Gå til innhold

Influensa, forkjølelse eller covid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble plutselig skikkelig syk i går. Over 40 i feber, frysninger, muskelverk, hodepine, tørrhoste. Føler meg samtidig ikke spesielt " forkjøla" det er liksom annerledes og pleier å gå mer på nesa. Har heller ikke vært så her dårlig før med covid, og da har jeg også alltid mistet smak og luktesans, og det har jeg heller ikke gjort nå. 

Akkurat nå er jeg på en liten høyde etter at jeg krøp til korset og tok Paracet, men orker ikke reise meg fra sofaen annet enn strengt nødvendig.

Vil tro at det er dette som er influensa? Tror kanskje ikke jeg har hatt det før. 

Anonymkode: 97816...d3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det er relevant, men det er vel bare å ta en covid-test. Er den negativ, står du igjen med to alternativer. Dersom du har over 40 i feber er det neppe forkjølelse.

Høres nesten ut som at det et nederlag å ta en Paracet? Den lure tingen å gjøre er å ta Paracet rimelig regelmessig så man slipper å føle seg så elendig. God bedring.

Anonymkode: 4d6cf...c50

• Liker 2
Skrevet

Høres veldig influensa ut, og går en del av det nå!

Anonymkode: 161c7...92d

Skrevet

Er skikkelig dårlig selv.  Hoster, sår i bringen. Ikke snørr. Sykt vondt i ledd, spesielt i beina. Lå i 3 timer for å prøve å reise meg opp til en do tur. Får kun feber pause mens ibux/paracet virker. Litt bedre i dag. Men ble kastet over meg i går. Hoster til jeg kaster opp.

Regner med det er influensa pga  verk i ledd

Anonymkode: 50c88...90e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...