Gå til innhold

Kvinner, helt seriøst om oralsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kommer ved slikking ja, men det er avhengig av hvem som gjør det. Noen sveiper for mye og klarer knapt å finne klitoris til tross for veiledning. For meg er det best med en kombinasjon med forsiktig fingring og kanskje en buttplug😊

Anonymkode: eac66...ada

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Helt ærlig, og uten noe show-off nå, er bare å være anonym så ingen vet hvem du er; men kommer du virkelig av oralsex? Altså, virkelig? Helt ærlig? Synes jeg leser en del kvinner som sier at det gir dem lite, men de «lar» mannen gjøre det fordi han har så veldig veldig lyst til det. Og så er det de som visstnok «kommer» ene og alene av slikking. Ikke mange. Så igjen har du «de eksepsjonelt gode elskerne» selvutnevnt som kan melde om at når DE slipper til, ja DA blir det hyl og skrik og sprutorgasme i rykninger på dama. Møtt en aldri så liten faker der, tro…?

Personlig gir det meg lite, men når jeg jobber med hodet og skal slappe av kan jeg synes det er på grensa til pirrende. Skjeggstubber mot det myke. Men aldri i nærheten av noe orgasme bare med dette. Godt fingerarbeid med passe trykk, så snakker vi. 

Anonymkode: 5e8c2...695

Slikking alene; nei. Men med fingring som er i riktig tempo og styrke er det mulig. Jeg liker flat tunge på klitten, eller at de suger på den. Nåværende partner er for forsiktig og bruker ikke fingrene, og da har jeg ikke sjans.

Anonymkode: 4eb0e...186

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier alltid å komme av det. Har heldigvis en mann som liker det og er god på det

• Liker 2
Skrevet

Jeg kommer av det ja - men ikke med alle slikkere ;) 

Jeg får veldig lett orgasme ved penetering og mindre lett ved slikking. Så for meg har slikking ofte vært mer forspill og oppvarming enn noe som gir orgasme i seg selv. Det er godt, det er pirrende, men i lengden kan det bli kjedelig, eller man vil over til "neste steg" for å kunne komme liksom. Jeg har også faket orgasme for at de skal bli ferdige der nede. Selv om jeg sier hva jeg liker, og de finner klitten og alt, så har jeg bare følt at jeg nok må ha noe "hardere" enn en tunge for å komme.

Men nå er jeg sammen med en som bare er helt fantastisk god til det og får meg til å komme kun med slikking. Det er rart, jeg har hatt masse god sex i mitt liv, med mange forskjellige menn som kunne sine saker, men han her har bare et nivå som er milevis over alle når det kom til tungebruk (evt så er vi bare en veldig god match der, at hans teknikk er akkurat det som er nøkkelen til min orgasme). Så jeg har gått fra at oralsex er litt sånn "helt ok" til å elske det.

Så ja, helt seriøst, så kommer jeg av slikking. Men langt fra med alle!

Anonymkode: b2c09...3ce

Skrevet

Kommer av kun slikking alene hver gang om det er den første orgasmen. Hvis jeg har hatt orgasme først, må jeg ha en finger innvendig i tillegg.  

Skrevet

Elsker å bli slikka, det er så utrolig godt. Sleng på noen fingre også, så kommer jeg raskt.

Om jeg er skikkelig kåt før vi setter igang også, så er slikking og fingring på de rette stedene er god oppskrift på at jeg squirter også. Og de orgasmene er virkelig noen av de beste også.

Anonymkode: e57ab...065

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Elsker å bli slikka, det er så utrolig godt. Sleng på noen fingre også, så kommer jeg raskt.

Om jeg er skikkelig kåt før vi setter igang også, så er slikking og fingring på de rette stedene er god oppskrift på at jeg squirter også. Og de orgasmene er virkelig noen av de beste også.

Glemte også å skrive at jeg lett kan komme av kun slikking også.

Skrevet

Trenger nok en del fingring også. Men jeg trodde aldri jeg kunne komme til oralsex. Helt til jeg fikk ny kjæreste.... 

Han sklikker på en annen litt måte, en måte som er litt kraftigere. En måte som først var fremmed for meg sammenlignet med flere tidligere partnere (han bruker ordet "sleike" selv og det er treffende hvor enn lite pent det ordet er) og jeg tenkte kjapt eg ikke kom til å like, det men vi så jo begge hvordan jeg reagerte på det likevel. Han sier bare at det var lett å lytte til hva kroppen min ville ha men ingen har klart det før ham. 

Anonymkode: bc9b9...517

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Liker ikke å bli slikket, men lar han holde på.

Anonymkode: e586b...0c2

Hvorfor? 

Skrevet

Heheh, jeg har fått orgasme uten noen berøring, jeg har fått orgasme av å bli slikket på puppene, og jeg får orgasmer vaginalt, lett... 

Hittil har jeg ikke kommet av oralsex, men jeg synes det er digg da. Skal klare å komme av det også, trenger litt mer utforskning til ;) 

Men, jeg kjenner flere kvinner som nesten utelukkende kommer av oralsex, så det er jo ingen grunn for å tvile på andre damer, selvom du ikke kommer av det. 

Veldig rart og ikke stole på andre damer på den måten, synes jeg. 

Anonymkode: 15bee...29e

• Liker 4
Skrevet

Får de beste orgasmene når mannen slikker meg😊 Men hodet mitt må være på, ellers er det 0 sjans. Og det tar litt tid.

Anonymkode: 1f163...ea8

Skrevet

Ja, det gjør jeg, men det må kombineres med fingre.

Anonymkode: 071ae...208

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kommet av det en del ganger, men er ikke glad i det egentlig. Har en voldsomt følsom klitoris som gjør at jeg er livredd for harde tunger og da klarer jeg ikke å slappe av. Jeg er heldig for jeg kommer ved samleie også stort sett, men er altså ikke noen fan av oralsex. 

Anonymkode: f0147...dff

Skrevet

Artig å lese.
Felles for de fleste av dere kvinner som liger det er "Hvis mannen er god på det"
Hva skal til for at mannen er god på det?
Forteller dere han hva dere liker, eller må han finne ut av det selv?
Forventes at han er god på det fra første gang, eller at han tar signaler og hint som gjør at han blir bedre og bedre?

Selv har jeg jo bare hatt en partner, hun sier jeg er god på det..
Men så har jeg lært meg å "lese" henne og hva hun liker underveis.

Når det er sagt, hadde jeg truffet en annen er det jo slett ikke sikkert hun hadde synes jeg var god på det.
For etter hva jeg leser er det jo store forskjeller mellom hva den enkelte liker.

Skrevet

Liker det ikke, og lar han heller ikke få gjøre det. 

Anonymkode: 1098b...63e

Skrevet
Geojak skrev (1 time siden):

Artig å lese.
Felles for de fleste av dere kvinner som liger det er "Hvis mannen er god på det"
Hva skal til for at mannen er god på det?
Forteller dere han hva dere liker, eller må han finne ut av det selv?
Forventes at han er god på det fra første gang, eller at han tar signaler og hint som gjør at han blir bedre og bedre?

Selv har jeg jo bare hatt en partner, hun sier jeg er god på det..
Men så har jeg lært meg å "lese" henne og hva hun liker underveis.

Når det er sagt, hadde jeg truffet en annen er det jo slett ikke sikkert hun hadde synes jeg var god på det.
For etter hva jeg leser er det jo store forskjeller mellom hva den enkelte liker.

Jeg visste jo ikke selv hva jeg likte for å komme, det er jo ikke som å onanere og man kan lære seg hva man liker og instruere en annen. Det er også så fintfølende forskjeller at det er veldig vanskelig å forklare en ny partner. Det er liksom bare noe som "ligger i håndlaget". Alle menn tidligere har slikket meg likt, det er godt nok - helt ok men jeg kom jo ikke. Men jeg tenkte jo det var slik man slikket, for jeg har ikke erfart annet. De har nok variert for lite til å kunne merke at noe virker bedre på meg enn annet. 

Anonymkode: bc9b9...517

• Liker 2
Skrevet

Kommer absolutt av oralsex, men fortrekker det kombinert med fingring. 

Skrevet

Har kommet en gang ved slikking...

Ellers har jeg bare sett på det som kos...

Synes det er deilig selv om jeg evt ikke kommer av det...

Har aldri avvist noen pga det..

Ser på det som feks ved kyssing...

Kyssing er himla deilig dog får jeg ikke orgasme av den grunn....

Så ja jeg synes slikking er deilig selv om jeg ikke får orgasme..

Orgasme er en bonus 😉👌

Skrevet

Hvis han greier å slikke og fingre samtidig, så ja da kan det være godt. Men å bare bli slikket ... Det synes jeg er så forferdelig kjedelig ahaha😂

Skrevet

Det er det jeg kommer av. Kommer på et blunk hvis jeg ikke anstrenger meg for å holde igjen, og trenger ikke være særlig tent i forkant eller konsentrert. Mannen min elsker å gjøre det og er sinnsykt god på det. 

Anonymkode: 3d59e...8b9

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...