Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #1 Skrevet 31. januar 2006 hei! lurer litt på hvordan dere definerer et kjedelig menneske.hva skal til for at et menneske er kjedelig?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 31. januar 2006 #2 Skrevet 31. januar 2006 Et menneske som ikke sier noe, ikke gjør noe, som ikke er engasjert i noe som helst... det er et kjedelig menneske.
Gjest Very Victoria Skrevet 31. januar 2006 #3 Skrevet 31. januar 2006 Et menneske som sier lite eller ingenting og kun svarer med enstavelsesord. Som ikke er interessert i noe eller opptatt av noe. Som ikke leser bøker eller aviser og som ikke bryr seg om hvordan de ser ut.
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2006 #4 Skrevet 31. januar 2006 Mennesker uten interesser er kjedelige for meg. Mennesker som lar TVen guide dem gjennom livet.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 31. januar 2006 #5 Skrevet 31. januar 2006 Og mennesker som ikke skjønner en spøk... eller som later som de skjønner... oioi.
Gjest Betty Boop Skrevet 31. januar 2006 #6 Skrevet 31. januar 2006 Mangel på engasjemang. Mennesker som aldri "føler" noe eller lar seg rive med, som virker litt "døde". Og mennesker som er svært ensporede kan fremstå som kjedelige for de som ikke deler deres interessefelt.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #7 Skrevet 31. januar 2006 Folk som nesten ikke svarer på det man spør dem om, og som aldri spør tilbake eller lar noe som helst utvikle seg til en samtale eller diskusjon, samme hva tema er. I noen tilfelle gjelder vel dette også folk som prøver å avvise deg - men når dette mennesket faktisk tar kontakt med deg til stadighet og fortsatt ikke sier noe mer - da begynner jeg å regne vedkommende som kjedelig. Folk man aldri kommer nærmere inn på selv etter å ha kjent dem lenge, sånne som vil spille spill med deg på msn men aldri spør hvordan du har det eller forteller noe fra sitt eget liv, de er også litt kjedelige. Folk som tar alt mulig veldig alvorlig og mangler humor...
Tusseline Skrevet 31. januar 2006 #8 Skrevet 31. januar 2006 Av egen erfaring synes jeg mennesker som ikke brenner for noe er kjedelige. Det samme hvis de mangler sans for humor.
Gjest Jalileh Skrevet 31. januar 2006 #9 Skrevet 31. januar 2006 En kjedelig person for meg, er en som er selvopptatt, en som tar seg selv høytidelig og en som ikke klarer å lytte.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #10 Skrevet 31. januar 2006 Folk som ikke sier et eneste ord, og er for selvopptatte og bryr seg så utrolig mye om hvordan de ser ut. Folk som tror hele verden handler om dem og ingen andre, og at det faktisk er en verden utenfor husets fire vegger.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #12 Skrevet 31. januar 2006 Et kjedelig menneske kan være: - en som er så selvopptatt at h*n kun prater om seg selv og sitt, og ustanselig. - en som er så sjenert at h*n oppfører seg slik de over i tråden har beskrevet.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #13 Skrevet 31. januar 2006 Et menneske uten personlighet, et menneske uten humor, og mennesker som er fullstendig blotta for lidenskap og uten mulighet til å være entusiastiske. uentusiastiske mennesker er gørrkjedelig. mennesker som bare er koooselige og alt er så greit kan ogå bli litt for kjedelig. jeg digger mennesker med rå humor, mennesker som er litt rappkjefta og kan snakke for seg, spontane mennesker med selvironi og intelligens, og mennesker som er oppriktig interessert i mennesker rundt seg. overfladiskhet er en annen ting som kjeder meg.
Gjest Bodillen Skrevet 31. januar 2006 #14 Skrevet 31. januar 2006 Mennesker som ikke har egne meninger, som snur kappa etter vinden og snakker folk etter munnen, de er kjedelige, de... Mennesker som aldri har noe å komme med selv, som bare snakker om det andre snakker om, som ikke har evne til å tenke nytt... Mennesker som totalt mangler evnen til å være spontane og litt rappe i kjeften kan også være ganske kjedelige.
Shagya Skrevet 31. januar 2006 #15 Skrevet 31. januar 2006 Mennesker som ikke tør gå sine egne veier hvis de har lyst til det, fordi det er for opptatt av hva andre måtte syns og mene.
:-) anna Skrevet 1. februar 2006 #16 Skrevet 1. februar 2006 Men også folk som holder endeløse enetaler om ting som ingen andre egentlig er interessert i. Som skal fortelle en historie også kommer det digresjon på digresjon på digresjon og slt skal beskrives ned til minste detalj uansett hvor uviktig det er. Og når man snakker med de så merker man at de egentlig ikke hører på hva du sier, de bare brenner etter at du skal bli ferdig slik at de kan fortelle alt de vil si istedet.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #17 Skrevet 1. februar 2006 Mennesker som ikke har antenner nok til å skjønne at de kjeder andre i den dialogen/monologen de er i.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #18 Skrevet 1. februar 2006 Det kan jo tenkes at det er dere som gjør personene kjedelige
Sheba Skrevet 1. februar 2006 #19 Skrevet 1. februar 2006 Det kan jo tenkes at det er dere som gjør personene kjedelige ← Mulig det. Men da får personen det gjelder si ifra selv. Så kan vi kanskje få gjort noe med saken.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #20 Skrevet 1. februar 2006 dette var en ekkel tråd. jeg føler det som om det er meg dere snakker om... jeg er sjenert... men jeg har mange ikkekjedelige ting å snakke om, jeg tør bare ikke åpne munnen. er det rart jeg får angst slik som folk oppfatter slike som meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå