Gå til innhold

Returnere til Zalando.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som har erfaring med retur til Zalando?

Jeg har hørt noen skrekkhistorier om folk som ikke får tilbake hverken produktet eller pengene, hvilket gjør meg litt bekymret.

Det gjelder to par sko. Jeg tenkte meg litt om og kom frem til at de ikke var så praktiske pga at de er laget  suede og høy hæl bl.annet. 

Hører gjerne fra andre som har erfaring med å returnere til dem.

Jeg har allerede betalt, så jeg må få penger tilbake. Jeg betalte med Mastercard, så jeg kan nok opprette en kort reklamasjon om jeg ikke får penger tilbake,  men det er ikke sikkert at jeg får det.

 

Anonymkode: e930d...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri hatt noen som helst form for problemer! Det skal gå helt fint :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en mulighet til å returnere i butikk? Føler det er tryggere så ikke noe blir borte på veien.

Anonymkode: 8415d...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt problemer med å få igjen pengene. 

Anonymkode: bede8...141

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært et problem. Be om å få kvittering på innlevert pakke på posten, så har du bevis på at du har sendt tilbake i det minste.

Anonymkode: 04c01...33c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er ubrukt og innenfor retur fristen blir det nok ingen problemer. Jeg ble nektet retur én gang, da hadde prislappen falt av når jeg skulle prøve plagget. I det tilfellet spurte jeg kundeservice først, så det er ikke umulig at returen ville gått igjennom likevel hvis jeg hadde prøvd å sende tilbake uansett.

Anonymkode: 31fed...261

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sendt mye i retur, aldri hatt problemer 😊

Anonymkode: 5fb14...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt noe problem med det, og har heller ikke hørt noen skrekkhistorier om retur fra venner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt noe problemer med å returnere til Zalando, det er nok trygt. Unngår det så lengt det lar seg gjøre pga avsløringene om at klærne havner på søppelfyllinger, og har pga det sluttet å handle så mye på nett - men set blir jo en annen sak.

Anonymkode: 4f128...1db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt problemer med å returnere :) Jeg velger alltid faktura som betalingsmåte, og ved retur så blir den registrert  som slettet når man har opprettet retur og pakken registrert sendt.

Bare husk at det skal returneres i emballasjen varene kom i 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man retur-lapp? Eller må man selv printe ut? 

Anonymkode: fa2ff...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri hatt problem med retur selv. velger som personen over her alltid faktura og da slettes jo den når returen er mottatt. null problem.

Anonymkode: 3dd85...53a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt problem heller. Men en gang forsvant pakken hos posten, og det var veldig dyre ting i den, jeg hadde meldt retur i flere omganger men sendt i samme pakke for å spare dem frakten. Så var egentlig to returer i en pakke. Da var de skeptiske til å refundere meg for begge returene. Men jeg hadde heldigvis filmet alt i pakken før jeg lukket pakken. (Jeg tar alltid bilde av returene mine).

Anonymkode: b970c...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan stole på Zalando. Har aldri opplevd noe tull der. Det er en nettbutikk jeg har brukt jevnlig i årevis.

Anonymkode: c1ba5...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har returnert et par ting til Zalando et par ganger og det har alltid gått knirkefritt 😊 Zalando er en seriøs side og retur er veldig enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan stole på Zalando. Har aldri opplevd noe tull der. Det er en nettbutikk jeg har brukt jevnlig i årevis.

Anonymkode: c1ba5...2b7

Dette er feil. Bare å sjekke omtaler av nettbutikken. Zalando er blitt en veldig problematisk butikk. De har bygget seg store og har ikke lengre insentiv til å gjøre en god jobb, eller kontroll over sine egne bestillinger og lager. Det er sikkert en tråd om dette i uken på dette forumet også.  
 

Feil produkt utsendt er en gjenganger, problemer med retur, manglende vilje til å rette opp når feil har skjedd etc etc. 

Anonymkode: 4e036...5e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempeenkelt og aldri hatt problemer. 
Bruker postnord og, så da får man qr kode på mail som returpunktet kan scanne og skrive ut returetikett, så det blir ikke bedre. 

Anonymkode: 2aa70...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har returnert ting sikkert 30+ ganger. Aldri hatt problemer. 

Anonymkode: 3a638...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt problemer med det, veldig enkelt og greit å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...