AnonymBruker Skrevet 4. februar #1 Del Skrevet 4. februar Hva er det fineste dobbelnavnet du vet om? Anonymkode: 5aa48...aab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #2 Del Skrevet 4. februar Dobbeltnavn Anonymkode: 5aa48...aab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #3 Del Skrevet 4. februar Marie Louise og Anne Sofie. Anonymkode: d8366...be2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet 4. februar #4 Del Skrevet 4. februar Hans Jørgen, Ole Martin, Lars Petter, Haakon Magnus. Hans, Ole og Lars funker bra med mange navn! Anne, Kari, Mai, Siv, er fine jentenavn som gir mange muligheter. ting som er krise i dobbeltnavn: Hvis første navnet slutter på en vokal, og det andre navnet begynner på en vokal. Hvis begge navn har 3 eller flere stavelser. Bindestrek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #5 Del Skrevet 4. februar Ann Mari er fint. Anonymkode: d2b3a...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #6 Del Skrevet 5. februar Nora Kristine Anonymkode: 7e58f...601 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #7 Del Skrevet 5. februar Jeg elsker navnet Anne-Marie, men det må være på engelsk. Anne-Marie på norsk er kjerring. et annet dobbeltnavn jeg synes er kjempefint, men det blir litt for norsk og kjedelig for meg er Nora Irene. Hvis noen vil bruke det, værsegod. Anonymkode: 54a60...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #8 Del Skrevet 5. februar Ann Kristin Ole Kristian Anonymkode: cbd50...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #9 Del Skrevet 5. februar Ole Jacob og Inga Lill Anonymkode: 811d3...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #10 Del Skrevet 5. februar Inger Johanna Lisa Mari Jo Sivert John Sebastian Anonymkode: 316ad...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet 6. februar #11 Del Skrevet 6. februar Jeg synes tydeligvis navn jeg er vant til å høre er fine. Som man har en positiv assosiasjon til da. Ingrid Alexandra, Mille Marie, Ingrid Olava for eksempel. Men man kan liksom ikke kalle ungen sin et av disse 🙈 Synes Alexander er fint som andre navn på gutt. Ellers så synes jeg det er flere fine dobbeltnavn til jente enn til gutt. Gutte-dobbeltnavnene er ofte litt trauste eller harry? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #12 Del Skrevet 7. februar Anna Filippa Anonymkode: 8abd7...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #13 Del Skrevet 7. februar Ella Sofie Anonymkode: e7ef7...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #14 Del Skrevet 7. februar Hvorfor lage en ny tråd når det finnes fra før? Anonymkode: f181b...d3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias001 Skrevet 7. februar #15 Del Skrevet 7. februar Roger Johan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #16 Del Skrevet 7. februar Kim Rånny Anonymkode: 7bfa1...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #17 Del Skrevet 7. februar Glenn-Ronny Kai-Remi Anonymkode: a0734...18d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #18 Del Skrevet 7. februar Mona-Lisa Anonymkode: 056fb...cbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #19 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mona-Lisa Anonymkode: 056fb...cbe Vet om en som heter Liss-Mona, samme bare omvendt 😁 Anonymkode: d455e...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #20 Del Skrevet 7. februar Lise Lotte Anonymkode: e1786...224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå