Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere hyggelige mennesker! :D

Har vært på jobb i dag og sett mange reise avgårde til sydenland, og andre finurlige land, så jeg har rett og slett lyst til å finne på noe gøy selv. Eller i hvert fall nyte resten av dagen med en tur i skogen, besøke min søster, god mat, mykji lys og mykji varme.. osv.. hehe..

Hva pleier dere å gjøre på en dag hvor dere hvirkelig har tenkt å nyyyyyte tilværelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krype oppi sofaen med en kopp kakao og ei bok, og så sovne på sofaen etter kvart. Deilig...

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Våkne opp av at kjæresten kysser meg på kinnet og stryker meg i håret. Spise frokost sammen, og tulle og tøyse. Når det blir kveld, slår vi av lyset og setter på stearinlys. Så ligger vi ved siden av hverandre på sofaen, med et teppe over oss og bare ligger og koser. Til slutt sovner vi med kroppene tett inntil hverandre :D Det er koooselig, det! :P

Og jeg nyter det når jeg fester også. Det er heller ikke å forakte! :blunke:

Skrevet

I dag var vi på visning da!! Koselig lite hus.*drømme drømme drømme*

Ellers pusler jeg litt hjemme. Sitter litt på KG kanskje. :blunke: Leser bok, slenger meg på sofaen og ser på tv. Senere skal jeg og loven min ut og spise og baaare kose oss. Mja..bare slappe av. :P

Skulle ønske jeg hadde badekar som jeg hadde i leiligheta jeg bodde i før jeg flytta til Oslo. Det var superdeilig å ta et vaarmt laaangt skumbad og ha på stearinlys. (Særlig hvis typen min var på besøk og plutselig kom og ville bade han også :wink: ) Vi DRØMMER om stort deilig badekar!!

Skrevet

Setter meg på stranda og ser på solnedgangen

Skrevet

- Gå en tur i skogen med hunden min en regnværsdag i fullt regntøy, og se hvor vofsen koser seg med å jakte og leke - og fylle lungene med frisk luft og kjenne hvor klart jeg tenker.

- Sette meg foran peisilden med et glass rødvin (eller tre) og prate tull og kose med kjæresten min.

- Sitte ved vinduskarmen og se på småfuglene på fuglebrettet sammen med Leo-pusen.

- Shopping!!! :ler: ..er nok en av dem som shopper meg glad..

- Spise en bedre middag med en god(e) venninne® mens vi prater om og løser smått og stort av problemer og bekymringer, deler gleder og planlegger nyttårfeiringen sammen.

Skrevet

I dag har vi sovet leeeeenge og har stekt brød og hatt en goood frokost. Vi sitter nå foran dataen begge to (duh....) og skal vaske opp og rydde litt før vi skal til svigers og se på tv (på gamlerommet til sambo). Vi har så elendige tv-signaler og det er dessuten flere kanaler der :)

I morgen skal vi stå opp litt tidligere (:ler: ) og øvelseskjøre litt og evt. gå en tur hvis det er pent vær. Tar med kameraene! Vi elsker å ta bilder :)

Ha en kjempehyggelig lørdagskveld :D

Klem, Kattepus :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...