Gå til innhold

Flørtete mye yngre kollega

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hun sa for eksempel «har du en banan i buksa eller er du bare glad for å se meg», med flørtende blikk.

Anonymkode: 5490b...b9b

Dette må du faktisk få slutt på.

Anonymkode: 8245c...df7

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savner faktisk at damer kan ta ansvar for sin egen oppførsel. For oss som festet på 90 tallet og 2000 tallet, så skjønte vi faktisk at flørting med menn kunne medføre at de gjorde framstøt. Så fikk man håndtere det deretter ift hva man ønsker. Nå er det jo sånn at damer skal kunne flørte vilt og by opp til dans, men kan skrike opp om trakassering etc når en mann faktisk agerer på det. Så vær forsiktig. 

Anonymkode: 6da93...dbc

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Savner faktisk at damer kan ta ansvar for sin egen oppførsel. For oss som festet på 90 tallet og 2000 tallet, så skjønte vi faktisk at flørting med menn kunne medføre at de gjorde framstøt. Så fikk man håndtere det deretter ift hva man ønsker. Nå er det jo sånn at damer skal kunne flørte vilt og by opp til dans, men kan skrike opp om trakassering etc når en mann faktisk agerer på det. Så vær forsiktig. 

Det kommer an på hva du mener er å "agere".

Det er ikke seksuell trakassering å spørre om hun virkelig er interessert i noe mer utenfor jobb, men det er milevis fra det til å bare begynne å klå på noen f.eks.

Anonymkode: bbdaf...090

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er jo basert på erfaringer. Husker også jeg var 20, og helt avslappa rundt en gammel mann på ca 40 på jobben, godt gift og trivelig fyr. Vi tulla og hadde det gøy sammen. En gang kom han innom brisen på jobben og prøvde seg på meg. Jeg opplevde det skremmende å ha gått fra å være meg selv og stole på ham til å stå i den situasjonen hvor jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre. Hadde såvidt hatt sex på den tiden, med en kjæreste. 

Anonymkode: 67dfc...706

Hadde en lignende opplevelse selv. Var 20, mannen var ca 40, kanskje litt yngre.

Vi danset på en jobbefest, type salsa- som alle de andre gjorde også samtidig.

Ikke noe mer flørting eller annerledes prat etterpå. Snakket like mye med alle andre rundt bordet.

Senere på natten da jeg var kommet hjem, ringte den gifte mannen til meg og lurte på om vi kunne møtes en plass for sex. Mannen hadde en viktig posisjon på jobb. Ikke leder, men nestleder. 

Nå er det gått 20 år, men møter på denne mannen sammen med konen som ca 1 gang i mnd på butikken og det er like kleint enda.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det handler ikke om det, men hvis dette blir en sak på jobben (om det er sånn som TS beskriver) så hvem tror du at de vil skylde på? Tror du at det blir den 40 år gamle modne og profesjonelle mannen for at han ikke har stoppet det? Eller den unge jenta på 20 år? Her handler det om at han må være realistisk. Det forventes langt mer av en på 40 enn en på 20. 

Anonymkode: 9bb03...7d6

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke hør på denne gamle bitre dama. Hun er selv 50+ og livredd for at ei ungjente skal ta mannen hennes. 

Anonymkode: 5490b...b9b

Husk at alle bitre gifte damer på 50+ har vært  naive ungjenter selv, og har opplevd at de selv eller venninner har havnet i pinlige situasjoner på jobb. I denne sammenheng er jo kommentaren din helt malplassert da mannen på 40+ er single. I så fall måtte kommentaren komme fra kjærsten til jenta hvis han er redd for at en gammel mann skal rappe dama hans. 

Anonymkode: da268...1fb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har døtrene dine hatt en ordentlig oppdragelse så gjør ikke menn det. 

Anonymkode: 748ab...d2c

En del av oppdragelsen er jo og gjøre oppmerksom på sånne situasjoner , men jenter i 20- årene i jobb er desverre litt vanskelig og oppdra på den måten. Det er tull at menn på 40+ bare kan kødde til for jenter med dårlig oppdragelse, hvis jenta er over gjennomsnittlig pen er det nesten garantert at hun vil få problemer på jobb på et eller annet tidspunkt. Jo, det er fint om moren til jenta forteller henne at hun ikke må ha « en god tone» med mannlige kollegaer og håpe hun tar det til seg. 

Anonymkode: da268...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Oi! Virker som hun mangler noen sosiale sperrer. 

Anonymkode: 00cbf...70e

Hun har ikke sagt det til meg, noen andre som drar i litt tråder;) 

Men at det har vært litt på kanten, ja. Men er sikkert bare for skøy, så går nok over.

Anonymkode: 57510...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Alltid dette med bitter. Jeg har hørt det så mange ganger på byen når ukjent menn prøver å klå på meg og jeg sier nei, vennligst stopp. Når du slenger ut sånne kommentarer så bekrefter du bare alt som hun skriver. 

Tull og tøys, hvis man skal rakke ned på alle menn på den måten må man tåle at noen svarer med samme mynt. Særlig når man faktisk oppfører seg som en bitter gammel kjerring.

Anonymkode: 9df85...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det handler ikke om det, men hvis dette blir en sak på jobben (om det er sånn som TS beskriver) så hvem tror du at de vil skylde på? Tror du at det blir den 40 år gamle modne og profesjonelle mannen for at han ikke har stoppet det? Eller den unge jenta på 20 år? Her handler det om at han må være realistisk. Det forventes langt mer av en på 40 enn en på 20. 

Det forventes langt mer av en mann tenker jeg vi sier. Det hadde vel vært enda tydeligere hvis mann 20 hadde kommet med slibrigheter til kvinne 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sikkert derfor hun skrev vær forsiktig i siste setning. 

Endret av KraKriAm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Tull og tøys, hvis man skal rakke ned på alle menn på den måten må man tåle at noen svarer med samme mynt. Særlig når man faktisk oppfører seg som en bitter gammel kjerring.

Nei egentlig ikke og du bekrefter jo bare alvorlighet med problemet når du svarer på denne måten. Om vi som eldre kvinne forteller om vår opplevelse fra yngre dager så blir vi stemplet som bitre og sure, som gamle kjerringer, og det er bare noe menn som deg for å latterliggjøre problemet, for å gjøre narr og prøve å manipulere bort det. Kanskje hvis du en dag får en datter så evner du å forstå alvorligheten i problemet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det forventes langt mer av en mann tenker jeg vi sier. Det hadde vel vært enda tydeligere hvis mann 20 hadde kommet med slibrigheter til kvinne 40.

Nå er dette en 40 år gammel mann og en 20 år gammel kvinne så da diskuterer vi ut fra det. Om du ønsker å diskutere noe annet så kan du lage deg en annen tråd for å diskutere det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg tror du leste innlegget feil. Det handlet ikke om alle menn. 

Anonymkode: 530f5...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nei egentlig ikke og du bekrefter jo bare alvorlighet med problemet når du svarer på denne måten. Om vi som eldre kvinne forteller om vår opplevelse fra yngre dager så blir vi stemplet som bitre og sure, som gamle kjerringer, og det er bare noe menn som deg for å latterliggjøre problemet, for å gjøre narr og prøve å manipulere bort det. Kanskje hvis du en dag får en datter så evner du å forstå alvorligheten i problemet.

Jeg er TS.
Nå er jo det det du snakker om et alvorlig tema som kanskje burde belyses mere… Finnes alt for mange som kan utnytte slike situasjoner, både kvinner og menn.

Men i denne saken er ikke dette temaet, hun er veldig oppegående og stoler sikkert helt å holdent på meg siden hun holder på slik. kommer aldri til å skje noe som helst, fra verken min eller hennes side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg flørter masse med eldre menn på jobb😅 det ligger ikke noe i det, men vi har en sånn tone (jobber i et mannsdominert yrke) og jeg synes det er moro. De yngre kan jeg ikke flørte med, det kan oppfattes feil og de er nok litt mer tilbakeholdne enn eldre karer. 

Jeg har aldri opplevd at noen av dem tror jeg mener noe med det, vi ler og har det moro liksom. Reale menn jeg ofte er på reise med, aldri opplevd noe over streken, men tar det selvsagt ikke ille opp når det kommer noen muntlige meldinger på kanten. 

Gøy å flørte da! Og det betyr null! 

Anonymkode: de00c...e05

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

"Menn som deg.."

"Hvis du en dag får en datter..."

For en ufyselig måte å diskutere på. Du vet ingenting om meg. Hvorfor oppfører du deg på en så nedlatende måte overfor folk du ikke kjenner?

I tillegg bruker du stråmenn og lyver om hva jeg har skrevet. Usselt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Huff, jeg flørter masse med eldre menn på jobb😅 det ligger ikke noe i det, men vi har en sånn tone (jobber i et mannsdominert yrke) og jeg synes det er moro. De yngre kan jeg ikke flørte med, det kan oppfattes feil og de er nok litt mer tilbakeholdne enn eldre karer. 

Jeg har aldri opplevd at noen av dem tror jeg mener noe med det, vi ler og har det moro liksom. Reale menn jeg ofte er på reise med, aldri opplevd noe over streken, men tar det selvsagt ikke ille opp når det kommer noen muntlige meldinger på kanten. 

Gøy å flørte da! Og det betyr null! 

Anonymkode: de00c...e05

Jeg oppfatter det jo som uskyldig flørt som er litt på kanten, men ikke noe mere en det… der ingen av oss legger noe mere i det. Hun er ung men kan fort oppfattes som mye mere voksen en de som er både 10-15 år eldre en henne.

så anser det ikke som et problem, bare det ikke strekkes lengere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

"Menn som deg.."

"Hvis du en dag får en datter..."

For en ufyselig måte å diskutere på. Du vet ingenting om meg. Hvorfor oppfører du deg på en så nedlatende måte overfor folk du ikke kjenner?

I tillegg bruker du stråmenn og lyver om hva jeg har skrevet. Usselt er det.

På tide å se seg selv i speilet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg tror du leste innlegget feil. Det handlet ikke om alle menn. 

Anonymkode: 530f5...67a

Nei, jeg leste innlegget riktig. Hvis forfatteren tenkte noe annet i sin nedrakking på menn generelt og alle incels her inne spesielt så må vedkommende være mer presis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...