Gå til innhold

HVA SKAL JEG SPISE!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du må endre livsstilen din og holde deg til den, er så vanskelig men så enkelt. For å gå ned i vekt er lettere enn å holde vekten faktisk. vet om mange som har slanket seg på alt mulig og dem holder ikke den nye livsstilen ved like og går opp i vekt igjen. Jeg gikk ned 56 kg på knekkebrød dietten og middag. Min magesekk ble mindre og jeg spiste meg aldri mett, bare sånn at jeg kjente at jeg har magefyll i magen, hvis jeg ville spise mer så spiste jeg grønnsaker eller drakk mer. Det er så enkelt å holde seg til den regelen og la det bli en vane. Det er det folk som er slanke holder på med utenom dem som har så høy forbrenning at dem kan spise så mye dem vil uten at dem legger på seg. Men de fleste må holde seg til en viss mengde ved hvert måltid for å holde vekten stabil. En kan faktisk spise alt en vil, men mindre enn det en har gjort. Hvis en plutselig skulle spise for mye en dag, så må en ikke tenke at nå er alt galt og jeg har ødelagt alt ved å spise for mye av sjokolade eller kaker eller hva det skulle være. Da sier du til deg, i morgen er det ny dag og da fortsetter jeg på samme måte, ingenting er ødelagt ved at jeg har spist for mye en dag. Slik motiverte jeg meg når jeg sprakk da jeg gikk ned i vekt, og det ødela ikke vektnedgangen min. Jeg holder meg til å spise mindre mengder. Dvs nok til at jeg ikke går opp eller ned i vekt, så jeg veier meg en fast dag i uken hver uke for å følge med på vekten min. Dette er tøft i begynnelsen men du kan klare det ved å være litt konsekvens med deg selv. Belønn deg ikke med å spise ekstra mat eller godis, Drikk mye væske for det hjelper og. Det er ikke farlig å være sulten bare ubehagelig. Og når du lærer deg å spise slik at du ikke er mett men kjenner du har magefyll nok i magen så blir magen og hjernen din vant til det og det blir lettere å følge det videre. Det er faktisk mye mer behagelig å ikke spise seg mett enn å spise seg passe fornøyd. Dette burde alle som skal ned i vekt lære seg å forstå. Det gjelder livet ut for å holde seg til den vekten en ønsker. 

Anonymkode: 0dd3a...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...