AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #21 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Han som sendte hjerter for første gang etter siste date, dagen før han avsluttet. Jeg kontakter han ikke igjen, så kommer ikke til å spørre selv om det kanskje hadde vært bra for meg. Jeg håper han kontakter meg igjen. Men vet jo han ikke gjør det. Noe jeg også reagerte på mens vi datet var at han fortsatt var aktiv på Tinder. Han matchet med en bekjent av meg, etter å ha datet meg i 2 mnd. Jeg ble lei meg av det. Men turte ikke å konfrontere han med det. Ts Anonymkode: ca7ba...7cb Han var nok i kontakt med flere, og så tok han etter hvert et valg, og det ble ikke deg. Tror du bare skal være glad for at det ikke ble dere, for det er noe kynisk og beregnende over folk som holder på slik med flere. Anonymkode: 58544...dca 1
Coachshinny Skrevet 10. februar 2024 #22 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 8.2.2024 den 22.50): Jeg er en dame i 40 årene som er singel etter 20 års samboerskap. Lastet ned Tinder i høst. Møtt 5 menn. 4 av de møtte jeg kun en gang. 5. mann datet jeg i 2-3 mnd inntil han droppet meg i forrige uke. Og jeg er både overrasket og kjempe lei meg. Grunnen til det er at jeg syns vi har hatt det supert. Han har også gitt uttrykk for det. Han har ofte tatt initiativ til å møtes, sagt og skrevet at han gleder seg til å sees. Sendt hyggelige meldinger med hjerter. Ja, ingenting som har tydet på at han har vært usikker helt til han dagen etter en veldig bra date skriver han ikke vil mer. Dagen før, altså den dagen vi var sammen sendte han meg meldinger hvor han blant annet takket for bra date. Dette var en veldig bra mann i 50 årene, med alt på stell. Likte han kjempe godt fra første møte. Jeg var ærlig på at jeg syns dating er skummelt og at jeg var livredd for å bli såret. Han forstod det og vi var enige om å være ærlige og snakke sammen. Noe jeg trodde vi var. Han var også ute etter noe langvarig og seriøst. til poenget! Jeg har fått skrekken for å date. Selvsagt lov å avslutte. Men jeg syns det var rart å bruke 2-3 mnd på å finne det ut og enda rarere at det kom så plutselig og uventet. Har jeg på en måte vært litt uheldig? Eller er dette helt normalt og jeg som overreagerer? Jeg er jo helt ny og uerfaren med å date, og nå frister det null å forsøke igjen. Anonymkode: ca7ba...7cb Så kjipt. Ville trodd etter 2-3 mnd så hadde han funnet ut av det, spesielt når han har gitt så uttrykk for at det var så bra👌🫶 Ikke alltid lett å forstå, men dating er litt sjansespill. Men når det ble så lenge, da må han likt mye ved deg, en annen tanke som er kjip er at han har datet flere samtidig, eller flere etter en stund😳😒 Rakk dere å ha sex, hvis ja, var den fin, deilig osv?
Gammelsmurfen Skrevet 10. februar 2024 #23 Skrevet 10. februar 2024 (endret) Nettdating (kan) fører til en bruk-og kast mentalitet av mennesker og følelser. Det er jo altid noen nye å finne på neste sveip. Jeg for min del har aldri datet flere på en gang. Klarer rett og slett ikke å konsentrere meg om ett sett følelser av gangen. Dumpet ei som det viste seg paralell-datet når vi var et lite stykke uti datingen etter flere treff som vi begge tydeligvis likte, inkludert kjempebra sex. Kom nok som et sjokk på henne, men for min del var det umulig å forsette da det minnet meg altfor mye om utroskap jeg har ved tidligere anledninger opplevd. Det er heller ikke greit å fortsette sveipinga når man er litt uti datingen. Litt spesiell vil man jo føle seg. Endret 10. februar 2024 av Gammelsmurfen 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #24 Skrevet 10. februar 2024 2 hours ago, Gammelsmurfen said: Nettdating (kan) fører til en bruk-og kast mentalitet av mennesker og følelser. Det er jo altid noen nye å finne på neste sveip. Jeg for min del har aldri datet flere på en gang. Klarer rett og slett ikke å konsentrere meg om ett sett følelser av gangen. Dumpet ei som det viste seg paralell-datet når vi var et lite stykke uti datingen etter flere treff som vi begge tydeligvis likte, inkludert kjempebra sex. Kom nok som et sjokk på henne, men for min del var det umulig å forsette da det minnet meg altfor mye om utroskap jeg har ved tidligere anledninger opplevd. Det er heller ikke greit å fortsette sveipinga når man er litt uti datingen. Litt spesiell vil man jo føle seg. Jeg er også sånn som deg. Anonymkode: 5093d...ad1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #25 Skrevet 10. februar 2024 Coachshinny skrev (14 timer siden): Så kjipt. Ville trodd etter 2-3 mnd så hadde han funnet ut av det, spesielt når han har gitt så uttrykk for at det var så bra👌🫶 Ikke alltid lett å forstå, men dating er litt sjansespill. Men når det ble så lenge, da må han likt mye ved deg, en annen tanke som er kjip er at han har datet flere samtidig, eller flere etter en stund😳😒 Rakk dere å ha sex, hvis ja, var den fin, deilig osv? Ja, det hadde vi og det var etter mon oppfatning veldig bra. Anonymkode: ca7ba...7cb
Gjest Bombasi Skrevet 10. februar 2024 #26 Skrevet 10. februar 2024 Dating er litt som å søke etter jobb. Du må bare troppe opp på intervju/date etter intervju/date, og se på hver intervju/date som lærdom, slik at du plutselig en dag lykkes. Og for hvert avslag du får så må du ikke ta deg nær av det, for ofte gjorde du ingenting feil og valgene hadde ingenting med deg å gjøre. Kanskje 😜 Men ja, det er skummelt, og det er dumt at man svir bort en hel masse tid på noe som renner ut i sanden. Likevel er det dette som må til. Kjærlighet har ingen garantier ved seg. Man kan bli dumpet etter 2 dager, 2 år eller 20 år. På en eller annen måte må man bare prøve å nyte "reisen" dette gir en. Hvis du ikke har det slik at du har dårlig tid med noe da.. For da blir det verre.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #27 Skrevet 11. februar 2024 Bombasi skrev (14 timer siden): Dating er litt som å søke etter jobb. Du må bare troppe opp på intervju/date etter intervju/date, og se på hver intervju/date som lærdom, slik at du plutselig en dag lykkes. Og for hvert avslag du får så må du ikke ta deg nær av det, for ofte gjorde du ingenting feil og valgene hadde ingenting med deg å gjøre. Kanskje 😜 Men ja, det er skummelt, og det er dumt at man svir bort en hel masse tid på noe som renner ut i sanden. Likevel er det dette som må til. Kjærlighet har ingen garantier ved seg. Man kan bli dumpet etter 2 dager, 2 år eller 20 år. På en eller annen måte må man bare prøve å nyte "reisen" dette gir en. Hvis du ikke har det slik at du har dårlig tid med noe da.. For da blir det verre. Vet det er sånn. Jeg er bare veldig overrasket over at en veldig bra oppegående mann i 50 årene er så vinglete og gir veldig blandede signaler. Men lært av det. Og står over nettdating på en god stund kjenner jeg. Håper å møte noen på en annen arena ts Anonymkode: ca7ba...7cb 1 1
Gjest Bombasi Skrevet 11. februar 2024 #28 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet det er sånn. Jeg er bare veldig overrasket over at en veldig bra oppegående mann i 50 årene er så vinglete og gir veldig blandede signaler. Men lært av det. Og står over nettdating på en god stund kjenner jeg. Håper å møte noen på en annen arena ts Anonymkode: ca7ba...7cb Kanskje det kan være at han hadde lyst til å få ting til med deg, men at det bare ikke gikk. At du virket som en superbra kvinne han kunne tenkt seg, men han ikke fant fram følelsene av en eller annen grunn. Kanskje han ikke var klar nok. Derfor vinglet han så. Har opplevd det samme selv. Jeg møtte en kjempebra, flott og nydelig kvinne som jeg forgudet, men følelsene var bare ikke sterk nok. Som at hodet ville gå all in med henne, og derfor var jeg veldig engasjert, mens hjertet ikke var med på det, som igjen holdt meg tilbake når det gjaldt. Det blir vel strengt tatt heller ikke riktig å gå videre når man ikke er følelsesmessig på plass der man skal være. For denne kvinnen, og du, fortjener bedre enn en mann som bare er halvhjertet med på reisen. Sånn sett kan du være glad for at han gjorde det slutt etter "kun" 2-3 måneder, og ikke tok ting videre for å prøve å se ting an. Greit nok at du "lærte" av det, men ikke "lær" for mye, for det kan være mot sin hensikt hvis alt ligger på han. Det kan hende du gjorde alt riktig. Skjønner dog godt at du står over nettdating. Har trekt meg bort selv. Det er noe herk. Den gamle måten er undervurdert og smått romantisk, men er en vanskelig arena å få ting til på. Særlig om man er mann. Heldigvis er du kvinne med større sjanser Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #29 Skrevet 11. februar 2024 Bombasi skrev (34 minutter siden): Kanskje det kan være at han hadde lyst til å få ting til med deg, men at det bare ikke gikk. At du virket som en superbra kvinne han kunne tenkt seg, men han ikke fant fram følelsene av en eller annen grunn. Kanskje han ikke var klar nok. Derfor vinglet han så. Har opplevd det samme selv. Jeg møtte en kjempebra, flott og nydelig kvinne som jeg forgudet, men følelsene var bare ikke sterk nok. Som at hodet ville gå all in med henne, og derfor var jeg veldig engasjert, mens hjertet ikke var med på det, som igjen holdt meg tilbake når det gjaldt. Det blir vel strengt tatt heller ikke riktig å gå videre når man ikke er følelsesmessig på plass der man skal være. For denne kvinnen, og du, fortjener bedre enn en mann som bare er halvhjertet med på reisen. Sånn sett kan du være glad for at han gjorde det slutt etter "kun" 2-3 måneder, og ikke tok ting videre for å prøve å se ting an. Greit nok at du "lærte" av det, men ikke "lær" for mye, for det kan være mot sin hensikt hvis alt ligger på han. Det kan hende du gjorde alt riktig. Skjønner dog godt at du står over nettdating. Har trekt meg bort selv. Det er noe herk. Den gamle måten er undervurdert og smått romantisk, men er en vanskelig arena å få ting til på. Særlig om man er mann. Heldigvis er du kvinne med større sjanser Lykke til! Takk😀 Du virker som en klok mann😊 men at det er lettere å være kvinne er ikke mitt inntrykk. Leser både her og har venninner som har opplevd det samme som meg igjen og igjen. Så jeg tror at det er flere menn enn damer som holder på med flere på en gang og ikke er helt ærlige. Tror menn leker mer og lettere blir hekta på likes og oppmerksomhet. ts Anonymkode: ca7ba...7cb 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #30 Skrevet 11. februar 2024 Det ER skummelt å date... Jeg tror jeg skremte vekk daten min ved å be henne ut på date på valentines. 🤷 Så det skulle jeg visst ikke gjort. Men jeg mener.. en date er vel en date selv om det er på den dagen? Men det var tydeligvis nok til å skremme henne vekk. Kanskje hun treffer fler og ble satt i en situasjon hvor hun måtte velge.. Dating er noe dritt.. Men man må bare svelge skuffelsen og se fremover. Anonymkode: 01780...a7e 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #31 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det ER skummelt å date... Jeg tror jeg skremte vekk daten min ved å be henne ut på date på valentines. 🤷 Så det skulle jeg visst ikke gjort. Men jeg mener.. en date er vel en date selv om det er på den dagen? Men det var tydeligvis nok til å skremme henne vekk. Kanskje hun treffer fler og ble satt i en situasjon hvor hun måtte velge.. Dating er noe dritt.. Men man må bare svelge skuffelsen og se fremover. Anonymkode: 01780...a7e Og jeg håpet så inderlig vi skulle på date på Valentines, men det ser det ikke ut som min date heller vil den dagen🙈 vi har datet i noen måneder.. Tror rett og slett det er for mye press knyttet opp mot den dagen for noen. Nei, dating er ikke lett. Skummelt er det også, når man føler man legger hjertet sitt på hoggestabben.. men det er det som må til for at vi skal finne noen. Anonymkode: 5c5e8...e59
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #32 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det ER skummelt å date... Jeg tror jeg skremte vekk daten min ved å be henne ut på date på valentines. 🤷 Så det skulle jeg visst ikke gjort. Men jeg mener.. en date er vel en date selv om det er på den dagen? Men det var tydeligvis nok til å skremme henne vekk. Kanskje hun treffer fler og ble satt i en situasjon hvor hun måtte velge.. Dating er noe dritt.. Men man må bare svelge skuffelsen og se fremover. Anonymkode: 01780...a7e Det er kjipt, men samtidig syns jeg det er søtt å be noen på date på valentine selv om det er press den dagen. Kjærligheten er jo en vi tar en sjangs i, å om noen ikke vil ,da vil de kanskje ikke nok til noe mer uansett? Håper det ordner seg, og at du får en fin valentin selv om dette viser seg å bli en skuffelse 😊 Anonymkode: 5f103...94a
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #33 Skrevet 11. februar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Og jeg håpet så inderlig vi skulle på date på Valentines, men det ser det ikke ut som min date heller vil den dagen🙈 vi har datet i noen måneder.. Tror rett og slett det er for mye press knyttet opp mot den dagen for noen. Nei, dating er ikke lett. Skummelt er det også, når man føler man legger hjertet sitt på hoggestabben.. men det er det som må til for at vi skal finne noen. Anonymkode: 5c5e8...e59 Helt merkelig. Men greit nok. Når daten begynner å snakke om at "er ikke klar for noe så seriøst" osv bare fordi man blir bedt ut på restaurant på valentines, så tenker jeg at denne datingen ikke var særlig robust... Så like greit å få det på bordet. Jeg leter etter noe som kan bli ekte og orker ikke damer som rett og slett ikke tør eller vil investere litt i datingen og mulig forhold. Kunne jo sagt at hun ikke føler for valentines, men heller noe til helgen. Men neida. Dette eskalerte fort. Så du er ledig på onsdag?? 🌹😂 Anonymkode: 01780...a7e
Gjest ElderMillenial Skrevet 13. februar 2024 #34 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 11.2.2024 den 22.33): Helt merkelig. Men greit nok. Når daten begynner å snakke om at "er ikke klar for noe så seriøst" osv bare fordi man blir bedt ut på restaurant på valentines, så tenker jeg at denne datingen ikke var særlig robust... Så like greit å få det på bordet. Jeg leter etter noe som kan bli ekte og orker ikke damer som rett og slett ikke tør eller vil investere litt i datingen og mulig forhold. Kunne jo sagt at hun ikke føler for valentines, men heller noe til helgen. Men neida. Dette eskalerte fort. Så du er ledig på onsdag?? 🌹😂 Anonymkode: 01780...a7e Det er leit det skal være så vanskelig! Jeg forstår heller ikke problemet med å våge og satse litt. Selvsagt er det ikke alle som ser etter den store kjærligheten, de vil bare leke og fjase mens de håper å snuble over kjærligheten på veien. Hvorfor er det så skummelt å se etter? Bruke tid sammen, være åpne og ærlige? For nå står jeg i en situasjon hvor jeg ikke føler meg ledig, men er jeg egentlig det? Liker ikke uvissheten jeg. Selv om man ikke kan vite alt så synes jeg intensjon er viktig, men til og med det er for mye for mange. Så jeg har meldt meg på ett kjedelig kurs på Valentines for å ha noe å gjøre😅 også får jeg kjøpe mine egne blomster😂 Nekter å bli en kronisk multi dater som ikke vet hva de vil!
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #35 Skrevet 13. februar 2024 Ja, det er kjipt. For jeg føler jeg investerer i hver dating relasjon. Jeg love bomber ikke, men prøver å være tydelig på hva min intensjon er, og er meg selv uten å spille spill. Det er tvert imot mulig at jeg kanskje ikke er nok "på". Men det er en vanskelig balanse. Derfor føler jeg det har en pris hver gang det går dårlig, enten det er jeg som avslutter eller motsatt. Det er tungt. Mønsteret er at jeg avslutter i chattefasen dersom jeg ikke føler det stemmer, mens hvis jeg begynner å date, så har jeg en intensjon med det og har lyst å gi det en innsats. Men ender med å date tilsynelatende flotte damer, som holder guarden høyt oppe, melder av at de mangler kjemien og tviholder på singeltilværelsen. Reaksjonen min er at jeg får mindre og mindre lyst å date. Jeg er godt voksen og er ikke desperat. Så hvis jeg dater, må jeg vurdere å holde meg på litt mer emosjonell avstand, men det hjelper vel ikke på saken. Det er vel den spiralen de fleste havner i.. Masse dating, null investering. Og for hver gang det havarerer, blir man ett knepp mer kynisk neste gang. Anonymkode: 01780...a7e
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #36 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, det er kjipt. For jeg føler jeg investerer i hver dating relasjon. Jeg love bomber ikke, men prøver å være tydelig på hva min intensjon er, og er meg selv uten å spille spill. Det er tvert imot mulig at jeg kanskje ikke er nok "på". Men det er en vanskelig balanse. Derfor føler jeg det har en pris hver gang det går dårlig, enten det er jeg som avslutter eller motsatt. Det er tungt. Mønsteret er at jeg avslutter i chattefasen dersom jeg ikke føler det stemmer, mens hvis jeg begynner å date, så har jeg en intensjon med det og har lyst å gi det en innsats. Men ender med å date tilsynelatende flotte damer, som holder guarden høyt oppe, melder av at de mangler kjemien og tviholder på singeltilværelsen. Reaksjonen min er at jeg får mindre og mindre lyst å date. Jeg er godt voksen og er ikke desperat. Så hvis jeg dater, må jeg vurdere å holde meg på litt mer emosjonell avstand, men det hjelper vel ikke på saken. Det er vel den spiralen de fleste havner i.. Masse dating, null investering. Og for hver gang det havarerer, blir man ett knepp mer kynisk neste gang. Anonymkode: 01780...a7e Tydeligvis ikke så lett å være mann heller. Jeg var forberedt på at det ville være vanskelig å treffe noen. Men ikke forberedt på at en skulle like meg kjempe godt i 2-3 mnd for så å miste all interesse over natta. Jeg var heller ikke forberedt på at jeg skulle få skikkelig kjærlighetssorg etter så kort tid. underveis tenkte jeg at jeg var heldig som hadde møtt en så bra mann og at han var for bra for meg. Så han var sikkert det. Jeg må bare forsøke å glemme han. ts Anonymkode: ca7ba...7cb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå