Kranken Skrevet 1. februar 2024 #1 Del Skrevet 1. februar 2024 (endret) Dette er en long shot, men jeg prøver meg likevel. 😊 Noen her inne som ikke har noen å dra med på Taylor Swift konsert som kunne tenke seg å dra sammen, feks i Stockholm? Er åpen for andre konsertsteder også. Jeg er kvinne 40 med mann og barn, men mannen og venninner er ikke så interessert i TS, så før jeg reiser alene, så vil jeg helst dra med noen som er interessert hvis det er mulig 😊 Så send gjerne en melding om det kan være aktuelt for deg 😊 Endret 1. februar 2024 av Kranken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ihfe Skrevet 4. februar 2024 #2 Del Skrevet 4. februar 2024 Er det fortsatt mulig å få tak i billetter til Stockholm da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kranken Skrevet 4. februar 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 4. februar 2024 Ja, men de er hinsides dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ihfe Skrevet 5. februar 2024 #4 Del Skrevet 5. februar 2024 Hvor finner du de? Jeg finner ingenting på Ticketmaster 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kranken Skrevet 5. februar 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 5. februar 2024 Ihfe skrev (1 time siden): Hvor finner du de? Jeg finner ingenting på Ticketmaster 😔 https://www.ticket365.no/event/?q=eq,334274 Jeg fant noen her, men har ikke forsøkt å bestille altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 14. februar 2024 #6 Del Skrevet 14. februar 2024 Har tre billetter til Stockholm, to til døtre, men jeg har problemet med at jeg IKKE ønsker å gå. Har booket hotell og, det var heller ikke lett. Billettene på Ticketmaster.se var trasige å få kjøpt, måtte først registreres, for å få tilgang til køen, som ble åpnet senere. Dette tok sikkert to halve dager med venting. Ta heller å bruk pengene på Tomorrowland. Til trådstarter. Kan nok ikke hjelpe, annet enn å bringe tråden opp: TTT 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kranken Skrevet 10. april 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 10. april 2024 Jeg drar opp denne en siste gang, ingen som vil bli med på Taylor Swift konsert? Kan ordne transport rett tilbake til Oslo rett etter konserten i så fall :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grytidig Skrevet 26. april 2024 #8 Del Skrevet 26. april 2024 Koster en billett 15.000kr??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 26. april 2024 #9 Del Skrevet 26. april 2024 Grytidig skrev (3 minutter siden): Koster en billett 15.000kr??? Og 25000 for en ståplass lengst bak 🤑 Det er helt sykt, med de prisene burde alle boikotte hele konserten og ikke kjøpe noe. Taylor Swift er en fantastisk sanger, men det der er ikke rettferdig i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå