Gå til innhold

Hvor kan jeg finne "marlenejeans"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har så lyst på jeans av denne typen: https://www.bonprix.no/produkt/marlenejeans-med-legg-og-elastisk-linning-mork-bla-denim-950145/?itemOptionId=2007703096&promo=Jeans&typ=RET&anbieter=gdn_ret&aktion=bofu_0-30&version=product_abandoner_0-30&matchkey=60800525248_680676479164&gclid=EAIaIQobChMI3L6-xduUhAMVn2IeAh2EvwfiEAEYASABEgLHjPD_BwE

Men dessverre så hadde de ikke størrelsen min inne.

Er det noen som vet hvor jeg kan finne jeans av denne typen? 
Kriteriene er:
Høyt liv
Vide ben
Tynn denim
Mørk farge
Minst str 46

Hjelp?

Anonymkode: c1ab7...26c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne er fra Lois og er ganske lik i stilen, fargen og innenfor kriteriene dine, men er usikker på hva str 46 utgjør i tommer. Denne er dyrere (men er på salg nå til 900kr), men Lois sine bukser er skikkelig god kvalitet (har flere av de selv’) Ser der er mye stretch i denne, så den vil vide seg ut under bruk, og 70% bomull, ergo ikke tykt jeansstoff :) 

https://www.vakrevene.no/products/rosa-night-blue-rinse

image.thumb.png.df463b89970b03b8ed2c9be979b105ae.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har så lyst på jeans av denne typen: https://www.bonprix.no/produkt/marlenejeans-med-legg-og-elastisk-linning-mork-bla-denim-950145/?itemOptionId=2007703096&promo=Jeans&typ=RET&anbieter=gdn_ret&aktion=bofu_0-30&version=product_abandoner_0-30&matchkey=60800525248_680676479164&gclid=EAIaIQobChMI3L6-xduUhAMVn2IeAh2EvwfiEAEYASABEgLHjPD_BwE

Men dessverre så hadde de ikke størrelsen min inne.

Er det noen som vet hvor jeg kan finne jeans av denne typen? 
Kriteriene er:
Høyt liv
Vide ben
Tynn denim
Mørk farge
Minst str 46

Hjelp?

Anonymkode: c1ab7...26c

Veldig fin! Men dei har jo storleiken din?

image.png.6716e1a06df838e75b3900cc8334b026.png

Anonymkode: cffe9...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 time siden):

Denne er fra Lois og er ganske lik i stilen, fargen og innenfor kriteriene dine, men er usikker på hva str 46 utgjør i tommer. Denne er dyrere (men er på salg nå til 900kr), men Lois sine bukser er skikkelig god kvalitet (har flere av de selv’) Ser der er mye stretch i denne, så den vil vide seg ut under bruk, og 70% bomull, ergo ikke tykt jeansstoff :) 

https://www.vakrevene.no/products/rosa-night-blue-rinse

image.thumb.png.df463b89970b03b8ed2c9be979b105ae.png

Ja, jeg har sett på den fra Lois, den er kjempefin! Akkurat det jeg leter etter, faktisk.  Men nå er den jo utsolgt på Vakre Vene, og jeg finner den ikke noe annet sted heller. 😭

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Veldig fin! Men dei har jo storleiken din?

image.png.6716e1a06df838e75b3900cc8334b026.png

Anonymkode: cffe9...36e

De har den ikke inne, når jeg velger str 46 så står det at de får den på lager snart. Det er en slik stiplet linje rundt de størrelsene som ikke er inne akkurat nå. Men jeg har satt på epostvarsling!

Anonymkode: c1ab7...26c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De har den ikke inne, når jeg velger str 46 så står det at de får den på lager snart. Det er en slik stiplet linje rundt de størrelsene som ikke er inne akkurat nå. Men jeg har satt på epostvarsling!

Anonymkode: c1ab7...26c

Aha! Beklager, det så jeg ikke. 

Anonymkode: cffe9...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aha! Beklager, det så jeg ikke. 

Anonymkode: cffe9...36e

Meg igjen. 

Jeg vurderte selv den buksa på Bonprix, men la den fra meg pga foldene på magen. (Er ikke der jeg trenger noe ekstra..), så jeg gikk for denne buksa heller. Den er i cordfløyel og helt nydelig flatterende. Har fått mange komplimenter. Bare et tips hvis du trenger bukse asap :)

 

Anonymkode: cffe9...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Meg igjen. 

Jeg vurderte selv den buksa på Bonprix, men la den fra meg pga foldene på magen. (Er ikke der jeg trenger noe ekstra..), så jeg gikk for denne buksa heller. Den er i cordfløyel og helt nydelig flatterende. Har fått mange komplimenter. Bare et tips hvis du trenger bukse asap :)

 

Anonymkode: cffe9...36e

Den var fin! Men jeg har en lignende bukse i svart, så det trenger jeg ikke akkurat nå. 😊

Anonymkode: c1ab7...26c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...