AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #1 Skrevet 2. februar 2024 Dama sliter litt med å oppnå orgasme, men hvis hun er kåt og trygg nok, så klarer hun å komme mens hun ligger på magen og jeg tar henne bakfra, mens hun tar på seg selv. Men min erfaring fra tidligere er at jeg treffer mye bedre i misjonær, siden min penis har litt bøy. Men hun får derimot ikke så mye utbytte av misjonær, har jeg inntrykk av. Vanlig doggy funker også litt dårlig, da jeg kommer litt for langt inn. Jeg ønsker litt mer variasjon og hadde vært moro å fått dama til å komme i en annen stilling også. Noen tips og er det flere damer her som kun kommer i en stilling? Anonymkode: a6436...41b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #2 Skrevet 2. februar 2024 Ja, det er ganske vanlig. Hva med å variere stillinger uten å ha fokus på at hun MÅ komme? De fleste damer nyter å bli penetrert selv om det ikke nødvendigvis ender i klimaks. Og du kan vel fingre/slikke henne til orgasme før eller etter samleie uansett? PS. For all del: Ikke snakk til henne om tidligere partnere og deres "orgasmemønster". Det er sårende og dessuten irrelevant for henne fordi vi er alle forskjellige. Anonymkode: 8e9c8...86e 13 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #3 Skrevet 2. februar 2024 Majoriteten av kvinner kommer ikke av penetrering alene, så de fleste kommer ikke i noen stillinger hvis de ikke har mulighet til å stimulere seg selv samtidig (eller at partner stimulerer). Det vil jo ikke si at man ikke kan ha sex i andre stillinger. Orgasmen hennes kan jo også fikses før dere starter penetreringen. Anonymkode: 6fa46...8c5 9 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #4 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja, det er ganske vanlig. Hva med å variere stillinger uten å ha fokus på at hun MÅ komme? De fleste damer nyter å bli penetrert selv om det ikke nødvendigvis ender i klimaks. Og du kan vel fingre/slikke henne til orgasme før eller etter samleie uansett? PS. For all del: Ikke snakk til henne om tidligere partnere og deres "orgasmemønster". Det er sårende og dessuten irrelevant for henne fordi vi er alle forskjellige. Anonymkode: 8e9c8...86e Det skjønner jeg, er jo selv "redd" for at hun kom lettere med feks. sin ex. Det hadde vært veldig sårende å vite, så unngår å si slikt selv. TS Anonymkode: a6436...41b 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #5 Skrevet 2. februar 2024 Jeg kommer og kun i den stillingen, og jeg må få en klitoris orgasme, før jeg kan komme i den stillingen. Nå er det jo mange kvinner som ikke kommer ved penetrering, mens andre har noen få stillinger, og må føle seg trygge. Men de fleste liker å ha sex i flere stillinger, og variere. Anonymkode: 5a550...cf9
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #6 Skrevet 2. februar 2024 Vi har samleie fordi det er deilig, ikke fordi vi skal komme, sånn sett. Vi bruker ikke prevensjon, så halve syklusen min kommer han i munnen min, resten inni meg. Jeg får vaginal orgasme når jeg rir han og han stimulerer brystene mine samtidig. Et par ganger har jeg fått orgasme i misjonær, men da også er det flere ting som skjer samtidig. Som at jeg blir holdt fast, klitten blir litt stimulert ved friksjon, eller at han stimulerer brystene mine med munnen og tunga. Kommer også av og til i andre stillinger, men da må klitten stimuleres samtidig mot klimaks. Synes fokuset ditt på orgasme kanskje kan slå litt uheldig ut? Hva med å heller fokusere på å nyte hverandre? Ikke jag etter den kvinnelige orgasmen på vegne av din partner. Jeg har aldri i mitt snart 40 år lange liv hørt at det noen sinne har ført til suksess. Heller det motsatte. Vær heller glad for at hun kommer i det hele tatt. Det er nok mange som misunner både deg og henne for det. Anonymkode: 5649a...fa9 5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #7 Skrevet 2. februar 2024 Det vil jeg tro, er ganske vanlig ja. Og vær glad hun idet minste kommer! 🥳Er jo ikke alle som gjør det eller 😅 Anonymkode: ae7fd...fc7 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #8 Skrevet 2. februar 2024 Hvorfor ikke fingre henne når du tar henne i doggy eller hun rir deg? Anonymkode: cc811...a63
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #9 Skrevet 2. februar 2024 Skulle ønske at flere menn visste at kvinner er forskjellig og stimuleres forskjellig. Fåtallet klarer også å få orgasme ved kun penetrering. De fleste trenger stimuli mot klitoris samtidig, feks ved å fingre selv, bli fingret eller med en vibrator. Mange kommer ikke av det heller og feks stimuli med slikking, fingring eller sexleketøy må til. Det er faktisk ikke slik at en penis alltid gir to streker under svaret. Sex og orgasme er mye mer enn penetrering. Det kan også være lurt å stimulere kvinnen først, framfor å selv bli ferdig med orgasme og så blir kvinnen enten liggende der uten noe eller føler seg lite prioritert fordi hennes orgasme alltid utsettes og blir prioritert som det siste. Anonymkode: 2a567...05b 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #10 Skrevet 2. februar 2024 Hva med å foreslå hun oppå deg, typ riding? Det er den eneste måten jeg kommer på. Den typen hvor det blir friksjon mot klitoris, ikke sånn opp og ned. Men tenker du ikke skal tenke så veldig mye på at hun må komme ved selve samleie. Veldig ofte får jeg orgasme ved at mannen bruker hånda på meg først, og så fortsetter vi å kose med samleie etterpå. Anonymkode: 6bf94...bf1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #11 Skrevet 2. februar 2024 Men spiller det noen rolle da? Dere kan jo variere stilling før/etter at hun kommer? Jeg tenker at ditt fokus på at hun får orgasme "feil" eller på "for få måter" kan slå veldig feil ut. Det går an å skape variasjon uansett. Anonymkode: f733c...230 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #12 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dama sliter litt med å oppnå orgasme, men hvis hun er kåt og trygg nok, så klarer hun å komme mens hun ligger på magen og jeg tar henne bakfra, mens hun tar på seg selv. Men min erfaring fra tidligere er at jeg treffer mye bedre i misjonær, siden min penis har litt bøy. Men hun får derimot ikke så mye utbytte av misjonær, har jeg inntrykk av. Vanlig doggy funker også litt dårlig, da jeg kommer litt for langt inn. Jeg ønsker litt mer variasjon og hadde vært moro å fått dama til å komme i en annen stilling også. Noen tips og er det flere damer her som kun kommer i en stilling? Anonymkode: a6436...41b Gratulerer hun kommer iallfall, det er en veldig stor prosent kvinner som aldri får utløsning. Anonymkode: 772e9...e49
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #13 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men spiller det noen rolle da? Dere kan jo variere stilling før/etter at hun kommer? Jeg tenker at ditt fokus på at hun får orgasme "feil" eller på "for få måter" kan slå veldig feil ut. Det går an å skape variasjon uansett. Anonymkode: f733c...230 Feil? Jeg har jo lyst at dama mi skal nyte andre stillinger godt også, da det er sunt med variasjon. Tror fleste menn kan skrive under på at det er noe veldig sexy og givende å kunne gi dama si orgasme. Så var bare nysgjerrig på om dette var normalt. Fra tidligere erfaringer, så har de fleste damer fått mer nytte av flere stillinger en hun jeg er med nå, så for MEG så er det litt unormalt. Men heldigvis så gjelder ikke det kun med meg.... tror jeg, da hun sa at hun aldri har fått orgasme i misjonær før. TS Anonymkode: a6436...41b 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #14 Skrevet 2. februar 2024 Jeg kommer også kun i den stillingen. Jeg kommer ikke av riding, slikking, misjonær eller noe annet. Jeg har prøvd mange ganger på andre ting. Vi kan variere andre stillinger også underveis i akten, men vi er alltid innom "min" stilling slik vi begge kommer i mål underveis. Jeg ser flere skriver at orgasme ikke er det viktigste, og det gjelder kanskje for de, men jeg synes akten er en nedtur om jeg ikke får orgasme. Anonymkode: 7c1cc...91b 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #15 Skrevet 2. februar 2024 22 minutter siden, AnonymBruker said: Feil? Jeg har jo lyst at dama mi skal nyte andre stillinger godt også, da det er sunt med variasjon. Tror fleste menn kan skrive under på at det er noe veldig sexy og givende å kunne gi dama si orgasme. Så var bare nysgjerrig på om dette var normalt. Fra tidligere erfaringer, så har de fleste damer fått mer nytte av flere stillinger en hun jeg er med nå, så for MEG så er det litt unormalt. Men heldigvis så gjelder ikke det kun med meg.... tror jeg, da hun sa at hun aldri har fått orgasme i misjonær før. TS Anonymkode: a6436...41b Det gjør hun vel...? Anonymkode: 8a1bd...f70 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #16 Skrevet 2. februar 2024 Det krever øvelse på å lære seg nye stillinger å få orgasme i. Men er det er problem? «Du føler du treffer bedre», bedre for hvem? Antar jo bedre for deg selv, men treffer hva? Bunnen? Om du mener treffer g-punkter, så er det jo tydelig ar hun ikke synes misjonær stilling er det beste uavhengig av hva du føler. Anonymkode: 744fc...4d0
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #17 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg kommer og kun i den stillingen, og jeg må få en klitoris orgasme, før jeg kan komme i den stillingen. Nå er det jo mange kvinner som ikke kommer ved penetrering, mens andre har noen få stillinger, og må føle seg trygge. Men de fleste liker å ha sex i flere stillinger, og variere. Anonymkode: 5a550...cf9 ALL orgasme er klitorisorgasme. Anonymkode: 36700...68d 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #18 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): ALL orgasme er klitorisorgasme. Anonymkode: 36700...68d Nei… orgasme er muskelsammentrekninger og det kan man få av annen stimuli enn klitoris (både den utvendige og innvendige delen). Anonymkode: 6fa46...8c5 1
Bamseklemmer Skrevet 2. februar 2024 #19 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): ALL orgasme er klitorisorgasme. Anonymkode: 36700...68d Klitoris er bare en prefiks av orgasmen, dvs vi har: Brystvorte-orgasme, Navle-orgasme, Ereksjons-orgasme, Knipe-orgasme, Klitoris-orgasme, Vaginal-orgasme, G-punkt-orgasme og sikkert andre bokstaver i alfabetet. Så det finnes minst 8 forskjellige orgasmer, uten direkte stimuli av klitthodet. All type orgasmer er sammentrekningen, dette gjelder både kvinner og menn. Det er summen av signaler fra erogene soner, som avgjør om orgasmen tømmer begeret og får underlivet til å skjelve. Tenk litt som Lyn, Nedslagsfelt og Torden.. Lynet (orgasmen) - Nedslagsfeltet (sammentrekningene) - Torden kommer noen sekunder etterpå, som et brak av (stønn)😄
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #20 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Feil? Jeg har jo lyst at dama mi skal nyte andre stillinger godt også, da det er sunt med variasjon. Tror fleste menn kan skrive under på at det er noe veldig sexy og givende å kunne gi dama si orgasme. Så var bare nysgjerrig på om dette var normalt. Fra tidligere erfaringer, så har de fleste damer fått mer nytte av flere stillinger en hun jeg er med nå, så for MEG så er det litt unormalt. Men heldigvis så gjelder ikke det kun med meg.... tror jeg, da hun sa at hun aldri har fått orgasme i misjonær før. TS Anonymkode: a6436...41b Jeg har vært sammen med menn som stort sett bare kom på en måte. Var ikke noe hinder for variert sexliv det. Gjorde bare alt mulig først, og så det han trengte for å komme til avslutning. Anonymkode: 6123a...d8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå