Helene Skrevet 8. februar 2024 #1 Skrevet 8. februar 2024 Jeg er som jeg er. Åpen om det meste. Nå har jeg fått en byll i trusekanten. Dette et sikkert et innrbygd hår. Men dette har utviklet seg till en byll. Det er nå ca 5 år siden sist jeg hadde dette. Dengang måtte jeg på legevakten. Måtte skjære opp byllen. Nå har jeg det samme. Vondt som fy. Klarer ikke ha truse på meg. Bruket boksere. Vet at dette må skjæres bort.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #2 Skrevet 8. februar 2024 Fordelen med å ikke barbere seg er at man slipper sånne ting. Anonymkode: bbc48...84a 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #3 Skrevet 8. februar 2024 Hva er poenget med tråden? Anonymkode: f2113...0aa 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #4 Skrevet 8. februar 2024 Hør med fastlegen om du er komfortabel med det… Anonymkode: 0c22d...69c
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #5 Skrevet 8. februar 2024 Hvorfor behovet for å informere kg om dette? Anonymkode: 414e5...28c 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #6 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordelen med å ikke barbere seg er at man slipper sånne ting. Anonymkode: bbc48...84a Trenger absolutt ikke komme av barbering. TS, ta deg en tur til legen. Hvis dette er et vedvarende problem kan du få forebyggende behandling. Jeg sliter med svettekjertelbetennelser som utviklet seg til store vonde cyster, særlig i lysken. Nå behandler jeg selv med antibiotika lokalt når jeg merker de kommer, og har ikke hatt cyste på 2 år 🥳 (bank i bordet og alt det der!!) Anonymkode: 5ec1a...f9e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #7 Skrevet 8. februar 2024 Da ringer du legen din i morgen tidlig og får en akuttime der, slik at du slipper å belaste legevakten unødvendig i helgen! Ta ansvar! Anonymkode: 67d74...9ef
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #8 Skrevet 8. februar 2024 Jeg var plaget med en over 6 mnd. Ikke pga barbering. Jeg stakk hull på den flere ganger og tømte det jeg kunne. Ble ikke kvitt den før jeg fikk antibiotika av fastlegen. Anonymkode: 5b39c...03a
Helene Skrevet 9. februar 2024 Forfatter #9 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg var plaget med en over 6 mnd. Ikke pga barbering. Jeg stakk hull på den flere ganger og tømte det jeg kunne. Ble ikke kvitt den før jeg fikk antibiotika av fastlegen. Anonymkode: 5b39c...03a Dette var egentlig det jeg håpet på. Flere som er åpen. Kvinneguiden bør være åpen. Vi kvinner har forskjellige ting vi plages med. Menn snakker ikke ok sine plager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå