AnonymBruker Skrevet 8. februar #1 Del Skrevet 8. februar Han har råd til 100 000 ish. Men lurt å bruke så mye? Samtidig føler jeg det først er rundt der han får noe som er litt OK. Skal starte som lærling i byggebransjen og vil få god bruk for bil... Anonymkode: d8088...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #2 Del Skrevet 9. februar Kjøp så ny og sikker bil som mulig. Jeg har aldri skjønt tankegangen om at barna (eller kona) skal ha en billig drittbil med baktanken om at de kommer sikkert til å kræsje og ødelegge den. Om det er det du er redd for så bør de jo ha så ny og bra bil som mulig, slik at de som sitter inni har best mulig sjanse til å slippe unna personskader. Blekk finns det mer av i butikken, er verre å få erstattet et menneske som blir invalid for resten av livet. Anonymkode: 683ac...126 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #3 Del Skrevet 9. februar Bruker han penger, så lærer han å tjene penger. Kjøp så fet bil som mulig. Anonymkode: d69b7...b88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #4 Del Skrevet 9. februar takk for svar. Ja, ser ut som han og vi ønsker å gå for denne bilen han har sett å selv om alle pengene ryker. Jeg ønsker så sikker bil som mulig til han. (Aller helst en splitter ny SUV ) Denne han har sett seg ut er jo 2011 modell, men tenker mye har skjedd med sikkerheten siden 2005/2006 feks. som er de litt billigere han har sett på. Samtidig er den også større enn en golf feks. Gått 160.000 da, men ikke lett å finne noe såpass "nytt" i den prisklassen som har gått mye mindre. Anonymkode: d8088...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå