Gå til innhold

Kvinner, helt seriøst om oralsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, men må være i kombinasjon med en finger eller to mot g-punktet.

Anonymkode: f2dcc...e67

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer aldri av oralsex. Men deilig er det!

Anonymkode: 09457...0ac

Skrevet

Kommer som regel alltid. Mannen min er helt rååå og elsker det! Kunne ikke vært sammen en som ikke likte det. 

Anonymkode: 2773d...5c7

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

jeg kommer alltid av oralsex og ville aldri hatt et sexliv uten. 

(jeg har et veldig avslappet forhold til kropp og er temmelig sikker på at det har mye å si.)

Anonymkode: e404e...493

Jeg har avslappet forhold til kropp og hvordan jeg ser ut, også nedentil. Og vet jeg lukter godt. Likevel gir det å bli slikket meg absolutt ingenting. Synes bare det er kjedelig. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg får de beste orgasmene av oralsex!! Det beste er hvis jeg får første orgasmen fra oralsex, en liten pause for å senke følsomheten noe, og så ri mannen min mens jeg stimulerer klitoris selv. Da kommer det gjerne 1-2 orgasmer til. Sex er herlig!! 

Anonymkode: 929b3...17c

Skrevet

Jeg elsker det, men han må jo være god til det da. Får mange orgasmer da, mmmmmm  😍😋

• Liker 1
Skrevet

Aldri likt det, får ingenting ut av det. Når jeg har sagt det til venninner er det nesten som om jeg ikke blir trodd, eller "da må han være dårlig...". Nei. Folk er rett og slett bare forskjellige.

Anonymkode: f4764...276

Skrevet

Elsker å bli slikket, kommer bestandig da😍👌

Anonymkode: c3b1d...617

Skrevet
Geojak skrev (På 4.2.2024 den 15.18):

Artig å lese.
Felles for de fleste av dere kvinner som liger det er "Hvis mannen er god på det"
Hva skal til for at mannen er god på det?
Forteller dere han hva dere liker, eller må han finne ut av det selv?
Forventes at han er god på det fra første gang, eller at han tar signaler og hint som gjør at han blir bedre og bedre?

Selv har jeg jo bare hatt en partner, hun sier jeg er god på det..
Men så har jeg lært meg å "lese" henne og hva hun liker underveis.

Når det er sagt, hadde jeg truffet en annen er det jo slett ikke sikkert hun hadde synes jeg var god på det.
For etter hva jeg leser er det jo store forskjeller mellom hva den enkelte liker.

Jeg må vedkjenne at jeg har en mann som ikke er super på det. Det vil si han begynner oftest helt nydelig, men så blir han for ivrig og for voldsom rett på klitoris. Han gjør veldig likt det han liker ved suging rett og slett. Hvilket kanskje ikke er så rart, men...

Når jeg suger ham elsker han at jeg begynner mest rundt overalt. Ikke direkte på penishode, men bygger liksom opp mot det ved kos av baller, skaftet ved roten, og så når han er godt varmet opp vil han ha fokus på penishodet også, og gjerne ganske kraftig stimulering. Han gjør tilsvarende med meg altså, sikkert fordi han tenker at jeg liker det samme, men det gjør jeg ikke. Jeg elsker det han gjør varsomt i starten, og når han så går rett på klitoris, og gir kraftig stimulering direkte der, så blir det ødeleggende for meg. 

Og ja jeg har sagt det. Igjen og igjen og igjen, men det går ikke inn. Litt merkelig, for angående knulling er han lydhør, men angående oralsex klarer han liksom ikke å trå ut av sitt hode angående hvordan HAN liker det. Så etter å ha tatt det opp så mange ganger at det blir kjipt å gjenta og gjenta blir det jo heller til at jeg nå avslutter at han gir meg oralsex når han begynner å bli for voldsom og rett på klitoris. Det er jo direkte ubehagelig til vondt for meg, så bedre å da gå over til annen type sex før dette fører til at jeg mister lysta og den kriblende gode følelsen. 

For å være ærlig er jeg nå litt oppgitt angående dette. Jeg vet ikke hvordan jeg skal eller kan si det flere ganger, for å få endring på dette. Jeg gir veldig tydelig utrykk for at det er utrolig deilig når han er "rundtomkring " og varsom, og sier like tydelig "Ikke så hard/Ikke direkte på klitoris.", eller til og med "Nei, det der blir for voldsomt!", samt at jeg altså rett og slett avslutter og gir tydelig utrykk for at jeg foretrekker annen sex foran det at han blir så ivrig og rett på klitoris. Likevel skjer det samme neste gang. 

Så jeg begynner å gi opp det å få ham til å forstå at det han begynner med er hva jeg vil ha. Det er perfekt, til han torpederer min klitoris. Irriterende nok begynner han ofte med det når jeg er på nippet til å få orgasme også. I ene øyeblikket holder jeg på å få det, han merker det og girer ivrig opp, og da får jeg ikke orgasmen, men ubehag.  😔

Anonymkode: 8f039...c39

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg må vedkjenne at jeg har en mann som ikke er super på det. Det vil si han begynner oftest helt nydelig, men så blir han for ivrig og for voldsom rett på klitoris. Han gjør veldig likt det han liker ved suging rett og slett. Hvilket kanskje ikke er så rart, men...

Når jeg suger ham elsker han at jeg begynner mest rundt overalt. Ikke direkte på penishode, men bygger liksom opp mot det ved kos av baller, skaftet ved roten, og så når han er godt varmet opp vil han ha fokus på penishodet også, og gjerne ganske kraftig stimulering. Han gjør tilsvarende med meg altså, sikkert fordi han tenker at jeg liker det samme, men det gjør jeg ikke. Jeg elsker det han gjør varsomt i starten, og når han så går rett på klitoris, og gir kraftig stimulering direkte der, så blir det ødeleggende for meg. 

Og ja jeg har sagt det. Igjen og igjen og igjen, men det går ikke inn. Litt merkelig, for angående knulling er han lydhør, men angående oralsex klarer han liksom ikke å trå ut av sitt hode angående hvordan HAN liker det. Så etter å ha tatt det opp så mange ganger at det blir kjipt å gjenta og gjenta blir det jo heller til at jeg nå avslutter at han gir meg oralsex når han begynner å bli for voldsom og rett på klitoris. Det er jo direkte ubehagelig til vondt for meg, så bedre å da gå over til annen type sex før dette fører til at jeg mister lysta og den kriblende gode følelsen. 

For å være ærlig er jeg nå litt oppgitt angående dette. Jeg vet ikke hvordan jeg skal eller kan si det flere ganger, for å få endring på dette. Jeg gir veldig tydelig utrykk for at det er utrolig deilig når han er "rundtomkring " og varsom, og sier like tydelig "Ikke så hard/Ikke direkte på klitoris.", eller til og med "Nei, det der blir for voldsomt!", samt at jeg altså rett og slett avslutter og gir tydelig utrykk for at jeg foretrekker annen sex foran det at han blir så ivrig og rett på klitoris. Likevel skjer det samme neste gang. 

Så jeg begynner å gi opp det å få ham til å forstå at det han begynner med er hva jeg vil ha. Det er perfekt, til han torpederer min klitoris. Irriterende nok begynner han ofte med det når jeg er på nippet til å få orgasme også. I ene øyeblikket holder jeg på å få det, han merker det og girer ivrig opp, og da får jeg ikke orgasmen, men ubehag.  😔

Anonymkode: 8f039...c39

Ikke godt å si hvordan du kan få ham til å forstå nei.
Kommunikajon er jo viktig, men høres ut som du har forsøkt det uten å egentlig komme i mål.
Han blir nok tent og ivrig, når han merker du nærmer deg klimaks, også er det i hans hode han da må endre taktikk fordi han tror det er det du vil..
Derfor jeg alltid sier, når du meker hun nærmer seg orgasmen, ikke endre på det du gjør. At hun nærmer seg er jo et tegn på at det du holder på med er akkurat det som skal til.

Når han ikke hører på det, og heller ikke tar alle dine tilbakemeldinger og innspill, er det neimen ikke godt å vite hva du kan gjøre. Da forstår jeg godt du heller avslutter, og gjør noe annet.

• Hjerte 1
Skrevet

Oralsex/slikking er definitivt den måten jeg kommer kraftigst og oftest på, får lange og intense orgasmer. Og jeg kan komme 2-3 ganger raskt etter hverandre når han bruker tunga/munnen, men han er også veldig flink til det og vet eksakt hvordan jeg liker det best. 
Av og til sitter jeg overskrevs over ansiktet hans, holder meg oppe selvsagt, det gir en helt egen intens orgasme og deilig følelse. Vet at han liker å titte opp og se puppene mine samtidig, han blir veldig hard av det 😊

Anonymkode: 95c6d...88a

Skrevet

Kjenner meg igjen en del. For meg er ikke oralsex så veldig godt. Liksom helt greit, men det føles ikke like godt som stimulering med fingrer eller rett og slett bare penetrering. Men jeg har en mann som gjerne vil gjøre det. Jeg forsøker å si at det kommer til å ta LAANG tid før jeg klarer å komme, men han bryr seg ikke. Så jo jeg får det til, men syns hele greia blir bare mye "arbeid" hvis du forstår. Fordi jeg sliter med å få orgasme når han gjør det så jeg må liksom fokusere og prøve å få det til så lenge så blir nesten litt sånn "sliten" av det og vil helst bare bli ferdig med det.

Anonymkode: 63941...5d1

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 8.2.2024 den 10.54):

Ja, men må være i kombinasjon med en finger eller to mot g-punktet.

Anonymkode: f2dcc...e67

Det er nettopp dette jeg forsøker. Men jeg har aldri vært sikker på om jeg treffer 100%.
men det er dette jeg mener med å masere fra innsiden, forsøke å treffe det berømte punktet ikke jage fingre inn og ut 😉

Endret av Geojak
Skrevet
Geojak skrev (4 timer siden):

Det er nettopp dette jeg forsøker. Men jeg har aldri vært sikker på om jeg treffer 100%.
men det er dette jeg mener med å masere fra innsiden, forsøke å treffe det berømte punktet ikke jage fingre inn og ut 😉

Ikke tenk på det som et «punkt». Det er ikke et tydelig avgrenset punkt. Å bruke navnet «g-punkt» blir litt misvisende.

Det er et område. Under opphisselse kan området variere i størrelse og følsomhet fra gang til gang.

Det kan være lurt å vente til hun er veldig godt «oppvarmet» og virkelig kåt, før du tar fingre inn der. Om hun er tilstrekkelig kåt, så vil du kjenne at strukturen på området skiller seg ut fra resten av vevet der. Det er mer ruglete og ujevnt. Omtrent som en litt myk valnøtt med skallet på, mens vevet rundt er mye glattere og jevnere på overflaten.

Samtidig greit å ha i bakhodet at det er ikke slik at å stimulere dette området har noen påvirkning på alle kvinner. Vi er forskjellige, også innvendig. Noen kan elske å bli stimulert der, noen hater det og noen merker ingen verdens forskjell.

Hos meg er området veldig lett å kjenne når jeg er opphisset. Tydelig struktur som gjør det lett å forstå at man treffer. Men massasje/stimuli der gir meg svært lite. Sexen blir ikke bedre av det for å si det sånn 😊

Anonymkode: c479c...98a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jepp. Men bare én som har fått det til, og jeg måtte fantasere ganske heftig i tillegg. Men definitivt orgasme.

Anonymkode: 5d7ef...ddd

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 8.22):

Helt ærlig, og uten noe show-off nå, er bare å være anonym så ingen vet hvem du er; men kommer du virkelig av oralsex? Altså, virkelig? Helt ærlig? Synes jeg leser en del kvinner som sier at det gir dem lite, men de «lar» mannen gjøre det fordi han har så veldig veldig lyst til det. Og så er det de som visstnok «kommer» ene og alene av slikking. Ikke mange. Så igjen har du «de eksepsjonelt gode elskerne» selvutnevnt som kan melde om at når DE slipper til, ja DA blir det hyl og skrik og sprutorgasme i rykninger på dama. Møtt en aldri så liten faker der, tro…?

Personlig gir det meg lite, men når jeg jobber med hodet og skal slappe av kan jeg synes det er på grensa til pirrende. Skjeggstubber mot det myke. Men aldri i nærheten av noe orgasme bare med dette. Godt fingerarbeid med passe trykk, så snakker vi. 

Anonymkode: 5e8c2...695

Om personen er god på det og gjør det for han har lyst. Desverre gjør ikke mannen her sånt.. 

Anonymkode: 47aef...57c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.2.2024 den 19.46):

Oralsex/slikking er definitivt den måten jeg kommer kraftigst og oftest på, får lange og intense orgasmer. Og jeg kan komme 2-3 ganger raskt etter hverandre når han bruker tunga/munnen, men han er også veldig flink til det og vet eksakt hvordan jeg liker det best. 
Av og til sitter jeg overskrevs over ansiktet hans, holder meg oppe selvsagt, det gir en helt egen intens orgasme og deilig følelse. Vet at han liker å titte opp og se puppene mine samtidig, han blir veldig hard av det 😊

Anonymkode: 95c6d...88a

Akkurat dette gjør jeg og dama. Elsker å slikke henne til flere orgasmer😇 Blir så sykt kåt av å slikke å ligge mellom bena å kjenne at hun nyter hver sekund. Er veldig deilig etter hun har fått 2-3 orgasmer å stikke tunga inni henne å kjenne hvor plastvåt hun er😋😇 

Anonymkode: d2e48...2f0

Skrevet

Jeg liker det nå. Men det tok noen år. 

Nå er mannen min helt rå på det og jeg klarer å slappe av og bare nyte ❤️

Kommer absolutt av det

Anonymkode: ea484...6d0

Skrevet

Det er dritkjedelig. Hvis han fingrer kan han like godt bare droppe slikkingen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 8.28):

Yes,de beste orgasmene mine kommer ved slikking. Gjerne kombinert med fingring.

Anonymkode: 07f45...e81

Enig! Beste jeg vet, var min første orgasme som 25 åring! Nå er jeg 50 og sexlivet ikke brusende, men å være nydusjet og avslappet og mannen bruker tunge og fingre - magi! 

Anonymkode: 05bc7...f92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...