Gå til innhold

Hund og ferier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er grunnen til at jeg aldri kunne hatt hund, man ødelegger jo livet sitt totalt :( Blir jo mye styr å ta fly til Mexico med en hund og sånn. Og det er ikke lov å ta de med på alle barer og restauranter heller. Så hvis man har hund er man dømt til å sitte hjemme og glo. Evt dra på vandretur i fjellet. Trist. 

Anonymkode: b29aa...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dette er grunnen til at jeg aldri kunne hatt hund, man ødelegger jo livet sitt totalt :( Blir jo mye styr å ta fly til Mexico med en hund og sånn. Og det er ikke lov å ta de med på alle barer og restauranter heller. Så hvis man har hund er man dømt til å sitte hjemme og glo. Evt dra på vandretur i fjellet. Trist. 

Neida, Mexico er null problem, men anbefaler å lage din egen tråd når det nærmer seg :) 

Anonymkode: 5d790...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Da misforstod jeg. Leste det som del av problemet med de tre årene siden du gjorde et poeng av det. Jobber du aktivt nok finner du en løsning om du ønsker ferie uten hund. 

Anonymkode: 2c799...5f9

Nei, poenget er jo at jeg må finne en løsning for pass, og derfor spurte jeg blant annet om kennel var en ok løsning. 

De tre årene innebærer jo blant annet covid og diverse andre ting som ikke akkurat har lagt opp til voldsom reiseaktivitet…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger selvfølgelig opp ferien til at hunden(e) (hadde 2, 1 død av alderdom, er i prosess om å kjøpe en ny) kan bli med. Det er ikke noe problem å ha hund med på hoteller, og heller ikke på spisesteder sørover i Europa. Norge er kjip der. Og som noen andre har nevnt så er varmen et problem. Vi har ikke hundene i fly, men prioriterer å kjøre dit vi skal. 

Tenker det er litt av livet man velger med å skaffe seg dyr. De må tas vare på og er en del av familien, også når det er ferie. Men ferien er annerledes etter vi fikk hund, ikke dårligere. 

Anonymkode: a6cd5...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Neida, Mexico er null problem, men anbefaler å lage din egen tråd når det nærmer seg :) 

Hæ? Jeg skriver jo at jeg ALDRI ville hatt hund. Kommer ikke noen hund i hus her, jeg foretrekker å kose meg i Puerto Vallarta uten masse stress og mas :) 

En annen ting er at jeg tror ikke hunder syns det er så kult med lange flyreiser. Så jeg skjønner at ts syns det er hassle med ferier, Norgesferie er bare nedtur. Sitte inne på et hotellrom og glo liksom. Ville satset på en hundepasser, vet om mange som gjerne passer hunder i ferier. Bare bli litt kjent med de først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Privat hundepasser i eget hjem eller hos vedkommende (ikke noe kennel/oppstalling). 

Anonymkode: 6a51d...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...