AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #1 Skrevet 8. februar 2024 Har aldri i mitt liv fått orgsme med partner. Sist partner i 18 år ble det aldri snakk om min orgasme da den perosnen ikke ville mer en å bli ferdig selv. Vi var sammen fra starten av 20 årene og slutt noen år før 40. Han jeg er sammen med nå har hatt mer ONS en forhold og har mere preveranser på orgasmer med de han har vært med. Jeg føler en nedtur ved å ikke få det med han som er mer vandt til at jenter som han er med får orgasmer. Vi har vært sammeng i litt over 2 år og jeg får kun orgasme med vibrator, men det er kleint å bruke den den sammen med han. blir litt i veien. Men jeg er fryktelig lei meg etter vi har hatt sex, noe som vi har mye av og sexen er bra. Synes litt synd i han da og tenker ofte på hvordan det hadde vært om han fikk oppleve min orgasme noe som ikke er mulig når vi har sex. Han virker til å være fornøyd, men jeg er flau og mister selvtilliten. Andre med samme issues? Anonymkode: 70b1b...9fc
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #2 Skrevet 8. februar 2024 Kan en grunn være at du setter sånn press på deg selv, at du ikke klarer å slappe av? Og er du tydelig til han om hva du liker? Anonymkode: c593b...aab 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #3 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan en grunn være at du setter sånn press på deg selv, at du ikke klarer å slappe av? Og er du tydelig til han om hva du liker? Anonymkode: c593b...aab Har aldri klart å Vær glad i kroppen min. Grunnet ting fra barndommen. Han er flink med tunga, men kommer aldri i mål så er sikkert anspent. Anonymkode: 03a72...ab5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #4 Skrevet 8. februar 2024 Det er mentale sperrer. Hatt mye av det selv ikke vært flau,men slitt med dette å ikke sammenligne meg og det å kunne slappe av. Men å bruke vibrator er da bare sexy og vil nok tenne de fleste menn. Snakker av erfaring. Det er jo ikke kleint?! Anonymkode: 4a69e...17a
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #5 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har aldri klart å Vær glad i kroppen min. Grunnet ting fra barndommen. Han er flink med tunga, men kommer aldri i mål så er sikkert anspent. Anonymkode: 03a72...ab5 Ja det høres ut som en mental sperre. Reflektert over hva du trenger for å bli tryggere da? Er han god på å gi deg bekreftelse? Anonymkode: c593b...aab
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #6 Skrevet 8. februar 2024 Det er helt normalt å trenge mer stimuli sånn som leketøy. Hvorfor mener du at det er kleint? Hvorfor mener du at den er i veien? Skal du bare la vær å få orgasmer da, også kan dette bli som som tidligere erfaring. Du må slappe mer av. Bli glad i deg selv. Bli glad i at du også nyter. Ta nå fuckings ansvar kvinne. Anonymkode: ee78a...25d 2
Artmo3 Skrevet 8. februar 2024 #7 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har aldri klart å Vær glad i kroppen min. Grunnet ting fra barndommen. Han er flink med tunga, men kommer aldri i mål så er sikkert anspent. Anonymkode: 03a72...ab5 Og dette vet han? Tror det er viktig du er åpen om det. Hadde jeg visst at dama var usikker på kroppen eller seksuelt, så hadde jeg gjort alt i min makt for å gjøre henne trygg
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #8 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det høres ut som en mental sperre. Reflektert over hva du trenger for å bli tryggere da? Er han god på å gi deg bekreftelse? Anonymkode: c593b...aab Ja det vil jeg si at han er. Meget flink til å være god med ord og vise det. Noe jeg aldri har vært særlig vandt til før. Anonymkode: 03a72...ab5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #9 Skrevet 8. februar 2024 Har det nesten likt. Kommer ikke av penetrering. Har funnet stillinger som gjør penetrering og onani mulig samtidig og da har jeg en og annen gang suksess. Tar ofte på meg selv etter sex (eller før) og vil si at jeg har like mange eller fler orgasmer i løpet av et år enn min mann. Anonymkode: 2879c...6dc
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #10 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er mentale sperrer. Hatt mye av det selv ikke vært flau,men slitt med dette å ikke sammenligne meg og det å kunne slappe av. Men å bruke vibrator er da bare sexy og vil nok tenne de fleste menn. Snakker av erfaring. Det er jo ikke kleint?! Anonymkode: 4a69e...17a Han blir fort litt klumsete når vi bruker sex leketøy, tror han er mest vandt til å bare kjøre på og så kommer dama selv. Med eksen brukte vi aldri noe. Han var ikke villig til å prøve noe, mest fordi han selv bare ville ha sitt. Men vi har snakket mye om å bruke hjelpemiddel, og problemet er at vi begge slapper av. Anonymkode: 03a72...ab5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #11 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er helt normalt å trenge mer stimuli sånn som leketøy. Hvorfor mener du at det er kleint? Hvorfor mener du at den er i veien? Skal du bare la vær å få orgasmer da, også kan dette bli som som tidligere erfaring. Du må slappe mer av. Bli glad i deg selv. Bli glad i at du også nyter. Ta nå fuckings ansvar kvinne. Anonymkode: ee78a...25d Jeg har slitt med selvbilde på kroppen fra barndommen av. Ikke lett før alle å ta seg sammen. Jeg ble aldri trygg på egen kropp og utsatt for misbruk fra voksne menn. Anonymkode: 03a72...ab5
Tent Skrevet 8. februar 2024 #12 Skrevet 8. februar 2024 Vanskeli og kleint? Det finnes mange små vibratorer som er lett å bruke sammen med partner, også når han penetrerer. Denne er effektiv og enkel å bruke sammen med partner. Lykke til https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/vibratorer/minvibrator-mini-swan-wand/
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #13 Skrevet 8. februar 2024 Det at du har vært utsatt for overgrep kan være grunnen til at du har vansker med det. Anonymkode: a64d1...e88
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #14 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har aldri i mitt liv fått orgsme med partner. Sist partner i 18 år ble det aldri snakk om min orgasme da den perosnen ikke ville mer en å bli ferdig selv. Vi var sammen fra starten av 20 årene og slutt noen år før 40. Han jeg er sammen med nå har hatt mer ONS en forhold og har mere preveranser på orgasmer med de han har vært med. Jeg føler en nedtur ved å ikke få det med han som er mer vandt til at jenter som han er med får orgasmer. Vi har vært sammeng i litt over 2 år og jeg får kun orgasme med vibrator, men det er kleint å bruke den den sammen med han. blir litt i veien. Men jeg er fryktelig lei meg etter vi har hatt sex, noe som vi har mye av og sexen er bra. Synes litt synd i han da og tenker ofte på hvordan det hadde vært om han fikk oppleve min orgasme noe som ikke er mulig når vi har sex. Han virker til å være fornøyd, men jeg er flau og mister selvtilliten. Andre med samme issues? Anonymkode: 70b1b...9fc Jeg skjønner ikke hva du mener? Du får ikke orgasmer, men får orgasmer med vibrator? Hva er problemet? Bruk vibrator. De færreste får orgasme uten stimuli av klitoris. Hva konkret er du lei deg for? Er det orgasme av penis i vagina du blir lei deg for at du ikke får? Vel, grattis. Du er en normal kvinne som trenger stimulering av klitoris. Anonymkode: 7b7d6...38a 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #15 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg skjønner ikke hva du mener? Du får ikke orgasmer, men får orgasmer med vibrator? Hva er problemet? Bruk vibrator. De færreste får orgasme uten stimuli av klitoris. Hva konkret er du lei deg for? Er det orgasme av penis i vagina du blir lei deg for at du ikke får? Vel, grattis. Du er en normal kvinne som trenger stimulering av klitoris. Anonymkode: 7b7d6...38a Nei til alt du skriver. Les flere ganger om du ikke skjønner Anonymkode: 03a72...ab5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå