Gå til innhold

Tips til å betale førerkort


san134

Anbefalte innlegg

Det er mange som får førerkortet betalt av foreldre, og får det så fort de fyller 18. Jeg fyller 23 i år, og har enda ikke fått meg førerkort og tenker dette snart er på tide. Jeg flyttet hjemmefra tidlig, sammen med samboer og har dermed egne regninger å forholde meg til. Foreldre har ikke mulighet til å betale heller. Jeg studerer, og jobber bittelitt vedsiden av, men det strekker likevel ikke til da det er så innmari dyrt. Har heller ingen å øvelseskjøre med, som dermed gjør at jeg trenger fler kjøretimer og mer penger.

Noen tips/triks til å få dette til? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da må du ha mer penger inn, og da må du jobbe mer enn det du gjør per i dag. Evt om du har noe du kan selge? 

Anonymkode: 2ab3e...2d7

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner fikk en kamerat til å øvelseskjøre med han. Uansett er det dyrt, så du må legge en plan for å spare penger uansett.,

Anonymkode: 590b2...a82

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør 3 ganger i måneden, ta obligatoriske kurs du trenger når du har ekstra penger( ønsk penger til bursdag, jul ) få unna teoriprøven og se om du kan få ekstra inntekt.

Spar samtidig til landevei, bane og kartkjøring- det er store utgifter.

Anonymkode: b6bc6...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nesten bare spare til du har råd. Mange av oss som har gjort det ☺️

Anonymkode: 1533f...4fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du får deg en fast jobb hvor førerkort kan være en fordel for yrkeslivet og arbeidsgiver, kan faktisk arbeidsgiver nå betale førerkort klasse B for deg. Det går under definisjonen etter- og videreutdanning.