AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #21 Skrevet 8. februar 2024 Kommer litt an på omstendighetene. Om dette var noe begge foreldrene ønsket, om f.eks moren ville beholde barnet, og var sammen med en annen mann som var klar til å ta på seg farsrollen - da hadde det ikke gjort meg noe. Om det var noe far bestemte på egen hånd fordi han ikke ønsket å ha noe med barnet å gjøre - nope. Anonymkode: f0329...2f5 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #22 Skrevet 8. februar 2024 Thyra skrev (2 timer siden): Inspirert av en annen tråd om "mannlig abort"/"juridisk abort", om du visste at daten din hadde biologiske barn han hadde "abortert" juridisk, ville du fortsatt vært interessert? Ville det påvirket ditt syn på han som en potensiell (sex)partner? Det hadde vært uaktuelt for meg å date en mann som visste at det fantes hans kjøtt og blod der ute som han har "abortert". Anonymkode: ca9fc...efe 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #23 Skrevet 8. februar 2024 Juridisk abort er det dummeste "begrepet" jeg vet om. Ansvarsfraskrivelse heter det. De fleste som snakker om juridisk abort som en greie, er vel også de som stemmer på partier som later som de "kaller en spade for en spade", så da synes jeg de kan gjøre dette i dette tilfellet også. Anonymkode: 5a657...6d3 4
Gjest HSV50 Skrevet 8. februar 2024 #24 Skrevet 8. februar 2024 Jeg hadde definitivt ikke datet en fertil mann som synes det var ok å ha sex, men ikke var villig til å ta konsekvensen av at prevensjon ikke er 100% sikker.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #25 Skrevet 8. februar 2024 Absolutt ikke. En mann som ikke tar ansvar, er lite attraktivt, selv til 'kun' puling. 'Juridisk abort' er det samme som å ikke ha samvær og drite i ungen man har vært med på å lage. Anonymkode: 8e836...a11 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #26 Skrevet 8. februar 2024 Nei. Om en mann ikke ønsker seg barn så får han sterilisere seg. Anonymkode: b1d93...760 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #27 Skrevet 8. februar 2024 Om han ikke beskytter seg tilstrekkelig når sannsynligheten for at hun blir gravis er der, og det er vanskelig å vite hva mor vil føle når hun først får vite hun er gravid, så syns jeg det er ansvarsfraskrivelse. Om han har opplevd overgrep, faktisk blitt lurt, ja. Men da mener jeg hun tar kondomet og tar sæden foreksempel. Anonymkode: b77f6...e17
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #28 Skrevet 8. februar 2024 4 hours ago, Thyra said: Inspirert av en annen tråd om "mannlig abort"/"juridisk abort", om du visste at daten din hadde biologiske barn han hadde "abortert" juridisk, ville du fortsatt vært interessert? Ville det påvirket ditt syn på han som en potensiell (sex)partner? Ja, men det handler om at jeg har blitt misbrukt som barn av min mor mens min far bare så på og det låser seg helt i hodet for meg med menn som, uansett hva grunnene er, ikke tar ansvar for sine barn. At det er et lite menneske der ute, som kanskje lider og sliter, som har det vondt og lever i en utholdelig smerte.. min far var en flott og omsorgsfull person, uten om det som er nevnt over.. det mest sexy jeg vet med en mann er en som stiller opp for barna sine og tar vare på dem.. og en av de kvalitetene jeg verdsetter mest når jeg leter etter en partner på datingmarkedet. Anonymkode: f1fa5...085
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå