Gå til innhold

Kvinner, helt seriøst om oralsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt ærlig, og uten noe show-off nå, er bare å være anonym så ingen vet hvem du er; men kommer du virkelig av oralsex? Altså, virkelig? Helt ærlig? Synes jeg leser en del kvinner som sier at det gir dem lite, men de «lar» mannen gjøre det fordi han har så veldig veldig lyst til det. Og så er det de som visstnok «kommer» ene og alene av slikking. Ikke mange. Så igjen har du «de eksepsjonelt gode elskerne» selvutnevnt som kan melde om at når DE slipper til, ja DA blir det hyl og skrik og sprutorgasme i rykninger på dama. Møtt en aldri så liten faker der, tro…?

Personlig gir det meg lite, men når jeg jobber med hodet og skal slappe av kan jeg synes det er på grensa til pirrende. Skjeggstubber mot det myke. Men aldri i nærheten av noe orgasme bare med dette. Godt fingerarbeid med passe trykk, så snakker vi. 

Anonymkode: 5e8c2...695

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes,de beste orgasmene mine kommer ved slikking. Gjerne kombinert med fingring.

Anonymkode: 07f45...e81

• Liker 15
Skrevet

Niks. Det er ekkelt med tunge i skrittet, null sjanse for at jeg kommer og skjegg lager sår som gjør vondt og ødelegger for ordentlig sex. Ekkelt å kysse noen som smaker underliv også. Hater det. Virkelig. 

Anonymkode: 9b78a...213

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Kommer av det, men han må være god på det og jeg må være veldig tent.

Anonymkode: 6ee6a...e55

• Liker 5
Skrevet

Ja! Det er det som skal til! Kommer sjelden uten oral. 

Anonymkode: ee987...4ac

• Liker 6
Skrevet

Det er det beste, jeg kommer ihvertfall veldig raskt av slikking. Det føles så godt!

Anonymkode: 7a3fc...0d8

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg kommer kun av slikking, eller egen fingring. Slikking er den beste delen ved sexen. Men, det er enorm forskjell på menn. I mitt første forhold var det et mareritt, det han holdt på med der nede var helt natta, ga meg ingenting og jeg klarte heller ikke forklare hva jeg ville ha for jeg hadde aldri opplevd bra oralsex. Da var det bare sånn at jeg sa ok en sjelden gang og lot han "bli ferdig", mens jeg lå der og opplevde det som rent irriterende. 

Så traff jeg en mann som kunne få meg til himmels med munnen sin, og det er bare en annen verden. Beste som finnes. 

Anonymkode: 0d6fe...9e3

• Liker 5
Skrevet

Ja, det er oralsex som gir de beste orgasmene, synes jeg. Men skjeggstubber kan det ikke være der 😄

• Liker 5
Skrevet

Liker ikke å bli slikket, men lar han holde på.

Anonymkode: e586b...0c2

• Liker 2
Skrevet

Nei, men det er mentalt for meg. Hadde noen dårlige opplevelser med skjeggstubber og hardhendte (hardtungede) menn tidligere i min seksuelle karriere. Min mann gjør det helt nydelig, så jeg elsker at han gjør det nå, men er ikke så lenge siden jeg begynte å virkelig nyte det, så er ikke kommet helt til å slappe av tilstrekkelig til å få orgasme av det ennå. Kommer trolig dit, for nå nyter jeg skikkelig. Blir bare ennå litt nervøs om han blir litt ivrig. 

Anonymkode: 8f039...c39

• Liker 2
Skrevet

Har kommet av det én gang for mange år siden. Da var jeg ekstremt tent og vi hadde gjort alt mulig annet enn penetrering i timesvis. 
Ellers liker jeg det greit, synes tanken på det er digg, men egentlig er det litt kjedelig. Dvs at han gjerne må gjøre det, det er sexy, men ikke bli der lenge.

Pikk og fingre er mye bedre.

Anonymkode: e31f5...d2c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Helt ærlig, og uten noe show-off nå, er bare å være anonym så ingen vet hvem du er; men kommer du virkelig av oralsex? Altså, virkelig? Helt ærlig? Synes jeg leser en del kvinner som sier at det gir dem lite, men de «lar» mannen gjøre det fordi han har så veldig veldig lyst til det. Og så er det de som visstnok «kommer» ene og alene av slikking. Ikke mange. Så igjen har du «de eksepsjonelt gode elskerne» selvutnevnt som kan melde om at når DE slipper til, ja DA blir det hyl og skrik og sprutorgasme i rykninger på dama. Møtt en aldri så liten faker der, tro…?

Personlig gir det meg lite, men når jeg jobber med hodet og skal slappe av kan jeg synes det er på grensa til pirrende. Skjeggstubber mot det myke. Men aldri i nærheten av noe orgasme bare med dette. Godt fingerarbeid med passe trykk, så snakker vi. 

Svaret er som vanlig at... det varierer. Noen elsker det og kommer med en gang, mens andre får lite ut av det. Kan ha noe med hvem man er med også.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Enig til en viss grad. Men å spørre om det er å få svar at noen liker gulost på skiven andre salami....folk er ulike vettu! Mens du knapt blir tent på en tunge der nede,kommer noen bare en tunge knapt berører 😅

Jeg kommer IKKE med mindre jeg er avslappet,skikkelig tent og at han er fantastisk flink. Min kjæreste er den eneste som har fått meg til å komme så og si hver eneste gang,men han er magisk flink. Jeg kommer ikke lett! Trykk og fingre må til her og.

Noen damer kommer jo av berøring på brystvorter også,for meg helt uforståelig. Har ingen erogene soner der. Folk er ulike....

Anonymkode: 5a917...1dd

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, elsker det, absolutt beste måten jeg kommer på! Men som andre sier, det kommer an på hvordan det gjøres. Og begge må like det.

Anonymkode: 11590...e9a

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker det. Deilig tunge og fingring med passe trykk 😍

Skrevet

Elsker å bli slikket og kommer av det, gjerne kombinert med fingring.  

Anonymkode: 838e8...09e

• Liker 2
Skrevet

Ja. Men hyler ikke. Mulig faking ja, vet ikke med dere men når jeg stønner så er det naturlig men jeg kan velge å ikke gjøre det også. Stønning hjelper kroppen å komme, men tror mye stønning og hyl er fake fake FAKETI fake. Sex er et show for mange. 

Anonymkode: 598ea...e0c

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer lett av å bli slikket. Kan mannen å slikke meg riktig kommer jeg på alt fra sekunder til få minutter. Kan få flere orgasmer etter hverandre av å bli slikket "riktig".

Er jeg i riktig modus og mannen stimulerer g-punktet samtidig som han slikker så kan jeg få intense orgasmer som gjør at jeg mister litt kontrollen over meg selv, så da kan det både bli rykninger, høy stønning, kroppen spennes i bro og en sjelden gang sprut hvis jeg tillater det. Har aldri hatt behov for å fake dette. Jeg fokuserer på å nyte og det får jeg ikke til hvis jeg skal fokusere på å gjøre meg til samtidig… når det er sagt, så kan jeg også bli helt stille under orgasme og ved litt roligere stimuli kan jeg beherske meg når det kommer til lyder. Så her sørger vi bare for å ikke ta det så intenst hvis det er behov for å være stille. 

Det at du ikke får orgasme av slikking vil ikke si at andre kvinner ikke gjør det og dermed faker 😊 vi kvinner er veldig forskjellige når det kommer til sex, både hvor vi har hodet og hvordan vi responderer på ulik stimuli. 

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet

Jeg liker ikke og bli slikket lengre, vet ikke hvorfor likte det som yngre kom da. Men jeg liker og utføre på manne. Liker at han bruker fingrene

Anonymkode: 7db22...07e

Skrevet

Ja, liker det og kommer av det, men ikke hver gang. Det tar tid og jeg må være i riktig sinnstilstand.

Synes slikking kombinert med fingre er bedre enn bare slikking, for det meste.

Anonymkode: 2640f...613

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...