Gå til innhold

Hva tenker dere om kvinner som kler seg slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Tviler på at menn er inne på denne kategorien men likevel prøver å få menns syn på dette.

Jeg jobber som sjåfør og kan ha pa basically hva jeg vil,untatt joggebukse/hette. Også skal jobbgenseren med logo på. Ellers er jeg normalt kledd, fornuftig og etter været. Men ved henting av barn fra sfo så ser jeg mange kvinner ha superkorte skjørt med strømper og elegant kåpe. Det her er for syn og ikke fornuftig, fordi de som regel fryser og grøsser. Ikke rart når det er -10 og noen ggr ruskevær midt på vinteren. Det er jo pent og se på, og man kan tydelig se at ee jobber på kontor og ikke sånne slaskete jobb som meg der man sitter i bilen 95% av tiden. 

Liker å kle meg feminint jeg og, men føler at det ikke passer med korte skjørt som rekker kun ned til rumpekanten. Selv om man har strømper. Også vil jeg ikke kle meg slik bare for å være pen,mens jeg holder på å gå i oppløsning.

Jeg personlig syntes det er slutty og trying too much. Jeg liker også skjørt,men gjerne knelangt og korteste er midt på låret. 

Hva synes dere om disse kvinnene med skjørt i rumpelengde? I sånt vær? Trying to much? Eller sexy? 

Anonymkode: 4ce1a...b20

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var jo også noe å henge seg oppi, hjelpes, hvorfor bry seg om hva andre mødre i barnehagen går kledd i? 

• Liker 25
  • Nyttig 4
Skrevet

😂😂 kvinner som skal tråkke på andre kvinner er NEDRIG

• Liker 18
  • Nyttig 9
Skrevet

Jeg går heller ikke med rumpeskjørt. Kler meg anstendig 

Anonymkode: 8bf21...280

• Liker 4
Gjest Lykkedykker
Skrevet (endret)

Tenker samme om mannfolk som henter i bhagen. Kommer i fine kapper med flotte finsko. Og her kommer jeg i diger boblejakke og tjukke vintersko. Fryser ikke folk i kulda?

Endret av Lykkedykker
Skrevet

Du er vel først og fremst ute etter menn sitt syn, men tillater meg å svare. 

Jeg er en av mammaen som kommer i fin kåpe/dressjakke, stiletter og dresskjørt (aldri kortere en til midten av låret/ned til knærne, korte skjørt er ikke innenfor). Businesskledd, men på ingen måte slutty. Vi har en kleskode på jobb. 

Uansett, jeg rekker ikke å bytte før jeg henter i barnehagen, og føler meg så ufattelig dum. Jeg går aldri kledd slik på privaten og det er IKKE min stil. Ingen andre mødre går slik, føler meg så teit. Får blikk av andre mødre til tross for jeg ikke er vulgært kledd. 

Anonymkode: ce809...09d

• Liker 12
  • Hjerte 6
  • Nyttig 4
Skrevet
miss summers skrev (15 minutter siden):

😂😂 kvinner som skal tråkke på andre kvinner er NEDRIG

Føler du deg truffet? 

Jeg liker faktisk å se folk pent kledd og ikke slaskete, som jeg er av og til med joggebukse. Men disse få kvinnene jeg snakker om, som har skjørt så man nesten ser rumpa. Hvorfor skal man kle seg slik? Om ikke man ønsker oppmerksomhet? For kle seg fint er en ting, men slutty er en annen.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Føler du deg truffet? 

Jeg liker faktisk å se folk pent kledd og ikke slaskete, som jeg er av og til med joggebukse. Men disse få kvinnene jeg snakker om, som har skjørt så man nesten ser rumpa. Hvorfor skal man kle seg slik? Om ikke man ønsker oppmerksomhet? For kle seg fint er en ting, men slutty er en annen.

Nei, jeg kler meg som en slask for tiden. Men å rakke ned på andres klesstil er nedrig. Sier mer om deg enn dem. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet

Tar en elegant dame i miniskjørt foran en slaskete, uflidd sjåfør any day. 

Anonymkode: a17a1...5ad

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg går heller ikke med rumpeskjørt. Kler meg anstendig 

Anonymkode: 8bf21...280

Ikke sant? Det går an å være fin uten å vise "alt"

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tenker bare at jeg er glad og lettet over at jeg ikke selv føler at jeg må prøve så hardt. Og så setter jeg pris og koser meg den halvtimen jeg ikke brukte på utseende, og er takknemlig for hobbyene mine.

Anonymkode: a9b7f...b86

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

De har vel kleskode på jobb da, vet du. Det hadde neppe blitt akseptert å sitte på styremøte i banken eller trade aksjer på børsen eller hva de nå gjør iført slitt joggebukse med knær i og collegegenser med reklame for et eller annet.

Eller mener du at de bør skifte før de henter i barnehagen?

Skrevet

På barneskolen har vi en dame med kort, kort kjole, barna har begynt å gjette hvilken farge hun har på trusene.. 

Anonymkode: ea95e...f67

• Liker 1
  • Nyttig 2
Gjest Chicchi
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

På barneskolen har vi en dame med kort, kort kjole, barna har begynt å gjette hvilken farge hun har på trusene.. 

Anonymkode: ea95e...f67

Ha ha særlig

Skrevet
ti10 skrev (5 minutter siden):

De har vel kleskode på jobb da, vet du. Det hadde neppe blitt akseptert å sitte på styremøte i banken eller trade aksjer på børsen eller hva de nå gjør iført slitt joggebukse med knær i og collegegenser med reklame for et eller annet.

Eller mener du at de bør skifte før de henter i barnehagen?

Neineinei. Jeg mener jeg er slaskete kledd ellers. Men på jobb går det i jeans og jobbgenser. Jeg har som andre kvinner,behov for å være fin og. Men skjønner ikke kvinner som tror de må vise frem ru.pa for å være fin. Det er noe som heter klasse.

Skrevet
Chicchi skrev (2 minutter siden):

Ha ha særlig

Jo faktisk. Skulle ikke forundre meg slik enkelte kvinner kler seg.

• Liker 1
Skrevet

Burde jeg tenke noe spesielt om det? 

Anonymkode: dd1dd...c2d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Neineinei. Jeg mener jeg er slaskete kledd ellers. Men på jobb går det i jeans og jobbgenser. Jeg har som andre kvinner,behov for å være fin og. Men skjønner ikke kvinner som tror de må vise frem ru.pa for å være fin. Det er noe som heter klasse.

Men hvor korte er egentlig disse skjørtene da? Virker rart om folk bruker så korte skjørt på jobb. Kan du finne et representativt bilde?

Skrevet

Korte skjørt på kvinner er jo kjempefint. Når det er sagt, man kan jo enkelt kle seg fint uten å bruke skjørt/kjole.

Anonymkode: 4f90c...679

• Liker 1
Skrevet

Liker å gå i sånne skjørt, kommer til å fortsette og bryr meg ikke om klasse så lenge folk holder seg unna meg og er normale selv om de tenker negativt. Har aldri fått reaksjoner, andre kvinner bruker også skjørt. 

Anonymkode: 86cca...2fd

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...