AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #21 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du er da ikke nødt til å spise mer, selv om matlysten øker? Anonymkode: ab921...4a4 Å gå rundt med konstant sult er tortur. Man klaret ikke tenke på annet enn mat. Nei, man er ikke nødt til å spise mer, men sult er en vond følelse. Anonymkode: 46431...0f9 1
jaeols Skrevet 2. februar 2024 Forfatter #22 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er faktisk svært enkelt. Anonymkode: ab921...4a4 IKKE for de fleste. Nesten alle legger på seg etter å ha brukt Zyprexa. kan gå opp 20 kilo, og de får du ikke bort. Men jeg vil heller sove en å være slank. Det er et lett valg. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #23 Skrevet 2. februar 2024 jaeols skrev (13 minutter siden): IKKE for de fleste. Nesten alle legger på seg etter å ha brukt Zyprexa. kan gå opp 20 kilo, og de får du ikke bort. Men jeg vil heller sove en å være slank. Det er et lett valg. Forskjellen på overforenkling og sammenfatning er at sammenfatning tar utgangspunkt i at alle parter er inneforstått med hvilke selvfølgelige trinn som for effektivitetens skyld ikke nevnes, mens overforenkling hopper over ett eller flere nødvendige logiske trinn i argumentasjonen. Du ligger under for en overforenkling. Spør deg selv hvorfor du så gjerne vil legge på deg av Zyprexa. Anonymkode: dcad9...e63
jaeols Skrevet 2. februar 2024 Forfatter #24 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forskjellen på overforenkling og sammenfatning er at sammenfatning tar utgangspunkt i at alle parter er inneforstått med hvilke selvfølgelige trinn som for effektivitetens skyld ikke nevnes, mens overforenkling hopper over ett eller flere nødvendige logiske trinn i argumentasjonen. Du ligger under for en overforenkling. Spør deg selv hvorfor du så gjerne vil legge på deg av Zyprexa. Anonymkode: dcad9...e63 Jeg vil ikke pottifar, men det vil skje. Og du kan ikke gjøre noe. Dette er noe alle vet.
jaeols Skrevet 3. mars 2024 Forfatter #25 Skrevet 3. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 2.2.2024 den 17.51): Forskjellen på overforenkling og sammenfatning er at sammenfatning tar utgangspunkt i at alle parter er inneforstått med hvilke selvfølgelige trinn som for effektivitetens skyld ikke nevnes, mens overforenkling hopper over ett eller flere nødvendige logiske trinn i argumentasjonen. Du ligger under for en overforenkling. Spør deg selv hvorfor du så gjerne vil legge på deg av Zyprexa. Anonymkode: dcad9...e63 Jeg har lagt på meg 5 kilo. Enorm matlyst. Står som bivirkning..og det på kort tid. Vil vel gå opp 15 til. Endret 3. mars 2024 av jaeols
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #26 Skrevet 3. mars 2024 Noen antidepressiva har også evnen til å endre metabolismen slik at man legger fortere på seg uansett inntak. Anonymkode: 5b659...9a7
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #27 Skrevet 3. mars 2024 Lett å bli smellfeit av Zyprexa. Ble det selv. Anonymkode: 70d83...992
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #28 Skrevet 3. mars 2024 Jeg har gått på zyprexa i snart 16 år. Den er den typen antispykotika jeg legger på meg mest med. Den er super for å forebygge tankekjør og fungerer bra på søvn. Våkner med en hangover jeg ikke får med andre medisiner. Hver gang jeg slutter på dem så går jeg automatisk ned 2-3kg bare fordi forbrenningen min øker seg. Den fungerer bra på problemene jeg har, men som effekt så tuller den med hormonene i kroppen. Du får også økt sultfølelse. Det er verdt å merke. Anonymkode: 8b529...ce8 1
jaeols Skrevet 3. mars 2024 Forfatter #29 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har gått på zyprexa i snart 16 år. Den er den typen antispykotika jeg legger på meg mest med. Den er super for å forebygge tankekjør og fungerer bra på søvn. Våkner med en hangover jeg ikke får med andre medisiner. Hver gang jeg slutter på dem så går jeg automatisk ned 2-3kg bare fordi forbrenningen min øker seg. Den fungerer bra på problemene jeg har, men som effekt så tuller den med hormonene i kroppen. Du får også økt sultfølelse. Det er verdt å merke. Anonymkode: 8b529...ce8 Så er jeg totalt utslått neste dag. Ingen energi og svimmel..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå