Gå til innhold

Eksklusive, men han har Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greit? Han sier han vil ha det fordi det er gøy å bla gjennom, og han ønsker ikke at jeg skal stille krav til han. Jeg finnes ikke kontrollerende, men jeg syns faktisk dette er ganske respektløst, og føler på at det er sårende at han ikke kan gi slipp på denne appen for meg.

Anonymkode: e43f3...a78

• Liker 2
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er det greit? Han sier han vil ha det fordi det er gøy å bla gjennom, og han ønsker ikke at jeg skal stille krav til han. Jeg finnes ikke kontrollerende, men jeg syns faktisk dette er ganske respektløst, og føler på at det er sårende at han ikke kan gi slipp på denne appen for meg.

Han er for umoden til å forstå ha det vil si å være i et forhold.

Det er viktig at du, for din egen del setter grenser. Hva synes du er greit og hva synes du ikke er greit i et forhold. Hvis man er eksklusive så er det helt riktig å sette grenser og "stille krav" på akkurat det området, som tross alt handler om den ekslusiviteten. 

Hvis du virkelig må sette hardt mot hardt her så bør du vurdere om han er verd din kjærlighet, og være villig til å ta en for (kvinne-) laget og tuppe han ut. Så kanskje han lærer. Har han rette typen så vil han lære seg å respektere deg, men bare hvis du er tydelig på å sette grenser. 

Jeg vil ikke med dette oppfordre deg til å bli toxic og "sette grenser" over alt. Men denne er soleklar synes jeg! Begge må gi og ta i et forhold. Her er det han som må justere seg. 

M48

Anonymkode: ded65...10b

• Liker 1
  • Nyttig 5
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Tinder er dessverre avhengighetsskapende for mange.

Hvorfor skal en ha et behov for å bla igjennom single damer når en er i et forhold?

Vi slettet appen etter en uke. Så slettet vi kontoene etter 4 uker. 

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er enig med deg. Det er ekstremt respektløst av han og argumentet hans med at det er gøy å bla igjennom er patetisk. Du er ikke kontrollerende som reagerer og her må du sette de grensene som er viktige for deg - her ville jeg vurdert å gi slipp på han om han ikke klarer å gi slipp på Tinder. 

Anonymkode: c65fd...ca2

• Liker 5
Skrevet

Jeg er gift på ørtende året. Jeg har Tinder. Har lagt ut to drit stygge bilder av meg selv, inkludert ett med sånn filter som gjør deg 40 år eldre. 🤣 Leste så mye negativt om Tinder i romjula at jeg måtte registrere meg for å finne ut hva det handlet om. 

Det er mye rart der altså. Jeg ser ikke damer, men Jesus så mye sjukt. Og så mange menn i baris i nærheten av båt. 🤣Og så mange som vil ha seg en "reisepartner". For ikke å snakke om gifte menn som er superhemmelig på Tinder, som søker "kos" eller noen å dominere. Selvsagt uten bilder, da. Og det er sikkert enhver kvinnes drøm: å kaste seg ut i et bdsm-forhold til en gift mann de ikke aner hvordan ser ut. 🤣 Tror kanskje ikke de får så mye respons der, gitt. Jeg lurer også på om kvinner faktisk kontakter disse baris-mennene. I så fall kan de skylde seg selv når de går på en smell. 

• Liker 2
Skrevet

Hvis dere bare er eksklusive, men ikke kjærester, kan han vel gjøre akkurat som han vil?

Anonymkode: ad8c6...8dc

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvis dere bare er eksklusive, men ikke kjærester, kan han vel gjøre akkurat som han vil?

Og hvis noen lurer på hvorfor det har blitt så vanlig å være seriesingel i dag, så kan det ikke demonstreres bedre enn dette. 👍🤡

Hvis man ikke investerer i relasjonen og viser partneren litt respekt, så blir det ikke noe forhold. Ingen liker å bli behandlet dårlig. 

La det være klart - i ingen sammenhenger, og spesielt ikke i menneskelige relasjoner, er det greit å mene at man kan gjøre som man vil. Det er en egoistisk tanke og noe mødrene deres har lurt dere til å tro da dere var små, bedårende og gikk i rosa prinsesseskjørt. Alle voksne mennesker må ta hensyn til hverandre for å få noe til å fungere. 

Ta det til deg og takk meg senere. 

Anonymkode: ded65...10b

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
2 hours ago, Ebbeliten said:

Jeg er gift på ørtende året. Jeg har Tinder. Har lagt ut to drit stygge bilder av meg selv, inkludert ett med sånn filter som gjør deg 40 år eldre. 🤣 Leste så mye negativt om Tinder i romjula at jeg måtte registrere meg for å finne ut hva det handlet om. 

Det er mye rart der altså. Jeg ser ikke damer, men Jesus så mye sjukt. Og så mange menn i baris i nærheten av båt. 🤣Og så mange som vil ha seg en "reisepartner". For ikke å snakke om gifte menn som er superhemmelig på Tinder, som søker "kos" eller noen å dominere. Selvsagt uten bilder, da. Og det er sikkert enhver kvinnes drøm: å kaste seg ut i et bdsm-forhold til en gift mann de ikke aner hvordan ser ut. 🤣 Tror kanskje ikke de får så mye respons der, gitt. Jeg lurer også på om kvinner faktisk kontakter disse baris-mennene. I så fall kan de skylde seg selv når de går på en smell. 

Du er i allefall i ferd med å gå på en smell ;) Det er jo ikke innafor å gjøre det du gjør.

Anonymkode: c4c31...249

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du er i allefall i ferd med å gå på en smell ;) Det er jo ikke innafor å gjøre det du gjør.

Å snike på Tinder er veldig innafor. God underholdning. 

Skrevet

" Du må gjerne være på Tinder, men jeg vil ikke være i en relasjon med deg når du er dét " 

Adjø! 

Anonymkode: 17945...719

• Liker 4
Skrevet

Det er ikke ok å være på Tinder når man er i et forhold 

Anonymkode: 6b486...400

• Liker 4
Skrevet

Not ok, stå opp for deg selv.

Man blir ikke forelska, glad i noen eller bygger et godt forhold ved å hele tiden skulle være åpen for andre muligheter.

Anonymkode: bc8ac...a04

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Neh, det hadde jeg aldri giddi. Skal du være ventepølsa mens han ser seg om etter noe bedre?

Anonymkode: 0ed7d...6fd

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Move on. Seriøst. Uansett hva hans motiver er, så sammenfaller de ikke med dine. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Problemet med sjekking er at de som er gode på det, vil fortsette med det. Ved å høyresveipe de med de beste bildene, de beste tekstene og de beste åpningsreplikkene, så velger man sjekkere, som gjerne har sjekking som hobby. Kan fort bli urealistisk at de skal slutte med hobbyen.

Anonymkode: 27316...d9b

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Ebbeliten said:

Å snike på Tinder er veldig innafor. God underholdning. 

Øh, nei - og du ser nok også hva som er konsensus her inne. Likevel, selvbedrag er det beste bedrag. du vet selv hvorfor du er på Tinder når du er gift ;) 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå tror jeg noen må forklare forskjellen på eksklusive og kjæreste. Hva kan du gjøre som eksklusive ift et annet menneske, som en ikke kan gjøre som kjæreste. 

til TS. Hadde ikke akseptert det..

Anonymkode: 89c64...3da

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Øh, nei - og du ser nok også hva som er konsensus her inne. Likevel, selvbedrag er det beste bedrag. du vet selv hvorfor du er på Tinder når du er gift ;) 

Du tar nok ganske feil. Jeg har riktignok etablert kontakt med én mann, og det er en barndomskompis jeg kjente igjen, som jeg ikke har møtt på 23 år. Vi fikk kontakt gjennom Tinder og nå kommer han på besøk til oss. Vi har bosatt oss på ulike plasser i landet, så det er kjempehyggelig å gjenopprette kontakten og vennskapet. Utover det står det ganske tydelig i min profil at jeg er gift, at jeg kun er der for å glo på dem og ikke er interessert i kontakt. 🤣 Det er forresten mannen min inneforstått med. Ikke alle er snikete rassfolk. 

Når det er sagt er det jo vittig å se at menn faktisk ikke leser det en kvinne har skrevet, og allikevel SWIPER og liker og sender meldinger. Det sier jo litt om nivået de single damene møter på Tinder. Jeg svarer ikke på noen henvendelser. 

• Nyttig 1
Skrevet

Klarte å signere 6 mnd platinum rett før jeg gikk inn i forhold, og har Tinder fortsatt aktivt uten å være synlig eller aktiv, og har det der for å ikke miste det, om det ikke skulle bli så bra som det føles nå. Alt annet er borte. 

Det er ganske enkelt å skjule en app, meldinger eller handlinger, og uavhengig av om man bruker tinder eller tvilsomme ting som underholdning, så kommer dette først og fremst an på om du stoler på personen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...