AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #21 Skrevet 8. februar 2024 Kafe, byggevare, matvare, jernvare, iskiosk, veivesnet, iss, andre vaktmester og renholdsbyråer. Sjekk gule sider der du bor om du har glemt noen firma. Pass på å følge kommunens hjemmeside for utlysing av stillinger de sommerjobbene for ungdom har begynt å komme. Ring evt kommunen og spør når de kommer. Anonymkode: 884c0...a3d 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #22 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hei, hjelper sekstenåringen med å finne en sommerjobb. De fleste utlyste stillinger krever at søkeren er fylt 18 år. Jeg vet at kommunen tilbyr et lite utvalg sommerjobber, men det er stor pågang i søkere og bare en brøkdel får jobb. Tips til hvor han kan søke/jobbe? Han er like høy og sterk som en fullvoksen mann, og med interesse for bygg/teknologi/mekanikk, altså jobbe med hendene. Anonymkode: 8c925...6e5 Det er mange som søker før vinterferien så tror det er lurt som du har gjort å søke nå. Anonymkode: 884c0...a3d 2
Gjest jegerrinne Skrevet 8. februar 2024 #23 Skrevet 8. februar 2024 Begge mine har har sommerjobb på sæter med melke ku blir 4 sommeren i år Så avløser, jula, verksted, kommunen , vaktmester kompani, enkelte steder tar de inn til skogplanting sjekk viken skog eller lignende, jervarehandel, felleskjøpet, gravlund,
Maskinfører Skrevet 9. februar 2024 #24 Skrevet 9. februar 2024 Apis skrev (På 7.2.2024 den 21.58): Hør også med den lokale skogeierforeningen, om de fortsatt leier inn ungdommer til skogkultur, og om de gir dokumentertopplæring på motorsag og ryddesag. Ja jeg tok kurs på dette i 2007 Motorsag Ryddesag og Motorisert hekksaks har masse på beviset fra byggfag også 1
Maskinfører Skrevet 9. februar 2024 #25 Skrevet 9. februar 2024 Januar2 skrev (På 7.2.2024 den 18.32): Hva med sesongarbeider på kirkegårder, eller museer ex MIA- museene i Akershus har noen ganger jobber for ungdom, gjelder sikkert andre museer også kanskje badevakt gårddarbeid, luke floghavre og generelt gårdsarbeid hva med mjølking av geit/ku på seter, altså budeie. Eller gjeter, langedrag har vel også noen stillinger Eller woffing https://wwoof.net/ For læring og opplevelse https://spatak.no Vanskelig og få jobb på kirkegårder da kassene nesten er bunnskrapte men Administrasjonen finnes det masse folk de henter som regel folk inn fra NAV som betaler lønna deres
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #26 Skrevet 9. februar 2024 Min 15 åring jobber i en byggevare. Har hatt sommerjobb og er ekstrahjelp 2 ukedager og en lørdag annenhver uke. Anonymkode: 78c15...0ba
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #27 Skrevet 9. februar 2024 Kan han skape sin egen sommerjobb? Heng opp lapper og annonser seg selv på Finn og på lokale Facebook-grupper og list opp alt han er behjelpelig med, f.eks. gressklipping, planting, maling, enkel snekring, vaske bil, handle, gå tur med hunder eller hunde/kattepass for folk som er på ferie (at han drar hjem til dem og mater og koser dyret, hunder trenger dessuten tur, et par ganger om dagen) osv. Anonymkode: 14261...a6d
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #28 Skrevet 9. februar 2024 Gårdsarbeid!!! Setter ikke en "fullvoksen" mann til frøken oppgaver.. Anonymkode: 2c6d9...1ae
Januar2 Skrevet 9. februar 2024 #29 Skrevet 9. februar 2024 Maskinfører skrev (9 timer siden): Vanskelig og få jobb på kirkegårder da kassene nesten er bunnskrapte men Administrasjonen finnes det masse folk de henter som regel folk inn fra NAV som betaler lønna deres Annonseres i denne kommunen etter ungdom 1
Maskinfører Skrevet 10. februar 2024 #30 Skrevet 10. februar 2024 (endret) Januar2 skrev (9 timer siden): Annonseres i denne kommunen etter ungdom De gjør det ja kjørte gravemaskin på kirkegård før og gravde og gjenfylte graver så hos oss var det bare kirketjenere Graver,n (Meg) også de på kontoret jeg vet de hadde sommervikarer en gang men disse ville få sin lønn i himmelen eller lønn på Høsten om kirkelig fellesråd fant penger (Tenk og måtte utføre jobb på kreditt🤔) men håper de vil trives det er en veldig fint og triviell jobb på kirkegård 😀 vet også at en av de jeg jobbet med hadde vært lærling i 11 år Endret 10. februar 2024 av Maskinfører
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå