve særlig hardt å få noe til heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #3 Del Skrevet 8. februar Jeg blir sjokolade. Anonymkode: a2a3a...0d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #4 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg blir sjokolade. Anonymkode: a2a3a...0d5 Haha! Myk, søt, crispy, deilig! 😘 Anonymkode: 9e60d...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #5 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva legges i dette begrepet? Hører det "du får det du tenker på", "Om du tenker du ikke får det til eller får det til, begge er rett" Sånne ting. Ser det mange plasser. Er det sant, er det noe i tankens kraft? Og hvordan påvirker det våre relasjoner. Ser ikke helt den jeg, at fordi jeg tenker ulike tanker om meg så påvirker det hvem jeg har i livet mitt. Anonymkode: 9e60d...faf Æsj, det er jo mye sånn new age (gi meg penger for den nye metoden min/boka mi)-tankegang. Var en bok som het «The Secret» som visstnok handlet om at du skal tenke fram det du ønsker deg. Du kan få alt, bare du tenker sterkt nok på det! (De klarte aldri helt å forklare hvordan folk som sulter ihjel ikke tenker nok på mat.) Men en positiv livsinnstilling er god å ha. Anonymkode: 1099d...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå