AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Skrevet 3. februar 2024 Hva bruker dere det til? Anonymkode: 86a82...fe5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #2 Skrevet 3. februar 2024 Grøt (med spekemat og flatbrød.) Lapskaus Kjøttsuppe Fiskemiddager Anonymkode: a714d...7a1 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #3 Skrevet 3. februar 2024 Godt med litt crunch til supper, grøt og lapskaus. Bruker også flatbrød til spekemat og rakfisk. Spiser også flatbrød med pålegg, som alternativ til knekkebrød. Anonymkode: da4af...91e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #4 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Godt med litt crunch til supper, grøt og lapskaus. Bruker også flatbrød til spekemat og rakfisk. Spiser også flatbrød med pålegg, som alternativ til knekkebrød. Anonymkode: da4af...91e Hva er godt pålegg til flatbrød? Bruker du smør eller rømme? Anonymkode: 86a82...fe5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #5 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er godt pålegg til flatbrød? Bruker du smør eller rømme? Anonymkode: 86a82...fe5 Alt mulig egentlig, men gjerne pålegg med mye smak. Sild, kraftige oster, rakfisk, spekemat. De to siste gjerne med smør eller rømme. Eller enkelt, bare smør, skiver av kokte, kalde poteter og mye pepper. Anonymkode: da4af...91e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #6 Skrevet 3. februar 2024 Flatbrød fra heimebakeri i Heidal med rørossmør😋 Veldig mange av verdens land/kulturer har en eller annen type brød som basismat / tilbehør til varmmat. I Norge er det tradisjonelt flatbrød, men det har nok dabbet av de siste tiårene. Det beste flatbrødet jeg får tak i her jeg bor på sørvestlandet, er Frostaflatbrød på Mega. Bruker det til særlig til supper, men selvsagt og til spekemat og rakfisk. Da jeg var liten like jeg flatbrødsoll, men den er nok på utgående - jeg er født på sekstitallet. Anonymkode: 85570...fd5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #7 Skrevet 3. februar 2024 Grønnsaksuppe Grønnsak og quinoalapskaus Blomkål gryte Anonymkode: 32427...862
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #8 Skrevet 3. februar 2024 De over, pluss lag på lag med flatbrød og brunost Anonymkode: 74688...c88 1
Brunhilde Skrevet 3. februar 2024 #10 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): De over, pluss lag på lag med flatbrød og brunost Anonymkode: 74688...c88 DA jeg var barn var det lag på lag med Korni flatbrød og smør og sukker Nå kan jeg ikke huske sist jeg spiste flatbrød. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #11 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De over, pluss lag på lag med flatbrød og brunost Anonymkode: 74688...c88 Med eller uten smør? Funker det med gulost? Anonymkode: 86a82...fe5
AnonymBruker 42 Skrevet 3. februar 2024 #12 Skrevet 3. februar 2024 Det aller meste av klassiske norske fiskeretter, spekematmat og div. oster.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #13 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Med eller uten smør? Funker det med gulost? Anonymkode: 86a82...fe5 Prøv! Anonymkode: 74688...c88
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #14 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Plukkfisk. Anonymkode: 706c6...988 Sånn: https://www.instagram.com/p/C2ekT0VsG9G/ Anonymkode: 706c6...988
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå