Gå til innhold

Kvinner, helt seriøst om oralsex

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
DinGudinne skrev (På 9.2.2024 den 2.56):

Jeg elsker det, men han må jo være god til det da. Får mange orgasmer da, mmmmmm  😍😋

Jeg er ikke i det minste tvil at du vet hva du gjør og vet hva du liker.. men det var teksten: "han må være god til det da"

I "lærlingstiden" min, måtte jeg lære meg å kysse først.. trene på ømme kyss, våte kyss, tungekyss, kyss med sug og kyss med godlyd. Godlydene er jo viktig, for da er ikke den andre i tvil at det nytes🥰

Ok, jeg lærte med kyssingen.. Sånn.. nå kan du kysse meg nedentil på samme måte, sa hun. Bare let etter mine godlyder, så bommer du aldri. For når jeg ikke kjenner noe, så er jeg stille. Og nyter du det du gjør, ikke vær redd for å lage godlyder selv.. godlyder er veldig god info, sa hun.

Dette var en god læring for en ung mann.. hun lærte meg med også viktigheten av forspill.. tålmodighet, pirringen.. Før direkte stimuli av klitten. Forretten er tålmodighet i forspillet, hovedretten er pirringen, og desserten er klittkosingen🤭

All sex og nytelser er et samspill.. jeg lytter til dama, jeg lytter etter godlyder.. jeg bruker ørene mere enn pikken😅 For å høre på godlyder, er nesten bedre enn sex.. Det føles så trygt, vidunderlig, og er utrolig tennende🥰

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 10.59):

Slikking alene; nei. Men med fingring som er i riktig tempo og styrke er det mulig. Jeg liker flat tunge på klitten, eller at de suger på den. Nåværende partner er for forsiktig og bruker ikke fingrene, og da har jeg ikke sjans.

Anonymkode: 4eb0e...186

Har du prøvd å kommunisere dette til ham?

Skrevet

Leser du denne og andre tråder, viker det som  å bli slikket er noe "alle" kvinner må like.
Kan vi ikke aksepter at noen liker det og noen liker det ikke, og sånn er det bare.
Det at noen kvinner ikke liker det, betyr ikke at det er fordi de aldri har møtt en mann som er god på det.
Det kan faktisk være de ikke liker det eller det ikke gir dem noe.

På samme måte som jeg i en tråd dristet meg til å si at å få en "blowjob" av kona ikke gir meg noe spesielt, og at vi derfor dropper dette. Da rykket kommentarfeltene frem (mest anonyme selvfølgelig) og fortalt meg at det er fordi kona mi ikke kan/vet hvordan gjøre det rett, og om jeg bare hadde møtt en som "kan det" så hadde jeg satt stor pris på det..

Det er jo ikke sånn at alle liker det samme, selv om noen synes det er best i verden, så betyr ikke det at alle andre mener/synes/føler det samme.

Selv er jeg så heldig å ha en kone som elsker å bli slikket over alt annet, og hun er så heldig å ha en mann som elsker å slikke henne. og hun kommer av det hver gang faktisk, fordi jeg har lært meg hva hun liker og hva som skal til.
Hadde jeg av en eller annen grunn møtt en annen, er det slett ikke sikkert hun hadde likt eller satt pris på det jeg gjorde.

Ble litt langt sorry. Men det jeg egentlig vil frem til er at man må kommunisere sammen, og lære hverandre å kjenne, for det som andre digger og skriver om på et forum, er slett ikke sikkert er det som passer for akkurat dere. 😋

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...