AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #21 Skrevet 4. februar 2024 20 hours ago, AnonymBruker said: Ho har valgt å bytte skole og linje neste år, for ho orker ikke et år til på den skolen selv om det er den linja ho ønsker. De nekter å å få inn ppt , og papirene de leverte til ppt, så sier de at de legger til rette . Noe de ikke gjør. Har nå kranglet siden ho fikk skoleplass Ts Anonymkode: 0e2e5...4b4 Synd at skolen skal være så vanskelig, men håper det blir bedre! Masse lykke til ❤️ Anonymkode: 74f85...a66
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #22 Skrevet 4. februar 2024 Hvordan skal disse snøflakene klare seg i arbeidslivet? Anonymkode: 414a6...814
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #23 Skrevet 4. februar 2024 30 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan skal disse snøflakene klare seg i arbeidslivet? Anonymkode: 414a6...814 Du mener at man i arbeidslivet til en hver tid må kunne gjengi og anvende kunnskap og teoremer, uten tilgang til hjelpemidler eller anledning til å spørre kollegaer, helt uten forvarsel, fra åtte vidt ulike, brede fagfelt? For som jeg skrev tidigere: Quote "Jamen, det forventes at man kan det man skal i arbeidslivet til enhver tid", nei, man har faktisk oftest også Internett tilgjengelig, eller muligheten til å spørre en kollega. I tillegg til at man da er spesialisert innen ett område, ikke alle mulige fag som man ikke har valgt selv en gang. Fastlegen min slo opp i oppslagsverk for å sjekke at han følger riktig behandlingsforløp sist jeg var der, og ikke fortell meg at en advokat aldri forbereder seg på relevante lover og regler, og ikke minst relevante caser, innen de skal forsvare klienten sin i retten. Og du mener at det potensielt kan være slutten på karrieren din om du ikke presterer på topp i disse overtakelsessituasjonene hver eneste gang? Realiteten for mange elever i dag, er nemlig at om man ikke presterer på topp på alle prøver, så er det mange videre studier man mister muligheten til. Anonymkode: 74f85...a66
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå