Motelvibes Skrevet 6. april #401 Del Skrevet 6. april Grüner skrev (På 18.3.2024 den 22.48): Rie sa jo i én av de første episodene at hun ville ha en fyr hun kunne drikke seg dritings og finne på impulsive ting med, og ble skuffet fordi Simen ikke likte å drikke seg full. Hun er en umoden fjortis med andre ord. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 6. april #402 Del Skrevet 6. april Iia skrev (På 3.4.2024 den 22.24): Richard - er ikke han litt lik Christian Kopperud Ja, han er nok en slektning 😝 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 7. april #403 Del Skrevet 7. april Grüner skrev (14 timer siden): Ja, han er nok en slektning 😝 Synes også han minner om gode, gamle Morten Harket hvis noen husker ham. Mye tåkeprat 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 7. april #404 Del Skrevet 7. april Grüner skrev (23 timer siden): Eks-kona og barna til Richard var ikke så begeistret for 50-årskrisa hans: https://www.seher.no/kjendis/byttet-jobb-leilighet-og-kone/81183949 Han vil jo skrive bok om kjønnsroller også, men har jo et ganske konservativt syn på det, så jeg tviler på om den hadde slått an i dagens Norge. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 8. april #405 Del Skrevet 8. april Spoiler Spoiler Like greit at hun dro ut, stakkars mann. Kanskje blir episodene litt lystigere fremover. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 8. april #406 Del Skrevet 8. april Håper at Rie og Simen sier stopp. Ingen av de to har godt av den andre. Simen trenger å treffe ei som er som han, og Rie må treffe en som er som hun. Så enkelt. Men Rie fremstår for meg som hun som stiller på fest og forventer fyrverkeri, men som likevel bare stiller med en kinaputt selv. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 8. april #407 Del Skrevet 8. april Spoiler Jeg er litt overrasket over holdningen til mange av deltakerne denne sesongen. Jeg forstår jo at det er en ekstrem situasjon de er i og at det nok er vanskelig når kameraer følger dem mye, men flere virker jo ikke til å prøve? Rie må være det voksne mennesket med minst påkoblet oppførsel jeg noen gang har sett. Og Remi elsker Cathrin? Samtidig som det er nedlagt «forbud» mot å prate om erotikk og sex er fullstendig utelukket? Virker som at Cathrin vil ha et barneskoleforhold. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurrahei Skrevet 8. april #408 Del Skrevet 8. april Kålrota skrev (3 minutter siden): Skjul innhold Jeg er litt overrasket over holdningen til mange av deltakerne denne sesongen. Jeg forstår jo at det er en ekstrem situasjon de er i og at det nok er vanskelig når kameraer følger dem mye, men flere virker jo ikke til å prøve? Rie må være det voksne mennesket med minst påkoblet oppførsel jeg noen gang har sett. Og Remi elsker Cathrin? Samtidig som det er nedlagt «forbud» mot å prate om erotikk og sex er fullstendig utelukket? Virker som at Cathrin vil ha et barneskoleforhold. Remi er en omsorgsperson. Han vil ta vare på C uansett hva som skjer videre ❤️ 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 8. april #409 Del Skrevet 8. april Motelvibes skrev (2 timer siden): Spoiler Hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 8. april Forfatter #410 Del Skrevet 8. april Jolanda skrev (4 timer siden): Hvem? Spoiler Både Rie og Simen skrev "dra". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 8. april #411 Del Skrevet 8. april Liker ikke Aleksander. Han kommer til å freake ut helt, den dagen dansken går fra han. Sjalusi og kontrollerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurka Skrevet 8. april #412 Del Skrevet 8. april "Du hadde ikke vært sammen med kvinner i dag hvis det ikke var for sexen. Da hadde du vært sammen med gutta." - Richard Enda mer mannsjåvinistisk dritt fra den mannen. Kvinner kan altså ikke være gode samtalepartnere, samarbeidspartnere, reisepartnere eller liknende? Nei, man er visst kun med damer for sexens skyld🤦🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8. april #413 Del Skrevet 8. april Gurka skrev (23 minutter siden): "Du hadde ikke vært sammen med kvinner i dag hvis det ikke var for sexen. Da hadde du vært sammen med gutta." - Richard Enda mer mannsjåvinistisk dritt fra den mannen. Kvinner kan altså ikke være gode samtalepartnere, samarbeidspartnere, reisepartnere eller liknende? Nei, man er visst kun med damer for sexens skyld🤦🏼♀️ Tror du misforstår litt og tar det han sier litt for bokstavelig. Det er vel satt litt på spissen for å si at likestillingen i hans øyne har gått for langt; ikke at kvinner bare er for sex. Men han er veldig gammeldags i kvinnesynet sitt og mener at menn og kvinner er motsetninger som skal komplementere hverandre med mannlige og kvinnelige egenskaper og oppgaver jfr «jeg er mann; jeg er fornuft. Du er kvinne; du er følelser». 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 8. april #414 Del Skrevet 8. april refill skrev (4 timer siden): Takk. Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 8. april #415 Del Skrevet 8. april Ja, dette var en interessant episode... Jeg må si jeg digget at de andre deltakerne sa fra da Naoual sa at ting ikke hadde skjedd... Altså, hun sitter med høye forventninger. Og jeg skjønner ikke alltid hva hun mener med ting, hun får jo både det ene og det andre men virker ikke som det er bra nok, og er det ikke som det hun forventet så telles det liksom ikke. Ble faktisk litt overrasket over at hun skrev "dra", men kanskje er det like greit. De skal jo prøve en uke til da. I teaseren for neste episode ser det jo ikke så bra ut der heller, så... jaja. At Martin og Aleksander begge skrev "bli" ble jeg veldig glad over! Syns de er flinke til å se hverandre, jobbe for hverandre og ikke mot. Ikke sikkert det går i lengden, men syns de er gode på å snakke sammen og prøve. Jif-paret (Victoria og Johannes) begynner endelig å skjønne at de må vise litt sårbarhet og følelser og det var fint å se Johannes vise litt stolthet og glede i kveld da Victoria sier hun fikk rom til å være seg selv, og ikke alltid være 100%. Det var godt å høre. Så de har jeg veldig tro på nå. Men det er under overflaten det skjer, det er jo der det spennende i et annet menneske ligger, så om de fortsetter å se litt der så kan dette bli riktig så bra. Man ser det jo litt på blikkene deres også Rie og Simen. Endelig er Simen fri! Så godt at han var den første som fikk si hva han hadde valgt. Altså, jeg skal forsvare Rie bittelitt. Men bare bittelitt.. som en smule, liksom.. når man virkelig ikke kjenner NOEN form for tiltrekning til en person kan det være hardt. Jeg vet, jeg har slitt meg gjennom sånn selv en stund en gang for lenge siden. Forskjellen på Rie og meg var at jeg faktisk forsøkte. Jeg prøvde å engasjere meg i hans fritid, vi snakket mye om kjærlighetsspråk, forventninger, og mye annet. Allikevel funket det ikke, og sånn er det noen ganger. I deres tilfelle, så føler jeg at Simen er den som har forsøkt mest, hvert fall kommunikasjonsmessig. Hun har jo bare virket "vanskelig", litt barnslig og bare hengt seg opp i at "nei vi har ikke noe gnist, så dette er bare teit ". Kan hende klippingen er villedende, men litt rett er det nok også. Håper hun går i terapi og lærer litt mer om seg selv og sine mønstre, det tror jeg hun kan ha godt av. Sandra og Trond. Huff da... Det var ikke så lett. Det jeg finner litt "irriterende" med Trond er at han litt uttrykksløs i ansiktet. Skjer det noe, skjer det ikke noe? Så jo at han ble litt skuffa i dag, men ellers lite reaksjon, og på en måte litt merkelig at han ikke så det komme i det hele tatt... Det er sånne menn som alltid blir sjokkert den dagen kona vil skilles, selv om hun kanskje i åresvis har sagt at ting må endres. Håper han gjør noen endringer og kanskje er litt mer på, men vet ikke om han har det i seg. Remi og Cathrin. Søte som to turtelduer. Fint at de velger å bli, men jeg er såå spent på neste episode utfra det klippet som var på slutten... tåler hun ikke en gang sex i tittelen av en bok? Eller hva det nå var, fikk ikke sett så klart... jeg blir litt undrende til hennes holdning på det området. Skulle gjerne visst mer om hennes tanker rundt dette. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 8. april #416 Del Skrevet 8. april Jeg fikk sett episoden hvor simen og rie klatrer først i dag. Og føler jeg må gi litt kred til rie. Hun har jo selvinnsikt, hun hører jo at det hun sier om simen er mindre hyggelig og at hun fremstår som "den slemme". Til både rie og Sandra sitt forsvar. De håpet jo på kjærligheten, man har visse spenninger med hvem man skal møte, og når du blir plassert sammen med en du har null personkjemi med, så skjønner jeg man er skuffa. Da hjelper det ikke hvor mye man gir eller prøver eller annet. Enig om trond med hun over. Han har ingen utrykk i ansiktet 😂 og for min del er mat såpass viktig, at å være med en som "ikke liker noe" det hadde ikke gått. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 8. april #417 Del Skrevet 8. april Personlig takler jeg ikke Sandra. Den måten hun reagerer på samme hva Trond sier eller gjør, himler med øynene er så nedlatende oppførsel at jeg nesten forstår at han tier. 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godklump1 Skrevet 8. april #418 Del Skrevet 8. april (endret) Spoiler At Rickard sa at man heller hadde vært sammen med menn om det ikke var for kvinnelig sex.. Altså, den mannen skjuler jo ingenting. Har hatt et håp om at de finner ut av det, at motsetningen kanskje kan funke. Men hun er overdrevent dramatisk og tøff, selvom Rickard trenger en dame som står opp for seg selv. Men.. give him some slack og hold det inni deg. Rickard på sin side sier jo nærmest "jeg er mannssjåvinist og stolt av det"... men samtidig ser han åpenbart ikke seg selv og at uttalelsene han er veldig nedverdigende mot kvinner. Vil han fremstå som narsissist? Om han hadde vært det så spiller han jo med fryktelig åpne kort for det norske folk, men jeg synes ikke det virker som at han egentlig har den sleipe, slue , smarte og manipulerende siden, men at det nærmest handler om noen antenner som er knekt. Cathrin har jeg fra før sett litt, og blir ikke klok på. Samtidig viser hun sin ekte stemme av og til ser det ut som - og sin menneskelige side. Hun maser og maser om kjærlighet, men hun har vist at hun ikke viser kjærlighet når det virkelig gjelder. Kjærlighet er veldig mye mer enn romantiske rosa-følelser. Men på tross av det håper jeg de finner ut av det og blir et genuint par. Endret 8. april av Godklump1 spoiler 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godklump1 Skrevet 8. april #419 Del Skrevet 8. april Nei, utifra Noels - Naols eller hva det er - sine uttalelser i dag, altså - det er jo en berg og dalbane delux med de to - men det virker som de begge faktisk tåler det - begge har så nedlatende kommentarer mot hverandre. I begynnelsen trodde jeg hun var tøff og real, men nå virker det som de er like crazy på hver sin måte og at det faktisk kan funke xD 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 8. april #420 Del Skrevet 8. april «Vi har aldri kranglet vi» 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå