Olse Skrevet 31. januar 2006 #1 Del Skrevet 31. januar 2006 Kommer dere til å ville vite kjønnet på UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 31. januar 2006 #2 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg vil veldig gjerne vite det, men har hørt at de ikke gidder å se etter det på ordinær UL, hvertfall ikke på AHUS dit jeg skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanne Skrevet 31. januar 2006 #3 Del Skrevet 31. januar 2006 hvis de klarer å se det så skal jeg vite hva det blir, klarer ikke å vente helt til slutt nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. januar 2006 #4 Del Skrevet 31. januar 2006 Om det er mulig så ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart Skrevet 1. februar 2006 #5 Del Skrevet 1. februar 2006 Nei, ikke denne gangen heller. Liker spenningen, jeg, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 1. februar 2006 #6 Del Skrevet 1. februar 2006 Vi vil gjerne vite. Synes det var fint å vite sist også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyfri Skrevet 1. februar 2006 #7 Del Skrevet 1. februar 2006 jeg og sambo vil ikke vite på UL (snakket om det i går) det eneste vi er opptatt av er om barnet er friskt.... jeg har jobbet mye med syke barn (prematuravdeling), og bekymrer meg veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 13. februar 2006 #8 Del Skrevet 13. februar 2006 Vil vite ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 13. februar 2006 #9 Del Skrevet 13. februar 2006 Vi vil vite det vi Altfor nyskjerringe til å la være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. februar 2006 #10 Del Skrevet 13. februar 2006 Vil vite... blir nok "overraskelser" under fødselen tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 28. februar 2006 #11 Del Skrevet 28. februar 2006 Jag vill veta denna gång också - jag tycker det hjälper till att förbereda sig. Det är en "HAN" eller en "HON" inte en "DET" i magen. För oss var det lättare att förbereda oss första gången, det blev lite mer konkret. Vi hade också tur att killen glatt delade på benen på UL och visade vad han hade där emellan Nu tror jag det är lättare att säga till sonen att han ska få en lillebror eller lillasyster - och lättare för oss denna gång också Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 28. februar 2006 #12 Del Skrevet 28. februar 2006 Vil vite... blir nok "overraskelser" under fødselen tenker jeg... ← Jo det kan man nog säga... och spännande är det ju oavsett inte sant? Särskilt första gången. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå