AnonymBruker0812 Skrevet 2. februar #1 Del Skrevet 2. februar Selvfølgelig har jo alle en mening, men hvorfor skal folk være så jævla kritiske til seriøse problemer? Skjønner ikke helt tankegangen der, dette skal jo som alle andre digitale/sosiale medier være et hyggelig sted! Jeg er bare veldig frustrert over at folk skal si så mye unødvendig som absolutt ikke fører til noe godt! Noen andre meninger på dette? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 2. februar #2 Del Skrevet 2. februar Hvis det er seriøse problemer som jeg tror jeg kan hjelpe med, bidrar jeg som best jeg kan. Hvis det er seriøse problemer som jeg ikke tror jeg kan hjelpe med, holder jeg meg unna. Hvis det er trivielle bekymringer, blir det litt ymse. Det aller meste her inne er trivielle bekymringer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #3 Del Skrevet 2. februar Hvem er det som har sagt at digitale/sosiale medier skal være et hyggelig sted? Anonymkode: cbc00...92c 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #4 Del Skrevet 2. februar Helt enig , og gjerne hvis du har andre meninger enn dem i tråden. Hvis du enkelte ganger forsvarer en av influensere , da mottar du personlig hets osv. Anonymkode: 23e12...d4f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #5 Del Skrevet 2. februar Jeg er enig, blir helt satt ut enkelte ganger av hva folk kan få seg til å si. Spesielt når det er noen som er i en sårbar situasjon el. Enkelte mangler empati og sympati. Anonymkode: ad356...b31 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker0812 Skrevet 2. februar Forfatter #6 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem er det som har sagt at digitale/sosiale medier skal være et hyggelig sted? Anonymkode: cbc00...92c Er ikke det ganske selvsagt? Ikke særlig gøy hvis sosiale medier skal være et sted du skal disse og mobbe andre? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #7 Del Skrevet 2. februar "Gi en mann en maske og han vil vise sitt sanne jeg." Nietzsche Anonymkode: 618f5...e77 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #8 Del Skrevet 2. februar Det som er ekkelt å tenke på,er at det kan være noen man kjenner. Anonymkode: 79e1e...dfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #9 Del Skrevet 2. februar 1 minutt siden, AnonymBruker0812 said: Er ikke det ganske selvsagt? Ikke særlig gøy hvis sosiale medier skal være et sted du skal disse og mobbe andre? Nei, det er jo lagd for at noen skal tjene penger? Anonymkode: cbc00...92c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #10 Del Skrevet 2. februar Mange mennesker er dessverre drittfolk... Hilsen misantrop. Anonymkode: 72986...7d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker0812 Skrevet 2. februar Forfatter #11 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det er jo lagd for at noen skal tjene penger? Anonymkode: cbc00...92c Sosiale medier er jo brukt av alle, om du skal tjene penger eller ikke. Ingen hadde vel hatt lyst til å tjene penger på å bli dissa hele dagen? Hadde du hatt lyst til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #12 Del Skrevet 2. februar 1 minutt siden, AnonymBruker0812 said: Sosiale medier er jo brukt av alle, om du skal tjene penger eller ikke. Ingen hadde vel hatt lyst til å tjene penger på å bli dissa hele dagen? Hadde du hatt lyst til det? De er lagd for at noen skal tjene penger. Tror du meta satt å tenkte "nå må vi lage et hyggelig sted", eller "hvordan skal vi tjene penger?" Anonymkode: cbc00...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sfr Skrevet 2. februar #13 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange mennesker er dessverre drittfolk... Hilsen misantrop. Anonymkode: 72986...7d2 Heller dette..🙌🏽 Folk flest er selvsentrerte, sånn er det bare 🤭 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #14 Del Skrevet 2. februar Sfr skrev (Akkurat nå): Heller dette..🙌🏽 Folk flest er selvsentrerte, sånn er det bare 🤭 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mange mennesker er dessverre drittfolk... Hilsen misantrop. Anonymkode: 72986...7d2 Rart at ingen av dere har "likea" Nietzsche-sitatet mitt da 🙄 Anonymkode: 618f5...e77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 2. februar #15 Del Skrevet 2. februar 13 minutter siden, AnonymBruker0812 said: Selvfølgelig har jo alle en mening, men hvorfor skal folk være så jævla kritiske til seriøse problemer? Skjønner ikke helt tankegangen der, dette skal jo som alle andre digitale/sosiale medier være et hyggelig sted! Jeg er bare veldig frustrert over at folk skal si så mye unødvendig som absolutt ikke fører til noe godt! Noen andre meninger på dette? Min lærdom her inne er at dette forumet er gull verdt om man ser litt humoristisk på hva som blir skrevet. Bloggetrådene og de trådene som handler om politikk tiltrekker seg mye aggresjon maskert som "ekspertise" at jeg må føle meg som en solid klippe psykisk for å i det hele tatt tørre å gå inn på dem. Hvem vet hvor man ender opp om man har et svakt øyeblikk og lar seg selv bli sugd inn i enkelte av disse diskusjonene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker0812 Skrevet 2. februar Forfatter #16 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De er lagd for at noen skal tjene penger. Tror du meta satt å tenkte "nå må vi lage et hyggelig sted", eller "hvordan skal vi tjene penger?" Anonymkode: cbc00...92c Selvfølgelig ville de tjene penger, men poenget mitt er at bare fordi du skal tjene penger betyr ikke at du ikke skal være hyggelig. Har du ikke skjønt det? Trodde man skulle skjønne at det ikke er greit å disse eller mobbe andre men noen har det visst ikke gått opp for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #17 Del Skrevet 2. februar 1 minutt siden, AnonymBruker0812 said: Selvfølgelig ville de tjene penger, men poenget mitt er at bare fordi du skal tjene penger betyr ikke at du ikke skal være hyggelig. Har du ikke skjønt det? Trodde man skulle skjønne at det ikke er greit å disse eller mobbe andre men noen har det visst ikke gått opp for. Men hallo, har du aldri møtt mennesker før? Anonymkode: cbc00...92c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet 2. februar #18 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker0812 skrev (24 minutter siden): Selvfølgelig har jo alle en mening, men hvorfor skal folk være så jævla kritiske til seriøse problemer? Skjønner ikke helt tankegangen der, dette skal jo som alle andre digitale/sosiale medier være et hyggelig sted! Jeg er bare veldig frustrert over at folk skal si så mye unødvendig som absolutt ikke fører til noe godt! Noen andre meninger på dette? Tastaturkrigere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker0812 Skrevet 2. februar Forfatter #19 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hallo, har du aldri møtt mennesker før? Anonymkode: cbc00...92c Men hallo, jo det har jeg. Men hvorfor er det så vanskelig for deg å skjønne at det ikke er greit å mobbe andre? Skjønner ikke at det er så inni hampen vanskelig å forstå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #20 Del Skrevet 2. februar Just now, AnonymBruker0812 said: Men hallo, jo det har jeg. Men hvorfor er det så vanskelig for deg å skjønne at det ikke er greit å mobbe andre? Skjønner ikke at det er så inni hampen vanskelig å forstå! Har jeg sagt at det er greit å mobbe? Jeg sier at det er slik mennesker er, og at sosiale media ikke er lagd med tanke på at det skal være et hyggelig sted, det er lagd for at noen skal tjene penger. Så sånn er det bare. Anonymkode: cbc00...92c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå