Memorangen Skrevet 1. februar 2024 #21 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Blir sugd nesten hver dag av kona og elsker det , men tror ikke det er vanlig at man blir det så ofte er mitt inntrykk av venner. Kanskje jeg er heldig. Anonymkode: 3b258...277 Nei syns det er dritekkelt. 1
Irak Skrevet 1. februar 2024 #22 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vel lett å si når du ikke har en mann!😆 Du hadde nok hatt dager der du ikke hadde hatt lyst eller ikke orket når han ba deg om det. Anonymkode: 6100c...16a Det tviler jeg sterkt på 🤣👌. Da måtte jeg hatt 40 i feber eller noe sånt 🤣. Jeg er nok over gjennomsnittet glad i kuk 👌.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #23 Skrevet 1. februar 2024 Hver gang vi har sex og innimellom der også.. ganske ofte når jeg tenker meg om😅 jeg digger å gi han nytelse og følelsen av å være flink pike👌 Anonymkode: 38c01...338 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #24 Skrevet 1. februar 2024 Elsker å gjøre det! Gjerne som en overraskelse når han minst venter det, i sofaen på terrassen en sommerkveld, når han er ferdig i dusjen og skal kle på seg, når vi ser på tv eller ute i det fri. Liker å kjenne at han vokser i munnen min og elsker smaken, lydene, nytelsen hans. Gjør det hvertfall ukentlig, som et supplement til annen sex. Anonymkode: a36d1...010
Irak Skrevet 1. februar 2024 #25 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Blir sugd nesten hver dag av kona og elsker det , men tror ikke det er vanlig at man blir det så ofte er mitt inntrykk av venner. Kanskje jeg er heldig. Anonymkode: 3b258...277 Ja da er du heldig 👌. Jeg er ei dame som er slik som din kone 👌. Så jeg håper jeg finner meg en mann som er glad i å bli sugd, for det hadde jeg gjort veldig ofte 👌.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #26 Skrevet 1. februar 2024 Irak skrev (9 minutter siden): Ja da er du heldig 👌. Jeg er ei dame som er slik som din kone 👌. Så jeg håper jeg finner meg en mann som er glad i å bli sugd, for det hadde jeg gjort veldig ofte 👌. Liker å bli sprutet ned du også forstår jeg 😊 tennende tanke. Anonymkode: 3b258...277
Østkantgutt1913 Skrevet 1. februar 2024 #27 Skrevet 1. februar 2024 Hadde ei en stund som ELSKA å suge pikk, og likte å ha pikken godt ned i halsen, og det var opphissende og en nytelse å merke hun suge og virkelig nyte det.. Hun svelga sæden hver gang vi avtalte det og begge nøyt det godt.. 2 1
Irak Skrevet 1. februar 2024 #28 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Liker å bli sprutet ned du også forstår jeg 😊 tennende tanke. Anonymkode: 3b258...277 Spørs på brannslangen det da 😉
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #29 Skrevet 1. februar 2024 Samboeren suger meg alltid som en del av forspillet. For med barn så må man av og til bare ta anledningen som byr seg til sex, og det betyr at vi havner på soverommet uten så mye oppbygging av stemning. Men hun blir kåt av å suge, så hun begynner alltid med det, og etter en stund så er hun kåt våt og kjempeklar. Vinn vinn spør du meg 🙂 Anonymkode: 65b51...59a 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #31 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Blir sugd nesten hver dag av kona og elsker det , men tror ikke det er vanlig at man blir det så ofte er mitt inntrykk av venner. Kanskje jeg er heldig. Anonymkode: 3b258...277 Suger ikke mannen min. Aldri blitt fortrolig med å suge. Liker det bare ikke. Anonymkode: 3bf04...d2e 1
sicario Skrevet 1. februar 2024 #32 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trodde alle menn likte det men feil kan man ta 🙂 Anonymkode: 3b258...277 Det gjør vi ikke alle nei😊 Har aldri vært noen stor tilhenger av å motta oralsex. Selve den fysiske følelsen av å motta oralsex er helt ok. Det handler mer om at å motta oralsex kræsjer veldig med mitt tenningsmønster. Så når jeg mottar oralsex (noe jeg ikke gjør lenger da jeg har sagt jeg ikke ønsker det), så mister jeg tenningen raskt, begynner å tenke på andre ting osv. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #33 Skrevet 1. februar 2024 Vi har sex ca.annenhver dag og da suger jeg alltid som en del av forspillet, uansett om forspillet er kort eller langt. Pleier dog ikke å suge til han kommer, siden han har vanskelig for å bli stiv igjen i lange tider etter orgasme. Vi er forøvrig småbarnsforeldre. Anonymkode: f37a0...786
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #34 Skrevet 1. februar 2024 Ofte, men som oftest som del av forspill, eller mellomspill. Stort sett bare til han kommer når jeg har mens. Da tilfredsstiller jeg meg selv med leketøy samtidig. Han ønsker ikke at jeg suger til han kommer utenom mens. Vil helst alltid avslutte med "skikkelig sex" som han sier. Knulling. Så mer at han aksepterer det som avslutning når samleie ikke er mulig enn noe han foretrekker at er det hele. Han liker heller ikke kortvarig sex, så ikke noe alternativ å suge ham kjapt bare. Sex på under 30 minutter kaller han å knapt ha hatt sex, og vi holder som regel på en time med forspill, knulling, mellomspill og alt. Sex to timer daglig har vi ikke tid til utenom ferier. Anonymkode: 8e95b...660 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #35 Skrevet 1. februar 2024 Ja, suger vel 75% av gangene vi har sex. Mest som forspill, men gjerne til han kommer innimellom. Det tenner meg noe enormt, og heldigvis elsker han det også. Anonymkode: 3321e...cdb 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #36 Skrevet 1. februar 2024 Dama suger meg hver dag, enkelte dager flere ganger, alltid til jeg kommer, det er sinnssykt deilig. Anonymkode: 93b74...291
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #37 Skrevet 1. februar 2024 Så ofte han vil, han pleier som regel å vite som skjer når han tar av buksa🤤 ikke at jeg klager, elsker når han kommer på ansiktet mitt❤️ Anonymkode: 5575d...646
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #39 Skrevet 1. februar 2024 Ja, suger han ofte og liker det. Flere ganger i uka. Varierer om han kommer i munnen min eller på puppene. Suger han ofte om morgenen, men da mer som en lovnad om at det blir mer på han etter jobb.. Langvarig forhold, nærmer oss 60. Anonymkode: af3fa...d6d 1 1
Bogs Skrevet 1. februar 2024 #40 Skrevet 1. februar 2024 Gjor da masse før.. Blei plutselig heilt slutt på da 🤷♂️ har bare minnene og fantasien igjenn no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå