AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #41 Del Skrevet 6. februar 2024 Menn gjør lurt i å skjule slikt, for det er virkelig mange kvinner som har fordommer mot bifile menn Anonymkode: 8525d...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #42 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da kan vi konkludere at menns varierende seksualitet er noe som er ekkelt og skal skjules, så lenge vi ikke er 100% homo. Sant? Ts. Anonymkode: aa3c6...043 AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn gjør lurt i å skjule slikt, for det er virkelig mange kvinner som har fordommer mot bifile menn Anonymkode: 8525d...50e Ja, eller at man finner rette kvinnen for seg. Jeg er selv en hetero kvinne (har forsøkt sex med kvinner og det var ikke for meg), men har ingen fordommer mot bifile menn. Jeg har aldri reagert negativt på noe av mannens tanker, fantasier, ønsker eller følelser. Er ikke alle jeg har klart å møte, hvertfall ikke uten å få summer meg først, men jeg har aldri sett ned på ham eller endret mitt syn på ham. Han er fortsatt den deiligste og beste mannen jeg vet om og jeg tar ham som han er. Selvfølgelig begynte tankene nåt han åpnet seg om sin bi-side etter 15 år, men aldri at jeg så ned på ham. Helt greit å ikke ønske at mannen skal leve ut denne siden av seg selv, men at han har slike fantasier eller tanker bør ikke være nok til at man endrer synet på personen og ikke lenger kan elske ham eller tenne på ham. Da stikker ikke kjærligheten så dypt, tenker jeg… Anonymkode: 09569...a13 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #43 Del Skrevet 6. februar 2024 Hetro eller bifil, jeg ønsker ikke å snakke med mannen min om hvem han er tiltrukket av andre enn meg. Så ja, den evt. attraksjonen måtte han holdt skjult for meg. Jeg snakker heller ikke med mannen min om jeg ser en annen mann jeg syntes er attraktiv. Anonymkode: 10bd9...d5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #44 Del Skrevet 7. februar 2024 Jeg har onanert sammen med menn for mange år siden. Jeg har også onanert en annen mann for like mange år siden og må inrømme at jeg kan tenne seksuelt på menn. Jeg er kanskje bifil. Jeg har nå vært sammen med samme kvinne i 25 år og jeg har foreslått trekantsex. Hun sa hun ikke kunne tenke seg å ha sex med en annen kvinne. Jeg sa at dersom vi skulle ha trekantsex, ville jeg ha med en ekstra mann. Hun sa klart i fra at det ikke var aktuelt, så da får jeg bare fortsette å begjære menn i det skjulte. Hun spurte dog ikke hvorfor jeg heller ville ha med en mann enn en ekstra kvinne. Anonymkode: 8e3a9...6da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #45 Del Skrevet 7. februar 2024 Myrmica skrev (På 6.2.2024 den 11.49): Jeg skulle ønske meg en slik mann. Da hadde det fort blitt trekant med en mann til 😍 Nettopp hva jeg har foreslått for min kone. Jeg er litt skjult bi og kunne tenkt meg en trekant med en attraktiv velutstyrt yngre mann. Foreløpig er hun dessverre nokså lunken til forslaget, men ikke helt avvisende ❤️ Hun forteller meg gjerne hvilke menn hun finner attraktive uten at jeg blir usikker eller sjalu av den grunn. Vi har vært sammen lenge, typ 30 år. Anonymkode: 89afd...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #46 Del Skrevet 7. februar 2024 Hvis jeg skulle vurdert en bifil mann for et langvarig forhold så måtte han ha vært ærlig om at han var bifil allerede før vi hadde hatt sex sammen. Å komme frem med det senere ville jeg sett på som en form for svik, at han ikke var ærlig, og det ville gjort at jeg mistet tillit til ham generelt, for om han holdt tilbake en så viktig side av seg selv, hva annet kan han holde tilbake. Anonymkode: 1a4f6...5bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #47 Del Skrevet 8. februar 2024 Absolutt ikke, vi har til og med hatt trekanter og firkanter med menn. Visst om legningen helt fra starten av og jeg er også bi. Anonymkode: bdcaa...247 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #48 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis jeg skulle vurdert en bifil mann for et langvarig forhold så måtte han ha vært ærlig om at han var bifil allerede før vi hadde hatt sex sammen. Å komme frem med det senere ville jeg sett på som en form for svik, at han ikke var ærlig, og det ville gjort at jeg mistet tillit til ham generelt, for om han holdt tilbake en så viktig side av seg selv, hva annet kan han holde tilbake. Anonymkode: 1a4f6...5bb Altså, du vet at seksualitet og preferanser er flytende og kan forandre seg med årene? Anonymkode: 09569...a13 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 8. februar 2024 #49 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 6.2.2024 den 18.46): Da kan vi konkludere at menns varierende seksualitet er noe som er ekkelt og skal skjules, så lenge vi ikke er 100% homo. Sant? Ts. Anonymkode: aa3c6...043 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MuffinStud Skrevet 8. februar 2024 #50 Del Skrevet 8. februar 2024 On 2/5/2024 at 6:59 PM, AnonymBruker said: Jeg ønsker en hetero mann som liker å være mann og er det med stor M. En mann som er bifil faller dermed så langt fra mine preferanser at da hadde forholdet tatt slutt for jeg hadde mistet hele lysten, rett og slett. Hvis jeg hadde en mann som ville suge kuk så kunne vi skilt oss, vært venner og så kunne han levd som han ønsket. Anonymkode: 31935...993 Jeg skjønner ikke denne. Homofili vil da ikke si at man har et feminint uttrykk. Og hvis han hadde hatt det, så hadde du med din "mann med stor M" ikke ville hatt han i utgangspunktet selv før du visste at han også var homofil? Jeg synes også at det er litt fordomsfullt å anta at en bifil person vil være mer tilbøyelig til sidesprang. Hvorfor er det en kobling der? Altså: en som er bifil vil rett og slett se på flere mennesker som potensielle sexpartnere enn heterofile. Men når man har valgt seg en kjæreste så har man valgt en kjæreste. Jeg er hetero. Man kan jo si at jeg både liker store og små pupper. Men det at min kone har store pupper betyr ikke at jeg har et "udekket behov" for å ha sex med kvinner med små pupper. Det er ikke en "små puppe"-opplevelse som jeg savner når jeg er med min kone. Hvis din partner er bifil, så betyr det bare at denne personen valgte deg over en dobbelt stor mengde "kandidater" enn normalt. Og at dere kanskje har mer å snakke om når det gjelder hva dere finner sexy hos menn. Bifile kvinner som har en mannlig partner kvier seg ofte for å fortelle sin partner at de er bifile nettopp fordi mannen ikke skal automatisk tro at hun ønsker en kvinne til i senga eller på siden. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #51 Del Skrevet 8. februar 2024 Typen min er bi. Han innrømmet det ganske tidlig. Vi ble enig om at han skulle ha sex med en mann mens jeg så på. Det gjorde vi, det er det sykeste jeg har opplevd, herreguuuud for noen orgasmer typen min fikk. Aldri opplevd en mann få sånne orgasmer, men analsex ga hinsides orgasmeopplevelser for han. Det tente oss enormt og vi har jevnelig analsex på typen med annen bifil mann🤩😍 Anonymkode: 316e5...ee8 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #52 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 5.2.2024 den 23.55): Men hvorfor vil en bifil mann ha en hetero kvinne? Kan han ikke bare holde seg til menn? Evt finne en bifil kvinne så kan de leve ut sine lyster som de ønsker Anonymkode: bbb03...cf3 Jeg er bifil kvinne, og hvorfor vil jeg ha en hetro mann? Selvom jeg er bifil betyr ikke det at jeg vil ha begge deler samtidig💁♀️ Det betyr bare at jeg kan og vil date/være i forhold med begge kjønn.. Men om/når jeg er sammen med en kvinne, så savner jeg ikke en mann. Og er jeg sammen med en mann så savner jeg ikke kvinner😊 Bifile er jo i teorien like monogame som de hetro💁♀️ Anonymkode: 7e5f7...63f 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akebrett Skrevet 8. februar 2024 #53 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 6.2.2024 den 0.06): Skjønner ikke hvorfor det skulle være et problem så lenge han er monogam. Hvis han tenner på meg og føler at sexlivet er tilfredsstillende, kan jeg ikke skjønne at han skulle ha større behov for å måtte få sex et annet sted enn heterofile menn ville hatt et ønske om andre damer. Anonymkode: 465a4...983 👏🏻👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #54 Del Skrevet 8. februar 2024 Nå er jeg en lesbisk kvinne da, men om jeg hadde vært en hetero kvinne og jeg fant ut at mannen min var bifil, så hadde det vært en stor turn-off. Det er også en stor turn-off for meg med bifile kvinner. Bifile mennesker virker utrolig vinglete, som om at de aldri er 100% fornøyde med det kjønnet de er med fordi de føler de går glipp av hva som er på den motsatte siden av gjerdet. Det skaper en ekkel usikkerhet i forholdet - en usikkerhet jeg tenker er helt naturlig og fair. Jeg synes ikke det er bifobisk. Eller, kanskje det er det. Men bifile må finne seg i at ikke alle er interesserte i en som tenner og/eller forelsker seg i begge kjønn. Da er jo automatisk nærmest hele verdensbefolkningen datingpoolet ditt. Anonymkode: b4e31...bcf 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #55 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå er jeg en lesbisk kvinne da, men om jeg hadde vært en hetero kvinne og jeg fant ut at mannen min var bifil, så hadde det vært en stor turn-off. Det er også en stor turn-off for meg med bifile kvinner. Bifile mennesker virker utrolig vinglete, som om at de aldri er 100% fornøyde med det kjønnet de er med fordi de føler de går glipp av hva som er på den motsatte siden av gjerdet. Det skaper en ekkel usikkerhet i forholdet - en usikkerhet jeg tenker er helt naturlig og fair. Jeg synes ikke det er bifobisk. Eller, kanskje det er det. Men bifile må finne seg i at ikke alle er interesserte i en som tenner og/eller forelsker seg i begge kjønn. Da er jo automatisk nærmest hele verdensbefolkningen datingpoolet ditt. Anonymkode: b4e31...bcf Det er bifobisk og en av grunnene til at bifiles mentale helse scorer laves blant skeive. Anonymkode: 2e7c4...91d 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #56 Del Skrevet 8. februar 2024 Jeg hadde nok sett på han på en annen måte om det plutselig kom frem at han også er interessert i menn. Jeg skulle ønske det ikke var sånn, men jeg hadde ikke funnet han like attraktiv. Anonymkode: f99dd...896 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #57 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 6.2.2024 den 8.43): For meg er en mann med stor M en hetero mann som liker å være menn. En bifil/homofil mann vil aldri blir en mann med stor M for min del. Dessuten så er det få bifile menn, de startet kanskje slik med en gang de kommer ut for det er "lettere" men de ender som oftest opp som homofile i homofile forhold. Noe som er helt greit for meg, har flere homofile venner men akkurat som at de ikke vil har en bifil mann som er i skapet så er heller ikke jeg interessert i det. Er rett og rimelig det, alle for ha sine preferanser til og med heterofile kvinner som meg selv. Anonymkode: 31935...993 Dette er sant. Ganske vanlig at de som er enten lesbiske eller homofile først hevder at de er bifile. De gjør det ikke for å lyve til de andre, men fordi de ikke enda har godtatt at de er 100% homofile. De har overbevist seg selv om at den sterke platoniske og estetiske tiltrekningen de føler for det motsatte kjønn er genuin romantisk og seksuell tiltrekning. Etter hvert som noen år går, så vil nok de fleste i disse tilfellene akseptere at de ikke er bifile. Dette gjorde jeg. Det var ikke vanskelig for meg å akseptere at jeg likte kvinner, men det var vanskelig for meg å akseptere at jeg ikke likte menn. Jeg var heldigvis aldri i noen forhold med menn, men jeg beskrev meg selv som bifil i mange år, før jeg skjønte at det bare var ikke tilfellet. Helt ærlig, med den raten av skeive som inngår i heterofile forhold, så er det søren ikke lett å vite hvem som egentlig er hetero og hvem som egentlig er skeive. Jeg synes oppriktig synd i heterofile som er i et forhold med en skeiv som enda ikke har godtatt seg selv, selv om den skeive selvfølgelig ikke mener noe vondt bak det. Den heterofile kaster bort år ved å være i et forhold med en som ikke elsker de (romantisk) eller er seksuelt tiltrukket av de. - Lesbisk kvinne Anonymkode: b4e31...bcf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #58 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er bifobisk og en av grunnene til at bifiles mentale helse scorer laves blant skeive. Anonymkode: 2e7c4...91d Men kanskje det da er best at bifile dater hverandre? Anonymkode: b4e31...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #59 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg hadde nok sett på han på en annen måte om det plutselig kom frem at han også er interessert i menn. Jeg skulle ønske det ikke var sånn, men jeg hadde ikke funnet han like attraktiv. Anonymkode: f99dd...896 Helt vanlig blant kvinner det, flertallet av dere har veldig mye fordommer mot bifile menn, så skjønner godt de menn som holder det skjult Anonymkode: 8525d...50e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #60 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men kanskje det da er best at bifile dater hverandre? Anonymkode: b4e31...bcf Eller så kan bifobiske være ærlig med en gang at man har de holdningene så slipper man å henge rundt hverandre. Det er jo ikke større sjanse å være utro med mindre man er en utro person, uavhenging om man er riktig skeiv, bi eller hetero. Anonymkode: 2e7c4...91d 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå