Gå til innhold

Eksklusive, men han har Tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Han sier han vil ha det fordi det er gøy

Eller er det at han elsker oppmerksomheten...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Krist1an said:

Eller er det at han elsker oppmerksomheten...

Det er jo det som er gøy.

Anonymkode: 27316...d9b

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er jo det som er gøy.

Anonymkode: 27316...d9b

Da kan han ha det gøy med Tinder som singel da :) 

Anonymkode: c65fd...ca2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke ok å være på Tinder når man er i et forhold 

Det står ingen sted at TS er i et forhold, eller har kjæreste.
Så jeg tar utgangspunkt i at de er venner, men har avtalt å være eksklusive.
Så lenge man fortsatt forholder seg til å ikke ligge med andre, så har den andre parten ingenting med hvilke apper den andre har, eller bruker etter mitt syn. 

Anonymkode: ad8c6...8dc

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Så lenge man fortsatt forholder seg til å ikke ligge med andre, så har den andre parten ingenting med hvilke apper den andre har, eller bruker etter mitt syn. 

Kanskje du skal slå opp i ordboka hva "eksklusiv" betyr??  Eller har dere ikke kommet så langt i norsktimen ennå? 🙄

Anonymkode: ded65...10b

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor er så mange så relajsonsdumme som deg? Hva skjedde? 

Anonymkode: ad98b...49d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er det greit? Han sier han vil ha det fordi det er gøy å bla gjennom, og han ønsker ikke at jeg skal stille krav til han. Jeg finnes ikke kontrollerende, men jeg syns faktisk dette er ganske respektløst, og føler på at det er sårende at han ikke kan gi slipp på denne appen for meg.

Anonymkode: e43f3...a78

Da er dere ikke eksklusive. Tinder er en app for å lete etter partner for diverse formål fra sex til ekteskap. Det er ikke for å bla i for moro skyld. Da kan han heller gå på Instagram og bla gjennom bilder av modeller og lignende.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og hvis noen lurer på hvorfor det har blitt så vanlig å være seriesingel i dag, så kan det ikke demonstreres bedre enn dette. 👍🤡

Hvis man ikke investerer i relasjonen og viser partneren litt respekt, så blir det ikke noe forhold. Ingen liker å bli behandlet dårlig. 

La det være klart - i ingen sammenhenger, og spesielt ikke i menneskelige relasjoner, er det greit å mene at man kan gjøre som man vil. Det er en egoistisk tanke og noe mødrene deres har lurt dere til å tro da dere var små, bedårende og gikk i rosa prinsesseskjørt. Alle voksne mennesker må ta hensyn til hverandre for å få noe til å fungere. 

Ta det til deg og takk meg senere. 

Anonymkode: ded65...10b

Akkurat. Selv om man ikke treffer disse Tinder-menneskene eller har sex med andre, så er Tinder og alle menneskene der et distraksjonsmoment. Som tar oppmerksomheten fra en relasjon som er under rask utvikling, og som man bør vie all oppmerksomhet til.

• Liker 1
Skrevet
Fjellmannover190 skrev (2 timer siden):

Klarte å signere 6 mnd platinum rett før jeg gikk inn i forhold, og har Tinder fortsatt aktivt uten å være synlig eller aktiv, og har det der for å ikke miste det, om det ikke skulle bli så bra som det føles nå. Alt annet er borte. 

Det er ganske enkelt å skjule en app, meldinger eller handlinger, og uavhengig av om man bruker tinder eller tvilsomme ting som underholdning, så kommer dette først og fremst an på om du stoler på personen. 

Det forbauser meg at mange mennesker MÅ ha "trygg grunn" og plan B, C og D når det gjelder kjærlighetsrelasjoner. DERFOR forblir dere single. Dere investerer aldri 100 prosent i relasjonen, men må ha en air bag i tilfellet.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
5 hours ago, Rosalilje84 said:

Det forbauser meg at mange mennesker MÅ ha "trygg grunn" og plan B, C og D når det gjelder kjærlighetsrelasjoner. DERFOR forblir dere single. Dere investerer aldri 100 prosent i relasjonen, men må ha en air bag i tilfellet.

Jeg har vært i et over 20 år langt forhold, og er ganske så trygg i dagens forhold(3mnd gammelt). Er kun gjerrigheten som slår inn, da jeg miste noe jeg har betalt for! Håper ikke jeg trenger Tinder igjen, og trenger ikke en plan b,c eller d! Om jeg skulle bli singel igjen vil jeg ikke ha problemer med å møte andre!

Endret av Fjellmannover190
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.2.2024 den 4.28):

Er det greit? Han sier han vil ha det fordi det er gøy å bla gjennom, og han ønsker ikke at jeg skal stille krav til han. Jeg finnes ikke kontrollerende, men jeg syns faktisk dette er ganske respektløst, og føler på at det er sårende at han ikke kan gi slipp på denne appen for meg.

Anonymkode: e43f3...a78

Da har dere begge appen og du kan også bla. Gjør det helt klart. Han har ikke mer rettigheter enn deg. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...