Gå til innhold

Truseløs på vinteren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

jeg har blitt utfordret til å gå uten truse :) hvordan ville dere løst dette nå om vinteren ? 

Anonymkode: 497b9...78b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bunad og stay-ups

Anonymkode: 416f3...7b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hei

jeg har blitt utfordret til å gå uten truse :) hvordan ville dere løst dette nå om vinteren ? 

Anonymkode: 497b9...78b

Uten truse betyr vel ikke naken 😆
ser liksom ikke for meg at det skal være spennende utendørs på denne tiden av året..
vente til det blir varmere i været så skjørt er brukanes ute 😉

Anonymkode: 59aec...f21

Skrevet

Bare pass på så du ikke får istapper i busken

Anonymkode: 5819b...f19

Skrevet

Jeg går ofte i kjole og stayups 😊 ingen fare for at noen skal være uheldig å se og jeg liker godt frihetsfølelsen det gir. Mannen liker godt å få en snap eller to av hva som befinner seg under kjolen - spesielt hvis vi er ute blant folk sammen. 
Truseløs under jeans eller dressbukser er pyton, men joggebukser, tights og løse storbilserier kan være digg. 

Anonymkode: e9bf3...1f0

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg går ofte i kjole og stayups 😊 ingen fare for at noen skal være uheldig å se og jeg liker godt frihetsfølelsen det gir. Mannen liker godt å få en snap eller to av hva som befinner seg under kjolen - spesielt hvis vi er ute blant folk sammen. 
Truseløs under jeans eller dressbukser er pyton, men joggebukser, tights og løse tøybukser kan være digg. 

Skrevet

Er det noe å lure på da?

Jeg sluttet og gå med truse/underbukse for mange herrens år siden.

Er ingen problem uavhengig av årstid. 

Anonymkode: 66e76...5f5

Skrevet

Bruker kun truse ved mensen. Er jo bare å droppe å ta den på

Anonymkode: 99649...b0e

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Bruker kun truse ved mensen. Er jo bare å droppe å ta den på

Anonymkode: 99649...b0e

Det krever at buksen kan vaskes på 60°C da også må man vaske buksen etter én dags bruk. Hvis ikke er det både uhygienisk og kvalmt. Jeg går ofte truseløs, men tenker da over valg av klesplagg utenpå. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det noe å lure på da?

Jeg sluttet og gå med truse/underbukse for mange herrens år siden.

Er ingen problem uavhengig av årstid. 

Lite miljøvennlig. Da må du vaske klærne dine mye oftere enn om du hadde beskyttet dem med undertøy 

Skrevet

Dersom det skal være åpent helt ut er det vanskelig om vinteren. Man kan finne eller lage åpne strømpebukser, evnt ha på en tykk strømpebukse utenpå ute og så ta den av og ha stay-upps og ingenting når man kommer inn igjen. 

Anonymkode: 46d7e...9d9

Skrevet

Fort gjort å få «is i rubben»

Skrevet
43 minutter siden, Grüner said:

Lite miljøvennlig. Da må du vaske klærne dine mye oftere enn om du hadde beskyttet dem med undertøy 

Og du tror jeg bryr meg?

Jeg har ikke hatt en eneste plage i underlivet siden jeg sluttet. 100% bare pluss for min side, og jeg gir totalt faen i miljøet. Kina, nord Korea og USA kjører miljøet til helvete uansett.

Skrevet

Altså, du kan vel ha på deg ullstilongs og bukse så det er vel uproblematisk på vinteren. Du kan vel til og med ha på en stor tykk vinterbukse utenpå der igjen.

Anonymkode: 899e1...7a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Og du tror jeg bryr meg?

Jeg har ikke hatt en eneste plage i underlivet siden jeg sluttet. 100% bare pluss for min side, og jeg gir totalt faen i miljøet. Kina, nord Korea og USA kjører miljøet til helvete uansett.

Så tøff du er da ;)

Anonymkode: 899e1...7a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og du tror jeg bryr meg?

Så synd at du selv også må oppholde deg i det miljøet du gir faen i, da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...