Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2006 #21 Skrevet 2. februar 2006 Etter flyttinga har GPRS/MMS-innstillingene mine blitt fucka opp, og hittil har alle forsøk på å oppdatere dem strandet. Veldig morsomt. NOT
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #22 Skrevet 2. februar 2006 Etter flyttinga har GPRS/MMS-innstillingene mine blitt fucka opp, og hittil har alle forsøk på å oppdatere dem strandet. Veldig morsomt. NOT ← Har hørt at flere har opplevd det der etter flytting ja.
Gjest Biemannen Skrevet 2. februar 2006 #23 Skrevet 2. februar 2006 Gjorde det ganske enkelt jeg, ringte til de og sa at hvis de flyttet mitt abbonement ville jeg si opp avtalen med en gang. Fikk etter det beskjed om at jeg ville bli værende hos telenor. Hvis de senere likevel skulle flytte meg over mister de meg som kunde vertfall, ikke noe problem for meg siden chess ikke lenger er det billigste man finner på markedet.
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2006 #24 Skrevet 2. februar 2006 Gjorde det ganske enkelt jeg, ringte til de og sa at hvis de flyttet mitt abbonement ville jeg si opp avtalen med en gang. Fikk etter det beskjed om at jeg ville bli værende hos telenor. Hvis de senere likevel skulle flytte meg over mister de meg som kunde vertfall, ikke noe problem for meg siden chess ikke lenger er det billigste man finner på markedet. ← Poenget er at du innen utgangen av året uansett må flytte, da Telenor har sagt opp avtalen med Chess.
Gjest Biemannen Skrevet 3. februar 2006 #25 Skrevet 3. februar 2006 Poenget er at du innen utgangen av året uansett må flytte, da Telenor har sagt opp avtalen med Chess. ← Men da blir det bytte på meg vertfall.
Gjest Virvel Skrevet 4. februar 2006 #26 Skrevet 4. februar 2006 Også jeg som var så fornøyd med Chess...
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2006 #27 Skrevet 4. februar 2006 Er godt fornøyd med Chess jeg, og om de vil flytte meg over til NetCom så må de gjerne gjøre det. Men om det er noen som har problemer med at NetCom har dårligere dekning der de bor skjønner jeg jo at de ikke liker det, men utover det har jeg litt problemer med å forstå hva som er så fryktelig gale med å blir flyttet fra Telenor til NetCom. For meg er Chess et av de billigste alternativet, så jeg ser ingen grunn til å flytte over til et annet selskap.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #28 Skrevet 4. februar 2006 Det er vel ikke selve flyttingen som er problemet for mange, heller det at Chess valgte å flytte kunder uten å informere om det annet ved ei linje myggskrift i et brev. Her har jeg kun Netcom dekning dersom jeg setter meg i en vinduskarm på vestsiden av huset, så den dagen jeg får beskjed om å bytte, kommer jeg til å gå over til Tele 2 Champion. Så reklame på tv om at de nå har redusert prisene ned til 0,54øre pr minutt, så nå er de enda billigere. Virker som et godt alternativ for meg iallefall.
Gjest Biemannen Skrevet 5. februar 2006 #29 Skrevet 5. februar 2006 (endret) Fant denne siden jeg: http://www.onecall.no/tjenester/mobil/]herGanske aktuell i forhold til pris vertfall. Endret 5. februar 2006 av Biemannen
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #30 Skrevet 10. februar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=302100 Chess får dagsmulkt på grunn av manglende informasjon. Leste på Amobils forum at en kunde hadde fått høre hos Chess kundeservice at alle måtte over til Netcom før eller senere, det samme sier Telenor. Chess selv hevder fremdeles hardnakket at alle fremdeles skal velge... Bra de er enige.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #31 Skrevet 15. februar 2006 I dag fikk jeg og sms fra Chess om at nytt simkort var på vei. På tide å finne seg en annen telefontilbyder nå ja.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #32 Skrevet 15. februar 2006 Etter flyttinga har GPRS/MMS-innstillingene mine blitt fucka opp, og hittil har alle forsøk på å oppdatere dem strandet. Veldig morsomt. NOT ← Har du fått fikset problemene?
Gjest Sabia Skrevet 17. februar 2006 #33 Skrevet 17. februar 2006 Også jeg som var så fornøyd med Chess... ← Jeg også... Jeg har fått brev og sim kort i posten, så jeg ringte inn og sa jeg ikke ville til Netcom (prinsippsak egentlig). Hun sa det var helt greit, men kunne ikke garantere for hva som skjer ut over våren. Syns hele greia er så teit at nå tror jeg jeg hiver meg i strømmen over til Tele2.. Men trist, for jeg likte Chess!! "Folkets operatør" - My ass....
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #34 Skrevet 18. februar 2006 I går kom sms meldingen og i dag lå simkortet i posten. Tele2 Champion er nå bestillt.
LeneM Skrevet 22. mai 2006 #35 Skrevet 22. mai 2006 Jeg har fått nytt. Funker like bra, dekningen er den samme. Det var også plass til flere telefonnr på det nye kortet jeg fikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå