AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #1 Skrevet 8. februar 2024 Hvordan starter du/åpner du en samtale med ny match på en datingprofil? Anonymkode: fe3f5...af9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #2 Skrevet 8. februar 2024 Jeg har en standardmelding som pleier å funke. Er mann dog. "Hei, ikke ofte jeg matcher med så søte damer 😉 Hva ser du etter?" Pleier å bli mer samtale av det. Før skrev jeg egne meldinger til alle, men med så varierende hell at jeg bare begynte å gå over til standardmeldinga når jeg så at den funka. Anonymkode: 44ec6...f16 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #3 Skrevet 8. februar 2024 Det gjør jeg omtrent aldri, kan ikke huske sist. Er altfor skummelt. Anonymkode: f1dbc...baf
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #4 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det gjør jeg omtrent aldri, kan ikke huske sist. Er altfor skummelt. Anonymkode: f1dbc...baf Kanskje dagen er idag? Ikke fordi du må, men for gøy? Spenningen å gjøre noe du er redd for, som kan resultere i noe fint. AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har en standardmelding som pleier å funke. Er mann dog. "Hei, ikke ofte jeg matcher med så søte damer 😉 Hva ser du etter?" Pleier å bli mer samtale av det. Før skrev jeg egne meldinger til alle, men med så varierende hell at jeg bare begynte å gå over til standardmeldinga når jeg så at den funka. Anonymkode: 44ec6...f16 😒 Trodde jeg var den søteste damen for deg, så er det noe du sier til mange? Anonymkode: cdd42...4ff 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #5 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 😒 Trodde jeg var den søteste damen for deg, så er det noe du sier til mange? Anonymkode: cdd42...4ff Heh, sånn er dessverre leken 😅 Når det er den eneste måten å få svar på må man jo skrive det. Sørgelig, altfor sørgelig. Anonymkode: 44ec6...f16
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #6 Skrevet 8. februar 2024 20 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har en standardmelding som pleier å funke. Er mann dog. "Hei, ikke ofte jeg matcher med så søte damer 😉 Hva ser du etter?" Pleier å bli mer samtale av det. Før skrev jeg egne meldinger til alle, men med så varierende hell at jeg bare begynte å gå over til standardmeldinga når jeg så at den funka. Anonymkode: 44ec6...f16 Altså, den funker? "Jeg får få matcher med pene jenter, eller generelt da, så jeg er overrasket over at du sveipet på meg" Anonymkode: cf058...394 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #7 Skrevet 8. februar 2024 Spiller ingen rolle hvordan man starter, bare noen starter. Er interessen der så får du svar Anonymkode: 5ed90...f36 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #8 Skrevet 8. februar 2024 Bare for guds skyld ikke bare skriv "hei"... Anonymkode: c946d...146 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #9 Skrevet 8. februar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Bare for guds skyld ikke bare skriv "hei"... Anonymkode: c946d...146 Du sverger til "aloha"? Anonymkode: f1dbc...baf 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #10 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Altså, den funker? "Jeg får få matcher med pene jenter, eller generelt da, så jeg er overrasket over at du sveipet på meg" Anonymkode: cf058...394 Beklager, men å starte med å si det der er kanskje ikke den beste måten å selge inn seg selv på 😅 Hilsen kvinne Anonymkode: c946d...146 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #11 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du sverger til "aloha"? Anonymkode: f1dbc...baf Å legge inn så liten innsats at man bare skriver "hei" (uansett språk), er en kjedelig måte å starte et nytt bekjentskap på. Legg gjerne inn et spørsmål eller en trivelig kommentar som kan få mottakeren til å føle at det er genuin interesse der. Da er også sjansen for svar, og ikke minst et hyggelig svar, mye større. Anonymkode: c946d...146 1
Fjellmannover190 Skrevet 8. februar 2024 #12 Skrevet 8. februar 2024 Spør om noe du lurer på fra profilen! 1
Havrekjeks85 Skrevet 8. februar 2024 #13 Skrevet 8. februar 2024 Jeg starter som regel med noe den dur som: Heisann! Så hyggelig at vi ble en match! …. Også henter jeg frem noe fra profilen jeg finner interresant. Noen har litt humor i teksten eller konkrete interesse punkt. Er du usikker så er det bare å prøve seg fram, prøving og feiling er en del av livet… er motparten interessert får du svar, også er det pluss i boka å ta initiativ å være først😊 lykke til! 1 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 9. februar 2024 #14 Skrevet 9. februar 2024 Kjæresten min skrev at han synes bildene mine var nydelig og at han ble nysgjerrig på meg. Spurte med en gang om å møtes for en kaffe. Så chattet vi i et par dager. En 3 timers tlf date. Og kaffedates varte i 14 timer. Og det var det😅
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #15 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 8.2.2024 den 20.52): Jeg har en standardmelding som pleier å funke. Er mann dog. "Hei, ikke ofte jeg matcher med så søte damer 😉 Hva ser du etter?" Pleier å bli mer samtale av det. Før skrev jeg egne meldinger til alle, men med så varierende hell at jeg bare begynte å gå over til standardmeldinga når jeg så at den funka. Anonymkode: 44ec6...f16 Standard som pleier å funke? Du åpner altså med en løgn? Det er sånne klisjeer som får meg til å tenke NEI, for jeg vil ha en genuin, ærlig mann. Og hvis det hadde funket så godt, hadde du vel ikke vært singel fremdeles? Anonymkode: 79819...c3b
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #16 Skrevet 10. februar 2024 On 2/8/2024 at 8:48 PM, AnonymBruker said: Hvordan starter du/åpner du en samtale med ny match på en datingprofil? Anonymkode: fe3f5...af9 Nå har jeg gitt opp datingen for øyeblikket, men når jeg har hatt matcher så ser jeg alltid på bildene, leser profilteksten, finner noe interessant og starter utifra det. Det er viktig for meg at det virker som om det er noe personlig, at mitt fokus er på dem og at de ikke skal føle seg som en i mengden. Anonymkode: 87653...eb7
Morten1 Skrevet 10. februar 2024 #17 Skrevet 10. februar 2024 "Hei Hvordan går det, gjort noe spennende i det siste?" Hvis de ikke svarer på enkle spørsmål så er de ikke interesserte.
Fjompenisse Skrevet 11. februar 2024 #18 Skrevet 11. februar 2024 23 hours ago, Morten1 said: "Hei Hvordan går det, gjort noe spennende i det siste?" Hvis de ikke svarer på enkle spørsmål så er de ikke interesserte. Jeg synes det var et veldig intetsigende spørsmål. 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #19 Skrevet 11. februar 2024 Morten1 skrev (23 timer siden): "Hei Hvordan går det, gjort noe spennende i det siste?" Hvis de ikke svarer på enkle spørsmål så er de ikke interesserte. Da får du også kanskje et inntrykk av hvem de er når det kommer til forventningene deres og preferansene deres med spennende. Syns det var et fint spørsmål, ikke noe gøy å svare på om du ikke har gjort noe spennende, men gir uansett muligheter til å bli bedre kjennt på en fin måte 😊 Anonymkode: cdd42...4ff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå