Gå til innhold

Er ternet bacon digg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilket merke er best?

Anonymkode: 30ffb...607

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe favorittmerke, kjøper på tilbud. Ja, det er jo digg i supper, omelett, pasta osv. 

Anonymkode: 8b5af...99b

Skrevet

Nei, det vil jeg faktisk ikke si er så godt. Vanlig bacon er mye bedre! Kjøper aldri ferdigskåret

Anonymkode: 6501f...d58

• Liker 2
Skrevet

Jeg velger det jeg finner med minst mulig tilsetningsstoffer. Siste jeg kjøpte var Tulip. Det er veldig godt, og praktisk der baconet skal være i mindre biter.

Anonymkode: 7346d...107

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg velger det jeg finner med minst mulig tilsetningsstoffer. Siste jeg kjøpte var Tulip. Det er veldig godt, og praktisk der baconet skal være i mindre biter.

Veldig enkelt bare å kjøpe vanlig bacon, så tar du en saks og klipper i passe biter selv.

Anonymkode: 6f00e...3e0

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Veldig enkelt bare å kjøpe vanlig bacon, så tar du en saks og klipper i passe biter selv.

Hva er vanlig bacon? Et helt stykke man selv skjærer i skiver eller terninger? 

Anonymkode: ad2af...69c

Skrevet
On 2/5/2024 at 3:22 PM, AnonymBruker said:

Nei, det vil jeg faktisk ikke si er så godt. Vanlig bacon er mye bedre! Kjøper aldri ferdigskåret

Anonymkode: 6501f...d58

Vanlig bacon er ferdigskåret... De aller, aller fleste kjøper skivet bacon. Det er ikke store forskjellen på hel bacon og ferdigskåret bacon... 

Anonymkode: 2c047...71c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, plutselig er en av bitene en seig fettklump og da mister jeg matlysten fullstendig 😫 mye bedre å kutte opp vanlig bacon 

Anonymkode: 044d0...eac

Skrevet
On 2/6/2024 at 3:52 AM, AnonymBruker said:

Men hvorfor skal jeg gjøre det, når jeg synes ternet bacon er godt? Mer jobb, og jeg synes også terningene er enklere å steke. Men det er klart, til noen ting må jeg ha strimlet bacon i små biter.

Skrevet

Ser Tulip er nevnt.. husker ikke om jeg hadde ternet eller skiver, men det var sprøyta fullt av vann. Verste baconet jeg har hatt.

Skrevet

Ikke kjøp coop sitt merke, kjøpte den ista, og den var helt grusom, tror det var røykaroma som ødela smaken. Fatter ikke at de klarer å få folk til å kjøpe den mer enn en gang.. 

Skrevet
3 hours ago, svartkatt said:

Ser Tulip er nevnt.. husker ikke om jeg hadde ternet eller skiver, men det var sprøyta fullt av vann. Verste baconet jeg har hatt.

Veldig rart, da verken det skivede eller ternede er tilsatt vann, kun salt, antioksidant og konserveringsmiddel. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Veldig rart, da verken det skivede eller ternede er tilsatt vann, kun salt, antioksidant og konserveringsmiddel. 

Det er noen år siden, om det har noe å si. 

Skrevet
3 minutter siden, svartkatt said:

Det er noen år siden, om det har noe å si. 

Da vil jeg tro oppskriften er endret siden da, ja. Jeg begynte å kjøpe Tulip nylig, etter at Gilde begynte å tilsette maltodekstrin i sitt bacon. Vil ha bacon som faktisk er røkt (ikke røykaroma), og som er tilsatt minst mulig.

Skrevet

Jeg syns Gilde sin smårettbacon er digg iallfall😊

Anonymkode: 7c7fb...fcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...