Gå til innhold

Bokklubb 2024 📚


Anita.

Anbefalte innlegg

Jeg savner et sted å diskutere litt bøker ☺️

Hvilken bok leser du nå eller har lest i år? Hva synes du om boken? Har du noen lese mål dette året? 😊 

Jeg er en stor fan av fantasi bøker og er av de som leser flere bøker samtidig, og akurrat nå leser jeg:

Outlander serien, Det brennende korset part 2 av Diana Gabelton. Liker denne serien veldig godt! Jeg elsker å lese bøker om fortiden. Jeg synes bøkene er fasinerende, lett å lese (ihvertfall på norsk) og veldig vanskelig å legge fra seg. 😊 Jeg har sett serien, og gleder meg til neste del av sesongen kommer ut. Men det er alltid mer gøy å få lese bøkene ☺️

Midnight sun av stephenie Meyer. Jepp twilight 😂 dette er min "enkle" bok for tiden. Er godt å ha en bok man kan lese når man egentlig ikke er helt med. Jeg har lest boken en gang før, og liker den veldig godt. Jeg var en stor twilight fan når de bøkene kom ut, og selv om jeg nå er i 30 årene, så er det gøy å gå tilbake en gang i blandt. Jeg synes denne boken er skrevet mye bedre en den første twilight boken. Og så intressant å kunne lese den fra Edvard sitt synspunkt. 😊

Lydbok: sagan om isfolket, våroffer av Margit Sandemo. Jeg elsker sagan om isfolket og har lest hele serien sikert 5 ganger. Jeg synes de får ufortjent mye kritikk. De er kanskje ikke så så bra skrevet, men jeg liker så godt historiene og  skildringen fra fortiden. Er ikke alle bøkene som er like bra, men jeg liker godt de om Heike. ☺️ Jeg liker også veldig godt stemmen til Hedda Sandvig, og synes hun er en veldig flink leser. 

Jeg er i mamma permisjon nå, så lydboken går nesten hele dagen. 🤭 Jeg har et mål om å få lest noen flere bøker i papirform, men dagene går fort. Tenker å prøve å lese witcher serien når jeg er ferdig med outlander. 

Har dere lest noen av disse? 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...