exictence Skrevet 5. februar 2024 #1 Skrevet 5. februar 2024 Jeg har alle mine regninger på avtale giro. Er det egentlig vanlig at noen betaler dem manuelt fra faktura de får i posten. Det tar jo utrolig med tid. Hva gjør du?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #2 Skrevet 5. februar 2024 Jeg betaler alle fakturaer manuelt. Jeg får dem vanligvis via e-post. Det tar nesten ikke tid å betale dem. Anonymkode: 39257...d79
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #3 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg betaler alle fakturaer manuelt. Jeg får dem vanligvis via e-post. Det tar nesten ikke tid å betale dem. Anonymkode: 39257...d79 Hvor mange faktura har du i måneden da? Jeg har totalt 8 faste betalinger i måneden. I tillegg kommer kommunale avgifter, forsikring, faktura hvis jeg f eks har rørlegger osv. Det å vite at det meste går via efaktura/avtalegiro sparer meg ikke nødvendigvis for så mye tid, men det sparer meg fra å glemme å betale. Anonymkode: 015ba...c0f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #4 Skrevet 5. februar 2024 Faste utgifter kommer som efaktura, mens feks klarna må legges inn selv. Null problem det. Husker enda da man sendte inn brevgiro 😛 Men så har man de 600k som ikke er digitale, som må til banken for å betale. Ser hun har samme frykt som min avdøde mormor hadde, nemlig å taste feil. Jeg prøvde å berolige henne og vise henne hva som skjer om man taster feil, uten at det hjalp. La inn regninger for henne når en av oss digitale faktisk var hos henne. https://www.nrk.no/rogaland/legesenteret-fjerna-betalingsautomaten-_-kundar-utan-bankid-ma-dra-til-banken-for-a-betale-1.16729161 Anonymkode: d8f08...c49
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #5 Skrevet 5. februar 2024 Har avtalegiro på husleie, forsikring og strøm, og efaktura på alt annet, som stort sett bare er visa og mastercard-regningen. TV-lisens er borte, internett i husleia. Har krysset av for alltid efaktura så jeg slipper å få flere på papir. Anonymkode: 72d20...cf7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #6 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg betaler alle fakturaer manuelt. Jeg får dem vanligvis via e-post. Det tar nesten ikke tid å betale dem. Anonymkode: 39257...d79 Mrn hvorfor? Anonymkode: 0860c...288 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #7 Skrevet 5. februar 2024 Jeg har alt på avtalegiro, efaktura eller fast betaling. Har 15 efaktura /avtalegiro i mnd og en rekke faste betalinger og overføringer. Jeg ser absolutt ikke noe poeng i å gjøre betalinger manuelt om man ikke absolutt må. Anonymkode: 0860c...288
Helgekarjol Skrevet 5. februar 2024 #8 Skrevet 5. februar 2024 Har alt fast på avtalegiro/efaktura. Klarna-fakturaer betaler jeg i appen, så slipper man å taste inn detaljene selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå