Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #1 Skrevet 31. januar 2006 Jeg hadde 3-4 sorte hår i ansiktet. Jeg nappet de ut for et par uker siden. Hårene jeg nappet ut har enda ikke kommet tilbake, men hårene som jeg napper vekk fra øyenbrynene kommer jo tilbake MED EN ENESTE GANG (nesten) Så er det altså sånn at jo mer man napper og over en lengre tid, desto fortere kommer de tilbake? Mvh hilsen ei som håper på kloke svar
Blackjack Skrevet 31. januar 2006 #2 Skrevet 31. januar 2006 Lurer på det samme. Brynene holder seg jo bare pene en liten stund.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #3 Skrevet 31. januar 2006 Tror det bare virker sånn fordi man napper mange flere hår når det gjelder øyenbrynene, og disse nappes på ulikt tidspunkt etter når de vokser ut. Det er derfor ikke det samme håret du napper ut idag som du nappet for to dager siden. Men jeg skjønner hva du mener, det føles sånn... Jeg har et par små hår på haka, men det går uker mellom hver gang jeg merker dem og må nappe dem.
Montezuma Skrevet 1. februar 2006 #4 Skrevet 1. februar 2006 Rundt øyenbrynene har du antagelig mange flere hårsekker, så det stadig er et høyt antall som er aktive. På haken har du nok bare noen få aktive hårsekker, og det begrenser altså hyppigheten av synlige hår.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #5 Skrevet 1. februar 2006 Det er litt merkelig ja, men forklaringen er logisk. Hårene du napper ut er ikke de samme hver gang. Håret har forskjellige faser og mens noen er ute på overflaten er noen på vei opp osv. Ved napping av bryn over tid er det faktisk slik at man ikke får hårene tilbake. Så vær forsiktig med å ikke nappe dem for tynne!!! Da er det fort gjort at de ikke kommer ut igjen like tett. Dette er egentlig et rart fenomen for det gjelder bare brynene, Hår på haka som man napper bort har en lei tendens til å bli kraftigere med alderen. Har du så få hår der som du sier anbefaler jeg elektrolyse, tre til fire behandlinger og du slipper å tenke på det i noen år...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå