Frkego Skrevet 4. februar 2024 #41 Skrevet 4. februar 2024 Geojak skrev (6 timer siden): Artig å lese. Felles for de fleste av dere kvinner som liger det er "Hvis mannen er god på det" Hva skal til for at mannen er god på det? Forteller dere han hva dere liker, eller må han finne ut av det selv? Forventes at han er god på det fra første gang, eller at han tar signaler og hint som gjør at han blir bedre og bedre? Selv har jeg jo bare hatt en partner, hun sier jeg er god på det.. Men så har jeg lært meg å "lese" henne og hva hun liker underveis. Når det er sagt, hadde jeg truffet en annen er det jo slett ikke sikkert hun hadde synes jeg var god på det. For etter hva jeg leser er det jo store forskjeller mellom hva den enkelte liker. Nei, det er jo veldig individuelt. Derfor jeg presiserer «god til å slikke meg» 😊 Hvis en mann ikke klarer å lese mine signaler forklarer jeg hva jeg liker og ikke liker, enten underveis eller etterpå. Forventer ikke at noen skal "mestre" meg uten å bli kjent med meg først, men så er det jo noen man klaffer ekstra godt med fra start da. Handler vel mer om kompatibilitet enn ferdigheter i de fleste tilfeller. 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #42 Skrevet 4. februar 2024 Ja, får de mest kraftige orgasmene av oralsex, og flest serieorgasmer. Kvinne, 41 Anonymkode: 3e8ad...57f 2
Geojak Skrevet 5. februar 2024 #43 Skrevet 5. februar 2024 Frkego skrev (12 timer siden): Nei, det er jo veldig individuelt. Derfor jeg presiserer «god til å slikke meg» 😊 Hvis en mann ikke klarer å lese mine signaler forklarer jeg hva jeg liker og ikke liker, enten underveis eller etterpå. Forventer ikke at noen skal "mestre" meg uten å bli kjent med meg først, men så er det jo noen man klaffer ekstra godt med fra start da. Handler vel mer om kompatibilitet enn ferdigheter i de fleste tilfeller. Som du sier veldig individuelt. Derfor får man ikke en «fasit» ved å spørre i et forum som her. Noen liker det, noen liker det ikke. Blant de som liker det er det helt sikkert forskjellige preferanser og ønsker også. Jeg mener du er inne på det viktigste, han må enten klare å lese hennes «signaler» eller så må hun veilede. Om hun ikke vet på forhånd, som noen har nevnt her, så snakk sammen etterpå, tørr og fortelle hva som var bra, og hva som var mindre bra. Det var på den måten jeg lærte hva min kjære liker og ikke. Hverken hun eller jeg var erfarne på området i starten. Men sammen har vi over tid funnet ut hva som er «beste metode» hun fant ut hun likte det, og jeg fant ut jeg nyter å gi henne 🥰 2 1
Elaine Marley Skrevet 5. februar 2024 #44 Skrevet 5. februar 2024 Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #45 Skrevet 5. februar 2024 OH yes!! Hver eneste gang. Gjerne flere ganger. Det er himmelsk. Det skal sies at det kun er mannen min som har fått meg til å komme på den måten. Tidligere partnere hadde ikke peiling. Ikke hard slikking eller propelltunge, men myk berøring, noen ganger såvidt borti, og området rundt klitten uten å være for direkte på. Det er ertende og man vil ha mer og mer, men han holder seg til å være forsiktig, med et litt tydeligere trykk av og til, men bare litt og så tilbake til ertingen. Herregud, det er jo helt umulig å ikke komme. Anonymkode: 358f0...3f8 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #46 Skrevet 5. februar 2024 Bare ekkelt... Anonymkode: f1ec8...58d
katties Skrevet 5. februar 2024 #47 Skrevet 5. februar 2024 Nei, kan ikke huske at jeg noen gang har det. Det er absolutt mulig å bruke i tillegg til annen type sex, for variasjon, men av en eller annen grunn er det ett eller annet som mangler for meg. Kan kanskje ha noe med teknikk å gjøre også, men problemet er i alle fall ikke at jeg synes det er ekkelt eller noe.
knarph Skrevet 5. februar 2024 #48 Skrevet 5. februar 2024 (endret) Det er ganske åpenbart at du enten har blitt lurt, eller har et ganske stort hull i din seksualkunnskap. Det er helt klart flere kvinner som er i stand til å komme ved oralsex enn kun samleie. Det er både velkjent og fysiologisk logisk. At noen kvinner kan ha visse sperrer som hindrer dette, og/eller at en del menn er i dårlig stand til å følge reaksjonene og signalene hennes, har ingenting med at de ikke kan komme av det å gjøre. Jeg har aldri vært i et forhold med ei som ikke har kommet av oralsex. Med noen har det krev med trening, både for meg (hovedsaklig i yngre åg) og for henne, mens med andre har det bare tatt sekunder fra første forsøk. Endret 5. februar 2024 av knarph 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #49 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 8.22): Helt ærlig, og uten noe show-off nå, er bare å være anonym så ingen vet hvem du er; men kommer du virkelig av oralsex? Altså, virkelig? Helt ærlig? Anonymkode: 5e8c2...695 Ja selvfølgelig. Bruker han hendene/fingre samtidig, så tar det bokstavlig talt sekunder før jeg kommer. Anonymkode: c479c...98a 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #50 Skrevet 5. februar 2024 Med rett mann som kan sakene sine. Omg. Typen min er magisk. Men tidligere partnere har ikke fått det til🤷🏻♀️ Anonymkode: cb5af...2d2 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #51 Skrevet 5. februar 2024 Ja, jeg kommer av oralsex. Men nei, jeg liker ikke å ha oralsex. Verken motta eller gi. Anonymkode: 57a78...21f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #52 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Med rett mann som kan sakene sine. Omg. Typen min er magisk. Men tidligere partnere har ikke fått det til🤷🏻♀️ Anonymkode: cb5af...2d2 Og elsker å gi kjæresten BJ. Ikke vært fan tidligere. Helt ok, men kjedelig. Men med han er det deilig for han nyter det så sinnsykt og lydene han lager🥰 Anonymkode: cb5af...2d2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #53 Skrevet 5. februar 2024 Jeg kan komme av det, men som oftest klarer jeg ikke slappe av lenge nok til at det går for meg. Altså,mannen er ikke superfan av slikking, men han er god på det. Men siden jeg vet han gjør det for å tilfredsstille meg, og ikke har noe glede av det selv, stresser jeg med å komme. Hvilket betyr at jeg ikke gjør det. 😅 Anonymkode: 7899b...a20 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #54 Skrevet 5. februar 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kan komme av det, men som oftest klarer jeg ikke slappe av lenge nok til at det går for meg. Altså,mannen er ikke superfan av slikking, men han er god på det. Men siden jeg vet han gjør det for å tilfredsstille meg, og ikke har noe glede av det selv, stresser jeg med å komme. Hvilket betyr at jeg ikke gjør det. 😅 Anonymkode: 7899b...a20 Trist å høre, men forstår. Jeg har alltid vært vilt begeistret over å slikke mine (nokså få) partnere, og det merker de nok. Ingen av dem har hatt problemer med å komme av det. Oralsex er litt finurlig og psykisk sånn, gjensidig trygghetsfølelse og fravær av stressende tanker blir veldig viktig for aller størst utbytte av det - for begge. Anonymkode: 735be...941 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #55 Skrevet 5. februar 2024 Selvfølgelig kommer jeg av oralsex. Det er det som får meg til å komme lettest. Helt ærlig. Hvor raskt det går kommer dog an på hvor jeg er i syklusen. Anonymkode: 4b7f1...81f 4
Sølvi Normalbakken Skrevet 5. februar 2024 #56 Skrevet 5. februar 2024 Det er sånn jeg får de raskeste orgasmene. De mest intense får jeg nok av hard intens knulling
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #57 Skrevet 5. februar 2024 Får alltid orgasme av oral. Mannen min har etter hvert blitt veldig flink til å tilfredsstille meg med tungen. Likte ikke å bli fingre tidligere, men han har funnet ut hva som skal til og da tar det ikke særlig lang tid heller. Er ikke av typen som hyler ut, men stønner en del og klemmer som regel lårene sammen rundt hodet hans. Hadde ikke orket å ha et sexliv uten gjensidig oralsex. Anonymkode: a036b...b3a 1 1
Geojak Skrevet 6. februar 2024 #58 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 5.2.2024 den 10.53): Bare ekkelt... Anonymkode: f1ec8...58d Jeg forstår at noen ikke liker det, og det er helt greit. men lurer litt på hva som gjør det ekkelt?
Bamseklemmer Skrevet 6. februar 2024 #59 Skrevet 6. februar 2024 Det merkes best på godlydene AnonymBruker skrev (17 timer siden): Får alltid orgasme av oral. Mannen min har etter hvert blitt veldig flink til å tilfredsstille meg med tungen. Likte ikke å bli fingre tidligere, men han har funnet ut hva som skal til og da tar det ikke særlig lang tid heller. Er ikke av typen som hyler ut, men stønner en del og klemmer som regel lårene sammen rundt hodet hans. Hadde ikke orket å ha et sexliv uten gjensidig oralsex. Anonymkode: a036b...b3a Du har iallefall den store fordelen med å være kåt nok under sex🙈 Jeg mistenker at kåtheten til enkelte ikke er tilstrekkelig nok for oralen.. for jo kåtere man blir, jo hærligere blir den oralen smaken. Og ikke bare det, det blir slikket og sugd med mere lidenskap og begjær også. Oralen er for min del, er en kjærlighetsbekreftelse. Selv om jeg bare har sex med venner.. Men, jeg har jo passion for faget mitt, jeg elsker å grise meg inn i kvinnens safter.. Men det hærligste er jo å høre hennes godlyder, da gir jeg meg aldri🤗
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #60 Skrevet 7. februar 2024 jeg kommer alltid av oralsex og ville aldri hatt et sexliv uten. (jeg har et veldig avslappet forhold til kropp og er temmelig sikker på at det har mye å si.) Anonymkode: e404e...493 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå