Gå til innhold

Hvordan oppdaget du utroskap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1) Magefølelse. Sjekket telefonen hans en natt og fant bevis der.

2) Dårlig magefølelse. Begynte å trene mye. Hadde med seg telefonen overalt. Fikk vite det da mannen til hun han holdt på med sendte meg en melding og fortalte det. Forsto at det stemte pga tidligere magefølelse.

Anonymkode: 16214...9eb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elskerinna kom med julegave til min ex på lille julaften.....

Dette var ikke ei dame i vår omgangskrets...

Så han fikk en kaffekopp av henne der det stod: 

I'm warm, dark and delicious in the morning.....

Trenger ikke noe mer bevis da 👌

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mer sur på meg, sa han ikke hadde de rette følelsene for meg, og så begynte han å passe mye bedre på telefonen.

Anonymkode: 9ebe2...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.2.2024 den 21.38):

Erfaringer noen?

Anonymkode: 2f7f1...bd1

Det er alltid endring i adferd som gjør at man oppdager eller får mistanken. Skjuler bruk av mobil, bruker mye tid på dette, begynner å bry seg om utseende sitt ut over det som var dagligdags, trene, og blir mer ute av huset for å besøke "venner". Dette er noe som alltid går igjen, og for en som er utro er umulig å skjule helt.

Anonymkode: aa02e...5d9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1a. Økt telefonbruk

Hun begynte å være vanvittig opptatt av mobilen. Fra å være en person som kunne legge fra seg mobilen over alt, gikk hun nå konstant med den i hånda. Til og med la mobilen under puta i stedet for nattbordet. Ble sint om jeg forlangte at hun la fra seg mobilen når vi skulle se film. Passet alltid på at skjermen ikke vendte mot meg når hun satt med den. Satt i flere timer om natten og dagen og chattet med en spesifikk person. Livredd for at jeg skulle passe på mobilen om vi dro noe sted. 

1b. Økt samvær med spesifikk person

Dette kan forkortes ned til at hun aldri var hjemme. Og når hun først var hjemme, så gjorde hun kun det som står beskrevet i punkt 1a. Veldig mye "kvalitetstid" med en spesifikk venn. Hang mye med denne vennen, ofte til langt over midnatt. Umulig å få tak i når hun var med denne personen, noe som var ironisk med tanke på økt mobilbruk når hun var sammen med meg, men når hun var sammen med denne personen var telefonen ikke så viktig. Jeg som samboer så henne mindre enn vennen hennes. Ville jeg finne på noe med henne så måtte det "planlegges" for kalenderen hennes var full av planer med vennen.

1c. Magefølelsen

Etter flere måneder med ytterst merkelig oppførsel helt ulik henne, hvor jeg innimellom ga henne sjanser til å fortelle det slik det var, var det jeg som til slutt slo opp. Hun påsto gjennom hele denne perioden at det ikke var noe der, kun veldig god "vennekjemi" samme humor osv. Vel, bare 2 uker etter bruddet ble hun sammen med denne vennen. Den dag i dag påstår hun fremdeles hardnakket at det ikke var noe mellom dem mens vi fremdeles var i et forhold. 

Summa sumarium: Jeg skjønner fremdeles ikke den dag i dag hvorfor hun ikke bare gjorde det slutt og hvorfor jeg ville meg selv så vondt at jeg lot henne holde på slik i så lang tid før jeg kom meg unna. 

Anonymkode: 067da...26a

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (2 timer siden):

Elskerinna kom med julegave til min ex på lille julaften.....

Dette var ikke ei dame i vår omgangskrets...

Så han fikk en kaffekopp av henne der det stod: 

I'm warm, dark and delicious in the morning.....

Trenger ikke noe mer bevis da 👌

Dette er jo helt sykt 

Anonymkode: f4ec7...d32

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/2/2024 at 1:31 AM, AnonymBruker said:

Magefølelse. Alltid Magefølelse. Har stemt på meg i 2 forhold. 

Opptatt på tlf,ville ha alenetid.  Men mye tlf. 

Anonymkode: e75da...219

Der er jeg nå, den tlf er på døgnet rundt og han ruger på den som et rfg. Jeg er ganske sikker på at han er utro men får ikke jelt bevist det. Er i grunnen på vei ut

Anonymkode: d2bf2...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette er jo helt sykt 

Anonymkode: f4ec7...d32

Han vet ikke at jeg vet dette....

Valgte å ikke konfrontere han....

Kommer heller aldri til å gjøre det.

Det har ingen hensikt.

Vi er heldigvis skilt idag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget utroskap ganske kjapt etter at jeg giftet meg. Så snart ringen var på fingeren justerte kona kraftig ned på sexen, og jeg endte opp med å forsyne meg av et par løse tøser på byen. Hadde alltid sett for meg at jeg ville få dårlig samvittighet av sånt, men kjente knapt et snev av det. Og siden har jeg aldri sett meg tilbake. Selv om sexlivet vårt er oppe og går igjen, tar jeg meg fortsatt friheten til å ha noe på si i ny og ne.

Anonymkode: a351c...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg oppdaget utroskap ganske kjapt etter at jeg giftet meg. Så snart ringen var på fingeren justerte kona kraftig ned på sexen, og jeg endte opp med å forsyne meg av et par løse tøser på byen. Hadde alltid sett for meg at jeg ville få dårlig samvittighet av sånt, men kjente knapt et snev av det. Og siden har jeg aldri sett meg tilbake. Selv om sexlivet vårt er oppe og går igjen, tar jeg meg fortsatt friheten til å ha noe på si i ny og ne.

Anonymkode: a351c...201

Wow! Tøffing 🤩

Anonymkode: f87ab...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen sjekka jeg tlf hans. Der lå det mye snusk. 

Andre gangen var det ei i familien min som fortalte han at enten fikk han fortelle meg det selv eller så ville hun avsløre han. 

Ellers var det mange uoriginale tegn som allerede er nevnt. Mye på tlf, hemmelighetsfull, oppfarende, dusja før han dro på jobb på kveldstid. 

Har foraktet meg en hel del for at jeg ikke klarte å avsløre han før under den andre runden, for jeg visste jo noe var galt. 

Anonymkode: 07e6e...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magefølelse. Deretter holdt han ikke avtaler, kom ikke hjem da han sa han skulle, var ikke der han sa han var. Endret adferd, virket mer tankefull og plaget, unngikk meg mer. Klarte å logge meg på Facebook-messenger via nettbrettet vårt og avdekket en del der jeg kunne konfrontere han med. La seg nokså flat etter det, noe fikk jeg av vennene hans og kollegaer. 

Anonymkode: d7ea5...3b2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten sa han: «du har lov til å gå inn på mobilen min hvis du ønsker. Jeg har ingenting å skjule. Jeg vil at du skal stole på meg».
Men jeg har aldri ønsket å sjekke mobilen hans. Så gikk det ett par måneder og jeg fikk dårlig magefølelse. Gikk inn på mobilen. Jo da, han holdt på med mer enn ei. Det var snakk om flørt, ønske om sextreff osv. For meg er det utroskap. Vi er fortsatt sammen, men det går vel mot slutten snart. Kommer jo aldri over det.

Anonymkode: 44800...1fb

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange små ting som til slutt ble så stort at det gikk ikke å ignorere det mer. 

Endret måten han var mot meg, avvisende, mye på "trening", satt mye på mobilen og sa det var et spill av noe slag, la aldri fra seg mobilen. Den avvisningen var en del av greia, så jeg skulle ta opp forholdet og vår vei videre. Ganske så feigt.  Alt kom for en dag, og det var svært omfattende og innbefattet flere forhold bak min rygg. Han vil aldri endre seg, og han viste han var villig til å satse alt på sex og spenning. 

Anonymkode: 64985...478

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

1) Magefølelse. Sjekket telefonen hans en natt og fant bevis der.

2) Dårlig magefølelse. Begynte å trene mye. Hadde med seg telefonen overalt. Fikk vite det da mannen til hun han holdt på med sendte meg en melding og fortalte det. Forsto at det stemte pga tidligere magefølelse.

Anonymkode: 

Det opplevde jeg også. Etter jeg fant ut, ble kontaktet av mannen til hun andre. Masse drama! Er så glad dette er et tilbakelagt kapittel 

Anonymkode: 64985...478

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt ved siden av mannen da telefonen hans vibrerte. Han tok den fra bordet og stakk den i lomma uten å se på skjermen. Jeg ba om å få telefonen og han brånektet. Ble forbanna og fikk den. Åpnet snappen fra et for meg ukjent kvinnemenneske, hun var naken foran speilet på badet. Han nektet og nektet, hun hadde aldri sendt sånt til han før. Det var bare ei han datet før vi ble ilag, ingenting farlig. Tok noen dager før innrømmelsene kom. 

Anonymkode: c9cba...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...