Gå til innhold

pcen er blitt ei kcatt


Gjest Gjest_ravnaskrik_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ravnaskrik_*

Pc er sprø. Helt poco loco..

Noen ganger åpner paint og andre programmer seg og rett etterpå, slås pcen av. Jeg er ikke i nærheten av pcen engang.

Hvilket virus er det? (nei jeg trur ikke pcer får et eget liv og jeg er ikke millionær som noen har interessen i, men jeg har ikke ... virusprogram----kun brannmur.

Pcen min har ligget nede i en tid og leverandør av internet er uvanlige trege så jeg er lei nå. Pcen min er som, i alle fall ikke som før.

Skal jeg ringe internet-guttan og be dem komme og fikse det pronto, eller skal jeg være snill?

Jeg er ganske irritert nå, fordi jeg betaler for dette abonnementet som inkl. alt...

Jeg får ikke panikk, men jeg kan ikke bruke pcen som f.eks, en pc jeg jobber fra.

Jeg tar ikke billetten, og dermed får jeg ikke gjort noe...

(akkurat nå er jeg knallsur)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madeline

Du bør få deg et antivirusprogram. Prøv f.eks. med AVG som kan lastes ned fra nettet. Har du ikke nettilgang så kan du laste den ned til en annen datamaskin og legge det på en cd før du kjører det på din pc.

Jeg er litt usikker på hva som egentlig er problemet ditt. Er det virus eller at du ikke blir koblet til nettet, evt. begge deler? Skriver du litt klarere hva problemet gjelder så blir det lettere å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pc er sprø. Helt poco loco..

[]rett etterpå, slås pcen av. Jeg er ikke i nærheten av pcen engang.

Samme symptom som tv'n min da. ;) Den slår seg av av seg selv, når det måtte passe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brannmur er bra, antivirus er et must, men

et program til å fjerne uønskede spionprogram

er godt å ha. Dette er mye brukt.

Finn Ad-Aware Personal og last ned en gratis kopi.

Endret av Tyr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen jeg er ikke klient lenger nå

Klient som i.. DIN PC.. Ikke deg! :ler:

Internettgutta fikser feil ang. DERES produkt. Altså, ikke feil som ligger på din PC, som du selv er årsak til... F.eks. virus.

Da må du nok få hjelp av andre fagfolk enn supportdesken for internettlinja di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er at når du åpner paint så skrur maskina seg uventet av?

For at vi skal kunne gi deg noen råd må du være mye mer nøyaktig. Hva skjer når og hvor ofte etter hvor lang tid?

Hva slags data? Hva slags OS? Hvor lenge har du hatt problemet? Hvordan oppstod det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...