Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #1 Skrevet 31. januar 2006 Vil det komme noe slikt hit til Norge?
vilde Skrevet 31. januar 2006 #2 Skrevet 31. januar 2006 Kaffebrenneriet og Stockflets er jo mye bedre enn hele Starbucks da! Tviler på de kommer til Norge med det første:)
Gjest gjest1 Skrevet 31. januar 2006 #3 Skrevet 31. januar 2006 Leste noe om at strbucks ikke ville etablere seg i norge fordi det allerede var så godt etablerte kaffebarer her.
Belit Skrevet 31. januar 2006 #4 Skrevet 31. januar 2006 Det gikk rykter for et par år siden om at Starbucks hadde inngått et samarbeid med Narvesen-gjengen (eller Reitangruppen heter det vel nå) og at de skulle erstatte Caroline-kafeer med Starbucks. Jeg tror det var i 2002 eller noe, og har det ikke skjedd noe enda så er det kanskje uaktuelt?
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #5 Skrevet 31. januar 2006 Kaffebrenneriet og Stockflets er jo mye bedre enn hele Starbucks da! Tviler på de kommer til Norge med det første:) ← Men de har ikke Frappuccino!!
Gjest gjesta Skrevet 31. januar 2006 #6 Skrevet 31. januar 2006 Åååå.. Jeg vil ha starbucks *savne starbucks* Levde på starbuckskaffe på interrail i høst
Dru Skrevet 31. januar 2006 #7 Skrevet 31. januar 2006 Men de har ikke Frappuccino!! ← Kaffebarer er vel sjelden uvillige til å etterkomme ønsker fra kunder. Hvis det er dyktige mennesker som jobber der, så er de i stand til å lage mye mer enn hva menyen sier.
Claire Skrevet 31. januar 2006 #8 Skrevet 31. januar 2006 Å! Jeg vil ha Starbucks! Spørs om ikke vi må mail-bombe dem. Ellers så er jeg veldig glad i Kaffebrenneriet sin kaffe. Synes de er utrolig dyktige!
-Fisken- Skrevet 31. januar 2006 #9 Skrevet 31. januar 2006 Men de har ikke Frappuccino!! ← Hva er det?
Gjest FireFighter Skrevet 1. februar 2006 #10 Skrevet 1. februar 2006 starbucks kommer nok ikke til norge nei.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #11 Skrevet 1. februar 2006 Kaffebarer er vel sjelden uvillige til å etterkomme ønsker fra kunder. Hvis det er dyktige mennesker som jobber der, så er de i stand til å lage mye mer enn hva menyen sier. ← Det er vel litt vanskelig om de ikke har utstyr til det... Krever jo at de har en isknuser som knuser fiiint. Her er hva det er: http://www.starbucks.co.jp/en/bean_beyond.htm (Jeg skal til Spania i påsken og kooose meg med Starbucks!)
Leo Skrevet 1. februar 2006 #12 Skrevet 1. februar 2006 Starbucks er så vidt jeg vet opptatt med å etablere seg i Kina. Over en milliard mennesker som ikke har noen tradisjon for å drikke kaffe åpner vel både for utfordringer og muligheter tenker jeg . Starbucks kaffen er jo helt grei, men i Norge har vi massevis av kaffebarer som serverer like god og bedre kaffe. Eneste gangen den har smakt himmelsk, var etter to uker på landeveien i USA uten å få servert annet enn det mørkebrune oppvaskvannet de kaller kaffe på bensinstasjoner etc. "over there".
-Fisken- Skrevet 1. februar 2006 #13 Skrevet 1. februar 2006 Det er vel litt vanskelig om de ikke har utstyr til det... Krever jo at de har en isknuser som knuser fiiint. Her er hva det er: http://www.starbucks.co.jp/en/bean_beyond.htm (Jeg skal til Spania i påsken og kooose meg med Starbucks!) ← Er det som kaffe frappé, eller er melken skummet? (og kald selvfølgelig)
Gjest -eline- Skrevet 1. februar 2006 #14 Skrevet 1. februar 2006 Har Starbucks i den byen jeg bor i her i UK og jeg er innom der avogtil, men må si jeg savner Dromedar i Trondheim... Synes ikke det er noe spes med Starbucks-kaffen, grei nok og veldig mye bedre enn alternativet her i UK, men bortsett fra det så synes jeg man stort sett får bedre kaffe på de fleste små kafeene i Norge.
Gjest Sukkerert Skrevet 1. februar 2006 #15 Skrevet 1. februar 2006 Håper ikke det. Byene er jo stappfulle av 7/11'er og McDonalds'er. Så jeg håper ikke Starbucks kommer og utkonkurrerer de koselige særegne caféene som bygger på eiernes drømmer og ikke svære internasjonale konsepter.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #16 Skrevet 1. februar 2006 Er det som kaffe frappé, eller er melken skummet? (og kald selvfølgelig) ← Skal jeg være helt ærlig så veit jeg ikke hvordan det lages, men det er mye bedre enn noen form for iskaffer jeg har smakt her i landet...
-Fisken- Skrevet 1. februar 2006 #17 Skrevet 1. februar 2006 Skal jeg være helt ærlig så veit jeg ikke hvordan det lages, men det er mye bedre enn noen form for iskaffer jeg har smakt her i landet... ← Jeg spør ikke om hvordan den lages, men om melken er skummet, både ser og smaker du det.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #18 Skrevet 1. februar 2006 Jeg spør ikke om hvordan den lages, men om melken er skummet, både ser og smaker du det. ← Hmm.. er usikker på hvordan jeg kjenner det. Frappuccino er i allefall tykt, nesten som milkshake, men det er nok ikke iskrem i . (Har ikke drukket det på 2-3 år nå)
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. februar 2006 #19 Skrevet 1. februar 2006 Starbucks ønsket i utgangspunktet å etablere seg i Norge, helt til man hørte om tarifflønna her i landet. Da var det ikke så interessant likevel... Innmari synd, for god og variert kaffe, det har de!
Brunhilde Skrevet 1. februar 2006 #20 Skrevet 1. februar 2006 Hva er det? ← Er det som kaffe frappé, eller er melken skummet? (og kald selvfølgelig) ← Skal jeg være helt ærlig så veit jeg ikke hvordan det lages, men det er mye bedre enn noen form for iskaffer jeg har smakt her i landet... ← Jeg spør ikke om hvordan den lages, men om melken er skummet, både ser og smaker du det. ← Hmm.. er usikker på hvordan jeg kjenner det. Frappuccino er i allefall tykt, nesten som milkshake, men det er nok ikke iskrem i . (Har ikke drukket det på 2-3 år nå) ← Hvis dere kikker her, så ser dere ihvertfall hvordan den lages. Og hva som er i og det dere og andre (som meg) måtte lure på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå