Gå til innhold

Tips til bokserie alla arvesynd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Har akkurat lest ferdig Arvesynd av Anne Lise Boge. Syns den serien var kjempefin. Men nå trenger jeg en ny.

Jeg leser mye andre bøker også, så det er ikke sånn at jeg bare leser kiosklitteratur. Men jeg har en jobb som det blir mye venting på, og når jeg er sliten og trøtt så er det greit med noe lettlest.

Noen som har noen forslag. Liker ikke Isfolket og sånne overnaturlige historier og skikkelser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg leste også Arvesynd og ble kjempetrist da den sluttet. Heldigvis hadde jeg en annen serie som jeg leste parallelt, som fortsatt "holder på". Jeg er heller ikke stor fan av Isfolket og lignende, men denne boken jeg nå skal tipse deg om handler om en kvinne med navn Agnete som ser "bilder" fra hva som kommer til å skje i fremtiden. Så dersom det er for overnaturlig for deg, er du herved advart ;)

Serien heter "Barn av Stormen" av Merete Lien. Den er kjempefin altså! Første del av bok en kan være litt kjedelig, men har du litt tolmodighet blir den kjempespennende! Og utroooolig engasjerende. Det er iallefall den jeg trøster meg med nå som Arvesynd er borte. :) Det er komt mange bøker av den allerede, 30 eller noe sånt. Så om du skulle begynne på den slipper du å bli holdt på pinebenken fordi du må vente mellom hver bok. Iallefall for en stund ;)

Du kan jo lese litt om den på nettet kanskje? Fant en side her: http://www.damm.no/bokserier/skjoennlitter...barn_av_stormen

Endret av Lanalia
Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg ELSKET Raija serien!!! Og så nikoser jeg meg med Hannah serien. Så langt har det kommet ut 16 bøker eller så i den serien.

Skrevet

Jeg leste Kystfolket for noen år siden, den synts jeg var bra, men du har kanskje allerede lest den? Om ikke så anbefaler jeg den.

Jeg leste også fire søsken, som finnes bårde som "harde bøker " og små sånne kiosk-bøker, men den handler om helt andre ting da.

Arvesynd ahr jeg faktsik bare lest de første bøkene av, jeg har lyst til å lese resten, så det skal jeg gjøre en gang :)

Gjest Respect
Skrevet

Noen som vet hvor mange bøker det er igjen av Kystfolket?

Skrevet

Ingebjørg Olavsdatter,

kjempe spennende. :)

Gjest Primula
Skrevet

Både "Havets datter" og " Hannah" er fine serier som ligner veldig på "Arvesynd"

Tror du vil like dem.

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Av de seriene som blir gitt ut nå synes jeg disse er bra:

"Sønnavind" av Frd Ingulstad

"Journalisten" av Willy Ustad

"Holmegaard" av Trude Brænne-Larsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...