Gå til innhold

Gratulerer med dagen Maskinfører!


SVK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

🎁 :ballong: Ååååååå! :mynona: Mange gratulasjoner fra meg til deg. 
Ha en bra og hyggelig dag i selskap med oss.  :gruppeklem:

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden):

🎁 :ballong: Ååååååå! :mynona: Mange gratulasjoner fra meg til deg. 
Ha en bra og hyggelig dag i selskap med oss.  :gruppeklem:

Tusen takk Hoppe ☺️ja vi skal kose oss med denne:kose::gruppeklem:savner Gratulasjonssamtale fra Pappa :( 🕯️🕯️🌹🌹:gråter::gråter:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Maskinfører said:

Tusen takk Hoppe ☺️ja vi skal kose oss med denne:kose::gruppeklem:savner Gratulasjonssamtale fra Pappa :( 🕯️🕯️🌹🌹:gråter::gråter:

:hjerte:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maskinfører skrev (2 timer siden):

Tusen takk Hoppe ☺️ja vi skal kose oss med denne:kose::gruppeklem:savner Gratulasjonssamtale fra Pappa :( 🕯️🕯️🌹🌹:gråter::gråter:

Tenk på hva han hadde sagt og gjort, finn frem minnene og detaljene og la de omgi deg...så er han der. 
Jeg tror på at de fremdeles er hos oss, men på en annen måte.   

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Tenk på hva han hadde sagt og gjort, finn frem minnene og detaljene og la de omgi deg...så er han der. 
Jeg tror på at de fremdeles er hos oss, men på en annen måte.   

Ja han hadde vel ringt meg klokken 08:00-9:00 og gratulert meg ja han er nok her eller jeg aner virkelig ikke det er stille i huset her nå etter han gikk bort noe har vært her muligens mor eller hans eks kone fra 1970 tallet hun døde i 2005 ja jeg vet ikke hadde han sett meg alle de gangene jeg har knekt sammen sist i går natt så ville han nok trøstet meg tror jeg 🎉🕯️🕯️🎂🎂🎂🍰🍰🍰

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (5 timer siden):

:gratulerermeddagen2:

Tusen takk var ikke rundt tall da men ☹️ 🥳🥳🎂🎂🍰🍰🕯️🕯️🎉🎉

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Maskinfører said:

Ja han hadde vel ringt meg klokken 08:00-9:00 og gratulert meg ja han er nok her eller jeg aner virkelig ikke det er stille i huset her nå etter han gikk bort noe har vært her muligens mor eller hans eks kone fra 1970 tallet hun døde i 2005 ja jeg vet ikke hadde han sett meg alle de gangene jeg har knekt sammen sist i går natt så ville han nok trøstet meg tror jeg 🎉🕯️🕯️🎂🎂🎂🍰🍰🍰

:hjerte:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (8 minutter siden):

En kattekake siden du er katteelsker:

Cat-Cake-7.jpg?resize=1280,851&ssl=1

Den var jo meget fin 😀❤️ sikkert god også 😀 blir karbonader og potetmos idag da 😀

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (17 minutter siden):

Ja han hadde vel ringt meg klokken 08:00-9:00 og gratulert meg ja han er nok her eller jeg aner virkelig ikke det er stille i huset her nå etter han gikk bort noe har vært her muligens mor eller hans eks kone fra 1970 tallet hun døde i 2005 ja jeg vet ikke hadde han sett meg alle de gangene jeg har knekt sammen sist i går natt så ville han nok trøstet meg tror jeg 🎉🕯️🕯️🎂🎂🎂🍰🍰🍰

Det er jo ikke akkurat slik at en kan høre dem slik de var, men følelsen av noe bra fra det som en gang var...den tror jeg at en kan kjenne hvis en setter seg ned og minnes tilbake. Gå i detalj igjennom hyggelige hendelser. Se for seg ansiktsuttrykk, ting de pleide å si, latteren eller stemningen hvis de laget mat og ønsket velkommen til bords...eller bålkaffe og mat i skogen om en var på tur. Alle småting er av verdi. Jeg har det slik med alle dyrene jeg har vært knyttet til. Jeg tenker på ting fra første gang jeg traff dem, til siste gang. Alle de hyggelige koseopplevelsene, lek, lykkelig bjeffing eller snorking når den lå i min seng og breiet seg maksimalt. I sånne stunder er de her og jeg kjenner hvordan det var å klappe dem, prate og leve livet med dem. Det blir ofte triste, men også gode stunder...når en har gode minner. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Det er jo ikke akkurat slik at en kan høre dem slik de var, men følelsen av noe bra fra det som en gang var...den tror jeg at en kan kjenne hvis en setter seg ned og minnes tilbake. Gå i detalj igjennom hyggelige hendelser. Se for seg ansiktsuttrykk, ting de pleide å si, latteren eller stemningen hvis de laget mat og ønsket velkommen til bords...eller bålkaffe og mat i skogen om en var på tur. Alle småting er av verdi. Jeg har det slik med alle dyrene jeg har vært knyttet til. Jeg tenker på ting fra første gang jeg traff dem, til siste gang. Alle de hyggelige koseopplevelsene, lek, lykkelig bjeffing eller snorking når den lå i min seng og breiet seg maksimalt. I sånne stunder er de her og jeg kjenner hvordan det var å klappe dem, prate og leve livet med dem. Det blir ofte triste, men også gode stunder...når en har gode minner. 

Nei det er nok ikke det ja pappa lagde jo en del mat kjøttkaker og kålstuing men mye koteletter også på slutten han bodde hjemme 2017 så ble det mye wienerpølse og ris var vel i skogen en gang også ja en må hente fremt de gode minnene tror jeg takk for oppmuntrende ord :) 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (4 timer siden):

Hurra for @Maskinfører!!! 

Lihkku Beivviin!! :skya:

Tusen takk :D 🎂🕯️

Endret av Maskinfører
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...