Gå til innhold

Den beste sexen du har hatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det også med den personen du syntes var mest attraktiv? Av de du har vært med?

Anonymkode: e05f2...984

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Hun var ikke penest. Helt vanlig middels attraktiv. 

Skrevet

Ikke den peneste. Mannen var 15 år eldre enn meg. Intens kjærlighet mellom oss som ble uttrykt i sexen. 

Anonymkode: e49ab...b2d

• Nyttig 1
Skrevet

På den tiden synes jeg han var veldig attraktiv ja, og synes fortsatt det noen år etter, selv om jeg da hadde vært sammen med andre menn som jeg synes var kjekkere /penere. Denne fyren var bare helt rå i senga, fikk mange orgasmer daglig

Anonymkode: 09766...b92

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Var det også med den personen du syntes var mest attraktiv? Av de du har vært med?

Nei, det var det ikke. Det var med en mann som egentlig ikke er min type utseendemessig eller personlighetsmessig, men vår sex er helt amazing. Han gir meg orgasme hver eneste gang så jeg skriker. Han får meg til å føle meg trygg og avslappet. Jeg har hatt sex med 60 menn. Han her er den siste jeg har hatt sex med, fordi vi har fortsatt sex med hverandre etter to år. 

Anonymkode: 816b7...744

Skrevet

Ja, han det er han. 

Anonymkode: abddb...70e

Skrevet

Den beste sexen har jeg hver dag med mannen min. Kjemien vi har er helt rå. Ingen av oss har opplevd så bra sex tidligere. Men det er mye kjærlighet inni bildet så det er så ekte og dampende hett 

Anonymkode: 7f77c...f92

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ikke den peneste rent ytre sett, men den mest fantastiske mannen og dermed også den vakreste jeg vet om. Det er mannen min. Vi hadde sex den første kvelden vi møttes, og det var himmelsk fra første sekund. For en elsker!! 🥳❤️

Jeg har ligget med mange som ut fra et rent utseendemessig perspektiv så rimelig bra ut. Men de tente meg jo egentlig ikke. Det var bare.. Staffasje og skuespill. Tidsfordriv. Et kick. 

Anonymkode: 6d850...bcb

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ikke den peneste rent ytre sett, men den mest fantastiske mannen og dermed også den vakreste jeg vet om. Det er mannen min. Vi hadde sex den første kvelden vi møttes, og det var himmelsk fra første sekund. For en elsker!! 🥳❤️

Jeg har ligget med mange som ut fra et rent utseendemessig perspektiv så rimelig bra ut. Men de tente meg jo egentlig ikke. Det var bare.. Staffasje og skuespill. Tidsfordriv. Et kick. 

Anonymkode: 6d850...bcb

Et kick av å ligge med mange ? Okei 👍 - fikk mannen din kick av å få "the juicy details" også ? Eller kanskje du skjulte det for ham ... skjønner. Based on a lie der altså.

Anonymkode: abb01...fb1

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Et kick av å ligge med mange ? Okei 👍 - fikk mannen din kick av å få "the juicy details" også ? Eller kanskje du skjulte det for ham ... skjønner. Based on a lie der altså.

Tenker det samme😬

Skrevet

Objektivt sett ikke den peneste dama, men alt var full klaff i senga, hun likte det samme som meg, var så glad i analsex at hun gjorde seg klar for det hver eneste kveld, selv om hun ikke nødvendigvis fikk det som hun ville hver eneste gang. Fikk aldri avvisning av henne heller, selv når prøvde meg mange ganger på en dag, vi hadde en deal om at jeg kunne forsyne meg akkurat når jeg ønsket det.

Min nåværende kjæreste er en penere dame, og bedre på alle andre måter, men hun ville blitt ekstremt sjalu om hun fant ut hvordan sexen var med exen min 

Anonymkode: 74797...c85

Skrevet

Hvor mange av dere som har svart over her brukte kondom? Er spent på om noen som "har hatt den beste sexen" over her brukte kondom som fryktelig mange syter over her inne?

Anonymkode: 3cc21...d47

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Objektivt sett ikke den peneste dama, men alt var full klaff i senga, hun likte det samme som meg, var så glad i analsex at hun gjorde seg klar for det hver eneste kveld, selv om hun ikke nødvendigvis fikk det som hun ville hver eneste gang. Fikk aldri avvisning av henne heller, selv når prøvde meg mange ganger på en dag, vi hadde en deal om at jeg kunne forsyne meg akkurat når jeg ønsket det.

Min nåværende kjæreste er en penere dame, og bedre på alle andre måter, men hun ville blitt ekstremt sjalu om hun fant ut hvordan sexen var med exen min 

Hvorfor dumpet du eksen når dere hadde best sex?🤔

Skrevet

Nja… synes den er vanskelig å svare på. Rent fysisk pen og tiltrekkende, nei. Kjemi og personlighet, ja. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Normale menn driver ikke og spør om juicy details fra fortiden, altså. Fortid er fortid. Bare nevner det...

Anonymkode: c7150...e7a

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor mange av dere som har svart over her brukte kondom? Er spent på om noen som "har hatt den beste sexen" over her brukte kondom som fryktelig mange syter over her inne?

Aldri, vi begge hatet kondom, ødelegger all spontanitet, glede og intimitet meg sex. Vi hadde fort mange runder på en kveld, hadde sikkert ikke blitt halvparten engang om jeg skulle stoppe opp og knote med kondom hver runde 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ingen har hatt den beste sexen én gang - og da med kondom

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor dumpet du eksen når dere hadde best sex?🤔

Fordi vi ikke passet sammen ellers, og hun ikke var helt den jeg trodde hun var. Sex er ekstremt viktig for meg, men et forhold må være basert på noe mer enn bare sex. Men kunne lett hatt henne som knullevenn om jeg hadde vært singel 

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Merkelig hvordan det er greit å skrive det til en kvinne, men om en mann hadde sagt det samme så hadde ingen brydd seg. 

Anonymkode: 5e117...ac8

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...